Nee, maar ze laat zich wel even halfnaakt door hem 'masseren'.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:57 schreef BBscanner het volgende:
Dido komt niet op gesprek bij Psycho Rob! Puntje voor Dido!
Je vergeet de Bijlmerramp, heb ik ook minstens als drie keer voorbij horen komenquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:58 schreef BBscanner het volgende:
Dido; Hij praat met iedereen maar hij praat zelf niet.
Heb je dan nog nooit over zijn Been, armoede, voetbal carriere gehoord... dan mis je dus echt wat hoor.![]()
Hoop dat hij eindelijk met zijn verwaande gedrag de lul is!quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:01 schreef APK het volgende:
Ik denk dat Rob waanzinnig de lul gaat zijn bij de volgende nominatieronde.![]()
Dat gaat wel snel bij jou dan. Bij mij zal ze dan eerst een stuk of 100 mensen van een geweldadige dood moeten redden ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:01 schreef bloodymary het volgende:
He, Dido stijgt ineens in mijn achting!![]()
Dido had toch last van rugpijn? Of heb ik weer wat gemist.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:03 schreef Foreverblue het volgende:
Dido heeft bij aandacht ineens geen last meer van haar hoofdpijn
Ze liet hem gewoon zijn vingers door haar nauwelijks aanwezige bilnaad glijden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar ze laat zich wel even halfnaakt door hem 'masseren'.
Dag puntjes van Dido![]()
Als daar maar geen Rob of Chantal tussen zitten, anders telt het nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
Dat gaat wel snel bij jou dan. Bij mij zal ze dan eerst een stuk of 100 mensen van een geweldadige dood moeten redden ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |