Ik weet het helaas niet zeker. Ze had in ieder geval ook een sigaret die niet was aangestoken, die heeft ze weer netjes aan Chantal gegeven.quote:Op maandag 26 september 2005 23:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Cóóóóóol dan moet Chantal het nu overnemen !
d8 dat hij dat tegen tanja zei hehehe vieze kasthomo!quote:Op maandag 26 september 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Menno tegen Joost: "Zal ik je lekker in je poepertje nemen?"
Ik heb niets gezien, dus het valt denk ik wel meequote:Op maandag 26 september 2005 23:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Cóóóóóol dan moet Chantal het nu overnemen !
Nee helaas hij was niet aan...quote:Op maandag 26 september 2005 23:50 schreef style het volgende:
Zag ik dat nu goed? Tanja rookte een paar trekkies van de sigaret van Menno!
Tanja wel hoor als je haar 50 euries en een pakkie marlboro geeft... tsja alles voor het kind ;-) (paar nike schoenen was het niet)quote:Op maandag 26 september 2005 23:51 schreef versabommie het volgende:
tanja en sjankwal houden niet zo van anale sex geleuf ik hehehe
gelukkig maar want ik zou mijn pik niet in die reet willen stekenquote:Op maandag 26 september 2005 23:51 schreef versabommie het volgende:
tanja en sjankwal houden niet zo van anale sex geleuf ik hehehe
Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 26 september 2005 23:54 schreef versabommie het volgende:
lijkt me zo aangenaam he dat 5 minuten voor het verstrijken van het rantsoen bb omroept dat de opdracht is mislukt dankzij tanja....
ach een streamer mag toch wel dromen hebben ?quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 23:54 schreef versabommie het volgende:
lijkt me zo aangenaam he dat 5 minuten voor het verstrijken van het rantsoen bb omroept dat de opdracht is mislukt dankzij tanja....
Mooie verspreking in dit verband, maar het is 'schallen'quote:Op maandag 26 september 2005 23:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien, dus het valt denk ik wel meeen bovendien zou dan gelijk de speaker van BB moeten gallen dat de opdracht is mislukt
quote:Op maandag 26 september 2005 23:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien, dus het valt denk ik wel meeen bovendien zou dan gelijk de speaker van BB moeten gallen dat de opdracht is mislukt
Ik heb meer het gevoel dat Tanja op dit moment een stuk gereedschap is om de bewoners mee wakker te krijgenquote:Op maandag 26 september 2005 23:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zou leuk zijn maar aangezien BB Tanja in bescherming neemt zal dat wel niet gebeuren. Staat op de Talpa site zelfs dat Chantal het moet overnemen als Tanja gaat roken.
![]()
Is daar geen codec voor??quote:Op maandag 26 september 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Kan dat lachen van dat schorre prehistorische vrouwfiguur niet wat worden gedempt in het vervolg?
Dus stel dat Tanja laten we zeggen voor het gemak donderdagmiddag faalt dan hoeft Dido/Chantal nog maar een paar uurtjes rookvrij te zijnquote:Op maandag 26 september 2005 23:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]Die is niét mislukt als Tanja faalt, Chantal of Dido moeten het dan overnemen tot a.s. donderdagavond.
idd, zag het net pas ookquote:Op maandag 26 september 2005 23:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Mooie verspreking in dit verband, maar het is 'schallen'
Die uit de stront getrokken roddelteef?quote:Op maandag 26 september 2005 23:58 schreef versabommie het volgende:
onze sherryaanbiddende rolatorhooligan lacht het licht uit m'n plasmascherm!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |