abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 oktober 2005 @ 16:44:58 #51
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_31412893
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:04 schreef boskov het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat voor berekening je uitvoert om tot je eindcijfer te komen? Ik ga er niet van uit dat je uit je hoofd zegt, 7,8. Dan is het eerder, een 7,5, of een 8, maar 7,8 duidt er op dat je een berekening aanhoudt.
geen berekening. 7,5 is te laag, 8 is te hoog. 7,8 is precies goed
Bij bv. film valley doen ze ook dit soort cijfers geven. Denk niet dat ze daar een berekening op na houden, wel?

Back on-topic
  donderdag 13 oktober 2005 @ 17:42:21 #52
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_31414240
ik ga er morgenavond heen, als ik zo de reacties lees heb ik nog een dag om de vergelijking met LOTR uit mijn hoofd te halen en te gaan genieten
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_31457361
Gister dus gezien. En tja, afgezien van het zweverige gezwets, de chaotische verhaallijn, en de vreselijke camerastandpunten soms valt de film best mee. O wacht, ik vergeet de grootste anticlimax ooit. Wat een bagger zeg
pi_31672594
Heb em zojuist ook gezien... Moet zeggen dat ik er uiteindelijk niet echt heel veel van snapte.. Was een beetje in de war met de hoofdrolspelers. Beetje wazige film, maar ben nog wel benieuwd naar deel 2..

Btw de begin en eind voiceover was hier gewoon russisch
O+ BlaBlub O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')