Noem eens een voorbeeldquote:Op maandag 26 september 2005 21:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
toch kan rob soms heel leuk zijn.
Thirpoquote:Op maandag 26 september 2005 21:15 schreef wabbit het volgende:
fipo?
Precies wat ik wilde zeggen. Gatverquote:Op maandag 26 september 2005 21:10 schreef schatje het volgende:
Blegh, no way dat zo'n viespeuk als Rob aan mijn lijf mag zitten.
![]()
![]()
![]()
en vervolgens als peddel gebruiktquote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld![]()
- Als ie zijn been afschroefd![]()
als hij Ralph ondervraagt, ik heb me suf gelachen.....quote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef BBscanner het volgende:
Als ie slaapt ja, dan praat hij niet.quote:Op maandag 26 september 2005 21:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
toch kan rob soms heel leuk zijn.
over slapen gesprokenquote:Op maandag 26 september 2005 21:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Als ie slaapt ja, dan praat hij niet.
ze doucht zich niet, maakt zich op en duikt direct de jacuzzi inquote:Op maandag 26 september 2005 21:17 schreef Falco het volgende:
Wisten jullie dat Linda het meest in de jacuzzi zit?
droge humor en recht voor zijn raap. (1%)quote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Rob doet niet semi-professioneel. ROB is gewoon een semi-prof/amateur masseur, psycholoog, kok, kapitein, leider, zakenman, voetballer, etc....quote:
Je maakt een geintje hoop ik. Hoe oud ben je?quote:Op maandag 26 september 2005 21:21 schreef riri het volgende:
Kan niemand bij het huis gaan roepen dat Roel op moet passen!!!!
ach Roel moet gewoon gepakt worden....beetje leven in de brouwerij...quote:Op maandag 26 september 2005 21:21 schreef riri het volgende:
Kan niemand bij het huis gaan roepen dat Roel op moet passen!!!!
quote:Op maandag 26 september 2005 21:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Rob doet niet semi-professioneel. ROB is gewoon een semi-prof/amateur masseur, psycholoog, kok, kapitein, leider, zakenman, voetballer, etc....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |