Het was toch nummer 19.quote:
Wel aardig van Talpa dat we beelden van de slaapkamer te zien krijgen (met 3 minuten vertragingquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:14 schreef BBscanner het volgende:
Dacht dat ik Rob hoorde..... schrok me rot![]()
![]()
Hier ook.quote:
Ik rook niet, maar ik zou er spontaan van roken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier ook.
ik rook er gewoon 2 met hem mee
vraag me af of die rieten dingen buiten of binnen staan ,want als ze binnen staan, filmen ze dus roel van binnen uit ,ik zie ze buiten niet staan namelijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vaag hè?
(of was het de spiegeling van Roel zelf in het raam waar men op inzoomde?)
Gewoon over de schuttig gooien, de bewaker loopt tegewoordig met een helmpje op als Roel naar buiten gaatquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:18 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, hij moet niet vergeten de peuk in zijn zak te stoppen.
't zijn hologrammen, niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:18 schreef Coraatje het volgende:
[..]
vraag me af of die rieten dingen buiten of binnen staan ,want als ze binnen staan, filmen ze dus roel van binnen uit ,ik zie ze buiten niet staan namelijk
Dat heeft hij wel aangegeven (heb ik ergens gelezen) maar voor 10.000 euro kan je het wel volhoudenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:18 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
damn![]()
hoop toch echt dat ie hierna stopt hoor.
dat zegt ie net zelf ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel aangegeven (heb ik ergens gelezen) maar voor 10.000 euro kan je het wel volhouden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |