De wereld is kleinquote:Op zondag 12 februari 2006 18:06 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Het moet allemaal niet gekker worden he.
dan kick ik het topic maar weer eens door te zeggen dat ze live echt ontzéttend goed wasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:08 schreef Muck het volgende:
Ik heb 2 kaartjes gewonnen voor de 3FM presents Stevie Ann showcase![]()
Wiiieeeeejjjj![]()
met bandquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:08 schreef DuranK het volgende:
Was ze alleen of met band? Ik heb der met de band gezien woeiEn de gitarist was mijn gitaarleraar
Was trouwens gewoon gratis toen
![]()
Ik denk niet dat je hem gezien hebt. Hij had dit jaar eigenlijk te druk met optredens met Lenny Kuhr, maar vorig jaar heeft hij toch wel enkele keren met haar opgetreden. Maar op die foto boven in, is hij de 2e van rechts.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:31 schreef Muck het volgende:
[..]
met band
Wat grappig dat een van de gitaristen je leraar was! Welke van de twee?
Het was voor mij ook gratis hoor, ik had kaartjes gewonnen bj 3FM
kreeg ook nog een cd met handtekening![]()
zie je fotoboekquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:14 schreef Antarcticas het volgende:
Heeft er iemand haar songteksten? Zo ja, zou diegene ze dan willen plaatsen? Je zou mij er een heel groot plezier mee doen
The Poetry man en One way street heb ik al, de rest zoek ik nog.
Nee, die was er volgens mij inderdaad niet bij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:15 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hem gezien hebt. Hij had dit jaar eigenlijk te druk met optredens met Lenny Kuhr, maar vorig jaar heeft hij toch wel enkele keren met haar opgetreden. Maar op die foto boven in, is hij de 2e van rechts.
http://www.cormutsers.nl/quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
zie je fotoboek
[..]
Nee, die was er volgens mij inderdaad niet bij.
Wel grappig zeg
niet gelezen, maar nu ben ik wel benieuwd.....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:31 schreef methodmich het volgende:
Wat een tenenkrommend artikel in OOR met die 4 jonge Nederlandse deernes was dat. Waarom doet zo'n meisje daar aan mee, vraag je je af...
hmm, klinkt niet echt als een hoogstaand interview nee...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:52 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, alleen het intro al. De 4 meiskes (Charlie Dée, Stevie Ann, Elle Bandita en Roosbeef) zitten in een kamer en om en om wordt er een liedje van ze gespeeld. Steevast knikken ze vrolijk en opgetogen en de conclusie is steeds: artieste X is oké.
Daarna allerlei gezeur over meisjes die uitgelachen worden door technici enzo...
En uiteraard hadden ze het op het conservatorium / de rockacademie zo verschrikkelijk zwaar. Ze moesten zelfs worden opgenomen! Ze namen nog net niet de term angry vagina music in de mond, maar dat had evengoed gekund.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |