Tanja heeft de eerste 2 dagen 21 uur per dag in bed gelegen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tanja had het óók moeilijk de eerste dagen , niemand die daar iets over zei.
Bob Dylan ken ik wel, maar wie is Lieske?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:10 schreef Coraatje het volgende:
toen kwam lieske net uit de luiers vandaan ,misschien daarom dat ze niet weet wie Bob Dylan is
Ze weet dus wel wie Dylan is. Ze werd verkeerd gequote door Mike1964. Ze schijnt te hebben gezegd: "Wat was dat met Bob Dylan ook alweer?"quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:10 schreef Coraatje het volgende:
[..]
toen kwam lieske net uit de luiers vandaan ,misschien daarom dat ze niet weet wie Bob Dylan is
En zoals je hierboven al ergens kon lezen (sassefras?) is dat ook de allerbeste manier om de eerste dagen door te brengen .quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja heeft de eerste 2 dagen 21 uur per dag in bed gelegen.
Boerenzoon uit Groningen met petje opquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:13 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bob Dylan ken ik wel, maar wie is Lieske?![]()
Behalve als je een tv programma aan het maken bentquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En zoals je hierboven al ergens kon lezen (sassefras?) is dat ook de allerbeste manier om de eerste dagen door te brengen .
Mea culpa....maar toch...Bob Dylan...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze weet dus wel wie Dylan is. Ze werd verkeerd gequote door Mike1964. Ze schijnt te hebben gezegd: "Wat was dat met Bob Dylan ook alweer?"
aandachtquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:16 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat heeft Tanja opeens?
Varkenspest denk ik...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:16 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat heeft Tanja opeens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |