Ze weet ook al vrij veel zonder in de dbk te zijn geweest, valt me op. Duidelijk ook een echt muziekfanquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:26 schreef Bocaj het volgende:
Lieske krijgt wel gelijk met haar A minor
Nathalie zei dat ze een fotografische geheugen had. En wist vervolgens 3 van de 10 sterren niet meer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop niet dat we bij het goede antwoord van Sjankwal GNA GNA GNA GNA GNA te horen krijgen als zelfgenoegdoening
Ook al had ze bijna alles fout met haar fotografisch geheugen.
Ik vind Achtung Baby juist het geniaalste album en Zooropa juist weer het minste. Pop daarentegen was wel weer topquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:29 schreef Bocaj het volgende:
Die Zooropa & Achtung baby vond ik een mindere periode van U2.
Op talpa staat van wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:33 schreef Masegate het volgende:
Was Roel's opdracht nou wel of niet gelukt?
Het zal vast al ergens besproken zijn, maar het zoeken lijkt me een minder prettige opgave.
Even lekker snuivenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:34 schreef Falco het volgende:
Haha Rob meteen de wc in nadat Roel daar een bruine trui heeft gebreid! Tanja komt er meteen achterna!
of allebeiquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob zijn kennis is laag of hij denkt aan de weekopdracht.
[afbeelding]
Tanja zei vanmiddag nog dat ze hem misschien beter niet kunnen betrappen, omdat dan misschien de opdracht mislukt is. Maar ze doet nu wel erg veel moeite om hem wel te betrappen. Heel maf.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel dom van Tanja. Ze denkt al dat Roel geheime missie heeft. En zelf is ze wél gestopt. Dan verlink je je maatje stopper toch niet?
Ze zit niet bij de rookpolitie, dus waar maakt ze zich druk om?
Stel dat Roel nog wel wat peuken moest roken, dan snijdt ze zichzelf in de vingers, ook al rookt zij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |