abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2005 @ 23:00:38 #101
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30985091
Nee hoor, Tanja moet eerst biggen. Hoewel...dat is tegen de volgende exit wel zo'n beetje gebeurd.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:03:28 #102
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30985209
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoor, Tanja moet eerst biggen. Hoewel...dat is tegen de volgende exit wel zo'n beetje gebeurd.
Kan nog wel een maand duren
Laten we hopen dat hetkindjedateigenlijkeenjongetjehadmoetenzijn te vroeg komt
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30986248
Tanja
Ik heb nu al medelijden met dat kind van haar. Zij is niet 100% in orde.
Leuk ook dat ze vertelde dat ze hoer wilde worden.

Dan is er nog dat klein kind, die blond trol die de hele dag met d'r duim in d'r bek rondhuppelt. SERIEUS!!!!! Dan ben je toch ook niet 100% zeg? Volgens mij heeft ze ook zo'n plastic zeil over haar matras tegen het bedplassen.

En dan de overige nicotine junks met Roel aan kop. Tering, ik wist dat rokers erg waren, maar zo erg
Ik lag helemaal in een deuk toen vorige week tanja in de stress schoot toen ze geen peuken meer hadden en ze dus maar de prullenbak in dook. Stereotype roker

Maar nog ff een lading kots over tanja heen
Schandalig dat zulke "mensen" zich voortplanten als de neten! Dat terwijl er mensen zijn die jarenlang met de beste moed proberen kinderen te krijgen waarbij het niet lukt.


Oh jah.. die opmerking van haar over dat vlees.
"Hier is de sticker van af, dus die zal wel overtijd zijn"

Gaat ze een beetje de gezonde trol uithangen
Rook je er nog 1 tanja, en duw nog een paar zakken chips door je strot.
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:34:14 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30986403
Ik had ook wat moeite met die positieve gelul van tanja over die drugs. Dat het zo'n geweldig gevoel was. Mijn kinderen zaten ook te kijken en hebben dat dus ook gehoord.
Het heeft wel even tijd gekost om ze het uit hun hoofd te praten, maar of het echt gelukt is moet nog blijken natuurlijk.
In mijn jeugd hoorde ik niets anders dan dat drugs slecht is....
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30986663
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik had ook wat moeite met die positieve gelul van tanja over die drugs. Dat het zo'n geweldig gevoel was. Mijn kinderen zaten ook te kijken en hebben dat dus ook gehoord.
Het heeft wel even tijd gekost om ze het uit hun hoofd te praten, maar of het echt gelukt is moet nog blijken natuurlijk.
In mijn jeugd hoorde ik niets anders dan dat drugs slecht is....
Tanja is een onmens, ze heeft werkelijk geen idee wat ze allemaal uitkraamt en wat voor effect dat heeft op anderen.

Beetje vertellen dat ze graag hoer zou willen zijn op een sexboerderij.
Drug flink ophemelen en in detail over haar ervaringen vertellen.
Roken terwijl ze zwanger is.
Zwaar ongezond eten.... terwijl ze zwanger is.
Het rantsoen van haar medebewoners opmaken terwijl ze zelf een berg vreten heeft gekregen.
Egoistisch allemaal lekkere spullen vreten in het bijzijn van medebewoners die op een ranzig rantsoen leven.

Zonder Big Brother lag ze waarschijnlijk nu ergens in een goot als heroine hoertje een miskraam te krijgen. M'n respect voor haar is werkelijk 0,0!!
Achterlijke slet

Geen wonder ook dat die vent haar verlaten heeft.
pi_30986771
Echt verschrikkelijk die Tanja, eerst een propvol bord met een halve pot pindakaas uit het noodransoen klaarmaken en dan na 2 hapjes dat volle bord weer wegflikkeren
Wat een labiele crackhoer, maar ze zal wel speciaal geselecteerd zijn op haar ziekelijke/labiele gedrag door Mummie vd Grafkopkreek, jammer dat er geen "geschikte en spontane" zwangere vrouw voor het huis is geselecteerd, Tanja is het slechtste voorbeeld voor jonge meiden
Maar ja, de herhaling begint over 5 minuutjes, kunnen we ons weer lekker doodergeren aan die crackhoer...
pi_30987009
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Echt verschrikkelijk die Tanja, eerst een propvol bord met een halve pot pindakaas uit het noodransoen klaarmaken en dan na 2 hapjes dat volle bord weer wegflikkeren
Wat een labiele crackhoer, maar ze zal wel speciaal geselecteerd zijn op haar ziekelijke/labiele gedrag door Mummie vd Grafkopkreek, jammer dat er geen "geschikte en spontane" zwangere vrouw voor het huis is geselecteerd, Tanja is het slechtste voorbeeld voor jonge meiden
Maar ja, de herhaling begint over 5 minuutjes, kunnen we ons weer lekker doodergeren aan die crackhoer...
Och ja!!
Dat was ik alweer vergeten.

Zoveel mogelijk eten voor zichzelf klaarmaken (ook met het rantsoen van haar medebewoners) om het vervolgens na 2 happen compleet weg te flikkeren.

Slet!
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:57:27 #108
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30987253
Roel wordt nu gefouilleerd

edit: verkeerde topic
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:58:04 #109
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30987281
sorry
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 28 september 2005 @ 00:01:36 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_30987406
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoor, Tanja moet eerst biggen. Hoewel...dat is tegen de volgende exit wel zo'n beetje gebeurd.
Dat kan toch mooi samengaan?

Die beelden gaan na de geboorte de hele wereld over.
Talpa krijgt enorm veel publiciteit met deze rokende, drugsgebruikende, egoistische, ex-prostituée die een baby gaat baren in BB.

There is no such thing as bad publicity.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 28 september 2005 @ 00:03:12 #111
6941 APK
Factual, I think.
pi_30987454
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:51 schreef Refragmental het volgende:

Zoveel mogelijk eten voor zichzelf klaarmaken (ook met het rantsoen van haar medebewoners) om het vervolgens na 2 happen compleet weg te flikkeren.
Manipulatie van de programmamakers?
Nogmaals, volgens mij hebben ze een onbeperkte voorraad brood en pindakaas.
Kan iemand dat even bevestigen
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator woensdag 28 september 2005 @ 01:24:16 #112
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30989263
Leuke aflevering. Wat is Tanja inderdaad een vervelend mens... Veel te veel eten opscheppen (kom op zeg, ze moest toch wel snappen dat dat veel te veel was?) en zeiken over van alles en nog wat. En die verspreking dat ze het zo weer zou doen Dat kan geen verspreking zijn geweest. Ja, een verspreking van iets wat ze eigenlijk niet wilde zeggen...

Wat ik alleen nog steeds niet snap is dat niemand van de bewoners haar nomineert? Het is duidelijk degene waar ze zich het meeste aan ergeren. Ik hoop dat ze er snel uitgaat!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_30990909
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:03 schreef APK het volgende:

[..]

Manipulatie van de programmamakers?
Nogmaals, volgens mij hebben ze een onbeperkte voorraad brood en pindakaas.
Kan iemand dat even bevestigen
volgens mij had iedere bewoner iedere dag 2 boterhammen met pindakaas..
maar misschien is dat aangepast in de loop van die week?

En tanja, ook nog zeggen dat ze altijd voor de groep zou gaan.. het is idd lachwekkend..
pi_30991025
Moesten Linda en Ingrid nu huilen omdat Tanja haar volle bord wegflikkerde?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 28 september 2005 @ 08:04:24 #115
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30991048
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
Yo Kokstra! Joost favoriet?

Wat heeft hij gedaan wat ik gemist moet hebben?
Ik vind hem gewoon grappig
pi_30991584
Tanja is inderdaad een rotmens
Ze had toch ook wel het eten aan de anderen kunnen geven,ipv weggooien
Hopenlijk verandert ze een beetje als dat kind er is
  † In Memoriam † woensdag 28 september 2005 @ 09:12:26 #117
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30991863
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:03 schreef APK het volgende:

[..]

Manipulatie van de programmamakers?
Nogmaals, volgens mij hebben ze een onbeperkte voorraad brood en pindakaas.
Kan iemand dat even bevestigen
Ze hebben idd onbeperkt pindakaas-brood en uiien.
  woensdag 28 september 2005 @ 09:24:45 #118
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_30992063
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:24 schreef MaJo het volgende:
...Wat ik alleen nog steeds niet snap is dat niemand van de bewoners haar nomineert? Het is duidelijk degene waar ze zich het meeste aan ergeren. Ik hoop dat ze er snel uitgaat!
Inderdaad, onbegrijpelijk. Dat moet vantevoren gezegd zijn: 'waag het niet om ons onze primeur van 1e BB-baby door de neus te boren.' Ik kan me niet voorstellen dat niet één van de bewoners de stoute schoenen aantrekt, en zegt wat hij of zij vindt d.m.v. een nominatie.
...Hoe zou tante Hummie dat aangepakt hebben? Zou ze het hebben laten vastleggen in het contract?
'Beam me up Scotty'
  Moderator woensdag 28 september 2005 @ 10:39:47 #119
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30993554
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:12 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze hebben idd onbeperkt pindakaas-brood en uiien.
Sure? Dan slaat dat hele woord 'rantsoen' dus nergens op want dat impliceert een beperkte voorraad.
En: dan heeft BB in de uitzending van gisteren dus dmv valse suggestie Tanja nóg negatiever neergezet dan ze op grond van haar eigen daden al verdiende.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 28 september 2005 @ 10:49:54 #120
6941 APK
Factual, I think.
pi_30993772
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:39 schreef Gert het volgende:

En: dan heeft BB in de uitzending van gisteren dus dmv valse suggestie Tanja nóg negatiever neergezet dan ze op grond van haar eigen daden al verdiende.


Grappig.
Nu nog het motief zoeken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30993985
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:49 schreef APK het volgende:

[..]



Grappig.
Nu nog het motief zoeken.
Het is leuke televisie om een hekel aan iemand te hebben. En zo lang de bewoners haar niet nomineren is er geen gevaar dat ze moet vertrekken ondanks negatieve berichtgeving.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 28 september 2005 @ 11:19:48 #122
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30994412
volgens mij hebben ze onbeperkt brood enz
Rob kwam gister nl met een nieuwe voorraad brood aanzetten en pindakaas
  Moderator woensdag 28 september 2005 @ 11:20:22 #123
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30994435
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:59 schreef Ripley het volgende:
Het is leuke televisie om een hekel aan iemand te hebben. En zo lang de bewoners haar niet nomineren is er geen gevaar dat ze moet vertrekken ondanks negatieve berichtgeving.
Tanja had al genoég gedaan en gezegd om haar volledig af te kunnen fikken. Die insinuatie mbt de pindakaas had er niet ook nog bij gehoeven. Merkwaardig. Vooral omdat ze soms ook ineens weer als slimme doorzetster en groepssmotivator wordt neergezet (vorige weekopdracht).
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:49 schreef APK het volgende:
Nu nog het motief zoeken.
Ik doe een gooi:

1. Die pindakaas was de slagroom op de taart.
Mijn vriendin, die de streams niet volgt, zat al vol ongeloof te kijken naar wat Tanja allemaal uitkraamde, maar toen ze die pot pindakaas begon leeg te lepelen, sloeg dat ongeloof om in regelrechte walging.

2. Een ander mogelijk motief zou, heel simpel, persoonlijke antipathie kunnen zijn.

Die uitzendingen worden neem ik aan- door een aantal verschillende regisseurs gemaakt. Die regisseurs ziitten uiteraard, net als wij, óók steeds te kijken naar wat er in dat huis gebeurt. En zullen dus, net als wij, óók hun sympathiëen en antipathiëen ontwikkelen. Het zijn ook maar mensen.

Ik denk dat Hummie als supervisor grofweg het draaiboek van elke uitzending bepaalt en de grote lijnen in de gaten houdt, maar dat ze zich niet bemoeit met het gedetailleerde knip- en plakwerk. Dit doen de regisseurs, en die van gisteren had duidelijk de pest aan Tanja.
En vandaar ook dat ze soms ineens veel gunstiger neergezet wordt (andere regisseur, een soort Peter6000 of zo. )
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 28 september 2005 @ 12:06:30 #124
6941 APK
Factual, I think.
pi_30995554
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:20 schreef Gert het volgende:

Ik denk dat Hummie als supervisor grofweg het draaiboek van elke uitzending bepaalt en de grote lijnen in de gaten houdt, maar dat ze zich niet bemoeit met het gedetailleerde knip- en plakwerk. Dit doen de regisseurs, en die van gisteren had duidelijk de pest aan Tanja.
En vandaar ook dat ze soms ineens veel gunstiger neergezet wordt (andere regisseur, een soort Peter6000 of zo. )
Ik denk dat hummie écht wel even die paar zinnetjes van de voice-over doorleest en juist door 'de stem' werd de indruk gewekt dat ze een pot pindakaas van de andere bewoners leeg lepelde.
Hij had net zo goed kunnen zeggen: 'Ondanks dat Tanja niet op rantsoen is, is ze toch soldair en maakt zij een saus van pindakaas.'
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30995749
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:06 schreef APK het volgende:

[..]

Ik denk dat hummie écht wel even die paar zinnetjes van de voice-over doorleest en juist door 'de stem' werd de indruk gewekt dat ze een pot pindakaas van de andere bewoners leeg lepelde.
Hij had net zo goed kunnen zeggen: 'Ondanks dat Tanja niet op rantsoen is, is ze toch soldair en maakt zij een saus van pindakaas.'
Dat denk ik ook; Hummie spreekt de uitzendingen vast wel door.
Ik had al eerder verwacht dat ze Tanja zo zouden neerzetten, Hummie heeft blijkbaar een lange adem gehad.
Ze moet volgens mij niks hebben van dit soort Diva-gedrag, valt meer op het rebelse type (Bart vond ze geweldig).
De grens was nu duidelijk bereikt.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')