Oh, het stond er al in.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:28 schreef Bupatih het volgende:
*bookmarkt*
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Waarom doe je zo?
Is dat omdat je een onvoldoende voor je toets hebt gehaald?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is toch enigszins grappig bedoeld, mag ik hopen?
Zo, nee: ...
Zo, ja: ik snap hem niet...leg hem eens uit.
Kop op.quote:
Ik vind Dada doorgaans enorm hilarischquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Is er iemand die Dada's humor snapt?
Ik snap het niet.Of het moet van een ander niveau zijn
En als het niet eens grappig bedoeld was, dan....tsja...sterkte ofzo.
Hij kan ook best grappig zijn, hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind Dada doorgaans enorm hilarisch![]()
Het is de schrijfstijl, denk ik.
Ja, maar dat geldt toch voor ons allemaal?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij kan ook best grappig zijn, hoor.
Ik ben de laatste om dat te ontkennen.
Maar soms heeft hij ook van die moment, waarvan ik denk: "...Yeah, right!
"
Maar bij hem nét wat vaker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt toch voor ons allemaal?![]()
Oehquote:
Van het ShowChat-tournooi? Hebben we ronde 2 dan al gehad?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oeh![]()
Gaat ronde 3 van het toernooi nog beginnen![]()
Ik was tegen Christine dacht ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef Airelle het volgende:
Ben ik door? Ben ik door?
Ik moest tegen MissBliss he? ... Ik vrees het ergst.
Nee. Want jij kent niet iedereen hier...quote:
Was mij niet opgevallen.quote:
Wat een kut tournament, hè?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook nog niet gestemd en volgens mij had ook nog niet iedereen in ronde 1 gestemd
Diegene die niet hebben gestemd wilden ook niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook nog niet gestemd en volgens mij had ook nog niet iedereen in ronde 1 gestemd
Twee a drie topics terug ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:21 schreef Zhenar het volgende:
Waar is de lijst voor Ronde 2 dan eigenlijk?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!111!!!11quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |