Dit is toch enigszins grappig bedoeld, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:18 schreef Dada het volgende:
[..]
Als de vrouw riekt naar betaalde seks is Bupatih om
Maar 'mn' is een afkorting voor 'mijn' en dat is een hele andere 'fout' (ik vind het persoonlijk niet echt fout) dan een d/t-fout. Hoewel ik die ook nog wel eens maakquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar dan mogen mensen dus bijvoorbeeld ook in de tegenwoordige tijd een werkwoord laten eindigen op een d, terwijl dat in sommige gevallen met een t moet, omdat "dat de betekenis van de zin niet verandert".
Sukses!quote:Nu noch afwagten
Het is al goed, hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar 'mn' is een afkorting voor 'mijn' en dat is een hele andere 'fout' (ik vind het persoonlijk niet echt fout) een d/t-fout. Hoewel ik die ook nog wel eens maak
Tanks.quote:Sukses!
vervelendste klinkt ook voor geen meter...... eigenlijk is het "meest vervelende"quote:
En zinnen dienen altijd te beginnen met een hoofdletter en afgesloten te worden met een punt. Hoewel ik een smiley ook goedreken in plaats van een punt, maar dat is weer een héle andere discussiequote:Op dinsdag 27 september 2005 16:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
vervelendste klinkt ook voor geen meter...... eigenlijk is het "meest vervelende"
Altijd? Nee, hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En zinnen dienen altijd te beginnen met een hoofdletter en afgesloten te worden met een punt.
"Goedrekenen" is niet één woord, dus "goed" en "reken" moeten los van elkaar geschreven worden.quote:Hoewel ik een smiley ook goedreken in plaats van een punt, maar dat is weer een héle andere discussie![]()
Nou, en, of.quote:
quote:
Waarom doe je zo?quote:
Vrijwel altijd dan.. het is toch aardig gebruikelijkquote:
Ja, daar zat ik dus al naar te kijken, maar ik zag niet wat er mis mee wasquote:"Goedrekenen" is niet één woord, dus "goed" en "reken" moeten los van elkaar geschreven worden.
Sinds when is iedereen die hier post GTST-kijker?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Sinds when letten g.t.s.t kijksters op taalgebruik
Ja, als ik om 0.00 uur ga slapen is het logisch dat ik de volgende dag om 17.21 nog slaap... Maar vandaag niet dus.quote:
Als ik zo saai was als jou,bleef ik op bed liggen denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, als ik om 0.00 uur ga slapen is het logisch dat ik de volgende dag om 17.21 nog slaap... Maar vandaag niet dus.
Gelukkig vind ik mezelf niet saai en hoef ik dus niet op bed te blijven liggenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als ik zo saai was als jou,bleef ik op bed liggen denk ik![]()
Nee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Mijn smiley doet het niet.
Of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |