Hier en daar heb ik ook al gezien dat sommigen wel eens naar parenclubs gaan en zo.
Nu is mijn vraag, iedere jongen (denk ik, want ik ben niet iedereen) droomt wel eens van sex met meerdere vrouwen tegelijk, of, in het geval van de vrouw, met meerdere mannen tegelijk, of, in het geval van een homosexuele aard, met meerdere van hun eigen geslacht (volg je hem nog?).
Hoe is dat nou? Is het dat wat je er van verwacht?
We hadden een keer iets afgesproken om elkaar te leren kennen (liep via Internet) en dat klinkte heeel erg goed, vooral tussen 1 van de 2 mannen en mij.
Toen paaltje bij andere paaltjes kwam viel die andere jongen een tikje buiten de boot. Het was niet zo alsof hij langs de zijlijn stond de kijken, maar toch gingen die leuke jongen (zeg maar) en ik meer in elkaar op.
Zou het zo nog een keer doen...
Verder een vraagje aan de hetero's onder ons en dan vooral even richting de mannen.
Hoe is het om een andere man erbij te hebben?? Ik vind het zelf heel erotisch om naar twee vrouwen te kijken, maar twee mannen nou niet echt. Hoe is het om een andere man in bed te hebben? het lijkt me heel raar en ik denk dat ik me een beetje ongemakkelijk zou voelen, niet omdat hij ook van mijn vriendin geniet, maar omdat ikzelf bij een man in bed lig...
Ik kan mezelf niet met een andere man in een bed zien liggen (ook niet als mijn vriendin erbij is). Wel juist met een 2de vrouw erbij.
Wat ook (misschien) meespeelt is het feit dat ik jalours zou zijn op de andere man.
Greetinx [eNeRGy]
Toch bedankt
Greetinx [eNeRGy]
Ben het weer eens compleet met je eens...
Blijf van m'n lijf en die van m'n vriendin...
zo bezitterig ben ik ook weer niet hoor. Ben waarschijnlijk opgevoed met de oude stempel ofzo...en mijn vriendin dan gelukkig ook.
quote:Ik kan dit niet geloven, dus jij hebt moeten kijken hoe een andere vent de vriendin even onderhanden nam ? Ik noem dit "goedgekeurd vreemdgaan".
mijn vriendin had de wens een man erbij dat is dus een keer gebeurd en zeker voor herhaling vatbaar.
quote:
op 01-07-2000 om 10:43 AM schreef §erum het volgende:
Ik kan dit niet geloven, dus jij hebt moeten kijken hoe een andere vent de vriendin even onderhanden nam ? Ik noem dit "goedgekeurd vreemdgaan".
Sex is voor mij (en vele met mij) gewoon een heel natuurlijk iets waarvan je kan en mag genieten in alle vrijheid, net zoals je van de rest van de levens geneugten kan en mag genieten. En zoals niet iedereen van spruitjes houdt, zo houdt ook niet iedereen van vrije sex.
Wij voelen er ons enorm goed bij, als we lekker onspannen samen met anderen van ons eigen lichaam genieten, en hebben daar totaal geen problemen mee. Sterker nog, het is gewoon enorm opwindend om lekker te vrijen met meerderen tegelijk en geeft een extra dimensie aan onze relatie. Jalouzie bestaat daardoor totaal niet meer in onze relatie en hoevele kunnen ons dat nazeggen. Tenslotte gaat 95% van de relaties kapot door jalouzie in welke vorm dan ook.
Ik kan absoluut niet begrijpen dat anderen zo moeilijk over doen over sex en het al gauw tot iets smerigs en stiekems maken. Waarom mag je nou wel van je hele lichaam genieten, met massages, sauna's, lekker eten, zonnebaden, en noem maar op, maar zodra het onder de gordel komt is het ineens vies en smerig.
Nooit zal ik anderen erop veroordelen dat ze niet van vrije sex houden, dat is gelukkig ieders vrije keus, maar evenmin zal ik het acsepteren dat anderen iets wat in onze ogen puur en zuiver is, t.w. vrije sex, gaan bezoedelen, en veroordelen.
Tenslotte zijn we allemaal volwassenen met onze eigen verantwoordelijkheden, en voorkeuren en smaken, en laten we ons daar dan ook naar gedragen. Serieuze vragen zal ik dan ook altijd proberen zo goed mogelijk te beantwoorden en niet om andern over te halen, maar om begrip te kweken en uitleg te geven hoe wij in het leven staan.
Overigens is dit echt geen aanval op jouw hoor Serum, maar jij stond hier toevallig als een van de laatste reacties. En als jij je gelukkig voelt in je huidige relatie vorm, moet je die gewoon echt niet wijzigen. Je lekker in je vel voelen, en goed in je relatie voelen, is tenslotte voor iedereen het belangrijkste wat er is.
Keep moving on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ik weet niet of het meevalt risk, maar probeer eens goed te lezen wat er staat ok ? Daarna eventueel domme opmerkingen plaatsen a.u.b.
op 01-07-2000 om 10:43 AM schreef risk one het volgende:
Maar wie ben jij om daar over te oordelen?
Sakura, en de rest ...
Ik stel toch gewoon een vraag ? Misschien wat emotioneel maar goed,
------------------
* §erum has spoken ....
Linux is like a wigwam, no windows, no gates and an apache inside ...
[Dit bericht is gewijzigd door §erum (Datum 08 Januari 2000).]
quote:
op 01-07-2000 om 10:43 AM schreef §erum het volgende:
Ik kan dit niet geloven (...)Ik noem dit "goedgekeurd vreemdgaan".
Gadverdamme (sorry hoor).
Enneh...goedgekeurd vreemdgaan is volgens mij een een contradictio in teminis. Dat is alleen polygamie en als allebei de partners het daarmee eens zijn is daar imho niks mis mee.
(ik ben zelfs het resultaat van zulke partners )
Maar als je een vraag stel, probeer dan die vraag ook duidelijk te formuleren, want zo kan ik er geen soep van koken en begint het gevaarlijk veel op stemmingmakerij te lijken.
[Dit bericht is gewijzigd door Sakura (Datum 09 Januari 2000).]
risk one:
quote:Wie ben JIJ om daarover te oordelen dan !?
Dat noem ik een oordeel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |