quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
Marcel had de ex moeten zijn. Niet Ralph
Dat bedacht ik dus ook alquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:16 schreef svann het volgende:
[..]
Een veel versere ex, veel smeuiger!
Ik ook! Wil dat arogante bekkie dan wel is zien van hem! Hoop echt zo dat Hummie de politie opdracht afkeurd en de Rook Politie nomineerd!quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten totdat Rob de volgende keer te horen krijgt dat hij genomineerd is![]()
![]()
Wat nu dus te koop staat op Funda voor 179.000quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:18 schreef Loedertje het volgende:
Ah...daarom heeft ze hem alles vergeven !
Hij betaald alles voor haar en ze hoeft helemaal niets te betalen ivm haar (hun) huis.
Zou ook wel leuk zijn maar nog veel leuker is het als hij op de bank komt te zitten door stemmen van de medebewoners want dat ziet hij echt niet aankomenquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:19 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ik ook! Wil dat arogante bekkie dan wel is zien van hem! Hoop echt zo dat Hummie de politie opdracht afkeurd en de Rook Politie nomineerd!
Dan vergeef ik haar wat betreft het voortrekken van Tanja
Linkje ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat nu dus te koop staat op Funda voor 179.000![]()
![]()
![]()
Ben al aan het zoeken, we hebben het een paar weken geleden hier al over gehad en alle foto's bekeken, ben zo terug!quote:
Ik heb al een keer een link gevonden maar die deed het niet en kon het ook niet vindenquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben al aan het zoeken, we hebben het een paar weken geleden hier al over gehad en alle foto's bekeken, ben zo terug!![]()
DidoosDoosquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:25 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Ik heb al een keer een link gevonden maar die deed het niet en kon het ook niet vinden![]()
Ik hoop dat je hem vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |