Die andere zijn allemaal dichtquote:Op maandag 26 september 2005 20:11 schreef regenworm het volgende:
gaan we in deze topic verder of de andere.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:12 schreef Knurkie het volgende:
heeft iedereen weer slecht geluid op 3 en 4?
Heel slecht! Het leek wel alsof ze een boodschappenlijstje aan het maken waren en er zou er 1 naar de dbk gaanquote:Op maandag 26 september 2005 20:12 schreef Knurkie het volgende:
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 26 september 2005 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind mijn titel origineler, Delta
gauw vastbinden en in het washok stoppenquote:Op maandag 26 september 2005 20:11 schreef Wup het volgende:
Rob is weer los ja.....
Het woordenboek vindt wat anders, discussie geslotenquote:Op maandag 26 september 2005 20:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die andere zijn allemaal dicht
Ik vind overigens dit topic, maar dat is weer een heel andere discussie
Ik ookquote:Op maandag 26 september 2005 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind mijn titel origineler, Delta
Maar... maar... Rob is op Stream 1 & 2 aan het pratenquote:Op maandag 26 september 2005 20:12 schreef Knurkie het volgende:
Âls ik de bewoners was dan zou ik zijn benen een keer goed verstoppen!quote:Op maandag 26 september 2005 20:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
gauw vastbinden en in het washok stoppen![]()
![]()
dat denkt zij, wij denken er anders over.quote:Op maandag 26 september 2005 20:14 schreef schatje het volgende:
Chantal lult echt met iedereen mee. Waar ze vervolgens haar voordeel mee doet.
Ze zijn van hetzelfde laken een pak.quote:Op maandag 26 september 2005 20:14 schreef schatje het volgende:
Chantal lult echt met iedereen mee. Waar ze vervolgens haar voordeel mee doet.
Eindelijk komen er een beetje meer echte irritaties.quote:Op maandag 26 september 2005 20:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze zijn van hetzelfde laken een pak.
Het woord 'achterlijk' is door beiden al erg vaak gebruikt, ze worden steeds feller qua ergernis over de anderen.
Chantal lult met werkelijk íedereen mee, dat houdt ze nooit vol. Maar wel langer dan ik hoop.quote:Op maandag 26 september 2005 20:16 schreef jessie het volgende:
Toch hebben Rob en Chantal nu wel een beetje gelijk. Alleen Chantal word een beetje scheiterig nu heb ik het idee dat ze er vandaag of morgen uitleg. En dat met haar 44 jaar
Want het woordenboek heeft altijd gelijk en befehl ist befehl?quote:Op maandag 26 september 2005 20:15 schreef qo_ob het volgende:
Het woordenboek vindt wat anders, discussie gesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |