achja , als we morgen maar kunnen winnen , veel mooier.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:41 schreef knep het volgende:
Hm btje klote voor het Nederlandse voetbal dit.
Ja precies.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:40 schreef golfer het volgende:
Leuk nog van de NOS dat ze de stadionspeaker nog even de kans gaven alle overige uitslagen om te roepen.
Daar moet ik dan welweer om lachenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:40 schreef golfer het volgende:
Leuk nog van de NOS dat ze de stadionspeaker nog even de kans gaven alle overige uitslagen om te roepen.
Als je het zo bekijkt wel ja. Maar nu lopen ze weer achter de feiten aan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:42 schreef trepper het volgende:
Boeie 2 keer winnen van Thun en 1 keer winnen van Sparta Praag en je hebt 10 punten, genoeg voor de volgende ronde.
Nou dat weet ik niet, Sparta Praag heeft verloren van FC Thun en ik geloof niet dat ze 6 punten halen tegen Arsenal.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:44 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel ja. Maar nu lopen ze weer achter de feiten aan.
Ja daaagquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:45 schreef Shreyas het volgende:
blundermachine Lindenbergh
ja daaaagquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:48 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja daaag![]()
Hij was dus 1 van de betere.
Aan de andere kant, ze hoefde ook niet... Ajax kon zelf helemaal niks. Dus waarom zou je als je het kan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:47 schreef DeeBee het volgende:
Arsenal viel inderdaad echt zo hard tegen...
Paar jaar terug werden ze gevreesd door hun aanval en snelheid. Nu zijn ze verworden tot een schrale verdedigende ploeg in de stijl van Chelsea. Verder geen enkele creativiteit of acties op het middenveld en onzichtbare spitsen die alleen opvallen door de manier waarop ze telkens ter aarde storten. Het leken vandaag wel Italianen bijna...
opvallend...mensen met dit soort kwaliteitspost zijn meestal voor Feyenoord...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:46 schreef Haspel33 het volgende:
Wat is die Pienaar toch ook slecht. Ontiegelijk veel domme overtredingen maakt ie, waardeloos schot en nooit eens een splijtende pass. Dat is toch geen nummer 10. Die zouden wij ons in amateurelftal gewoon op de bank zetten. Laat ie Ajacied en echte nummer 10 de Ridder gaan, stelt ie dit soort rotzooi op. Hoe verzin je het.
En Boukhari is ook al een lomperik. Probeert hard te werken om zijn fouten goed te maken, maar je kunt ook te hard en lomp werken, en steeds onnodige vrije trappen veroorzaken. Dat is net zo erg als de bal simpelweg inleveren bij de tegenstander. Het regende vandaag ovetredingen.
En wattefak dat die Spanjool Juanfran bij Ajax met zo'n scheve poten. Die Urby is dan nog wel jong, maar die snapt het spel tenminste. Als van Basten dit Ajax zou leiden had ie allang al die buitenlandse crap eruit geflikkerd en stond ie nu bovenaan in d epoule en competitie met spelers als Anita, Sarpong, Douglas, de Ridder en v.d. Berg. Wat een klote Ajax dit.
Geweldig voor je, maar feyenooit speelt nog steeds geen Champions League.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef GREED het volgende:
FEYENOORD is me CLUB
Inderdaad. Simpele doelstellingquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef tong80 het volgende:
Maar nu twee keer winnen van Thun.
Ik denk dat je Thun niet moet onderschatten. Ze hebben het Arsenal heel moeilijk gemaakt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, Sparta Praag heeft verloren van FC Thun en ik geloof niet dat ze 6 punten halen tegen Arsenal.
geweldige reactiequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef GREED het volgende:
FEYENOORD is me CLUB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |