klopt, waar M$$$ en $$$ony naar winst streven werken alle medewerkers bij nintendo op vrijwillige basis zodat ze geen winst hoeven te maken, al het opgebrachte geld gaat naar goede doelenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:17 schreef twi het volgende:
[..]
Alles waaraan de naam Nintendo is verbonden heeft toch alleen te maken met liefdadigheidsinstellingen?
Nee... dat weet ik eigenlijk niet! Toen was ik nog jong... Licht ons eens in!quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:38 schreef Notorious het volgende:
En iedereen is zeker vergeten wat voor smerig spelletje Nintendo in de 8-bit generatie heeft gespeeld.
oh hier heb je weer zo'n frusti hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:52 schreef Roellio het volgende:
[..]
Microsoft - gezonde concurrentie!![]()
OH MIJN HEILIGE GOD!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:43 schreef kepler het volgende:nieuwe PGR3 filmpjes, nog meer? Jah nog meer!
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6626
ik heb met open mond zitten kijken en viel bekant van mijn burostoelquote:
Nou moet ik toch ook maar eens een kijkje nemen hoor...quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:02 schreef kepler het volgende:
ik heb met open mond zitten kijken en viel bekant van mijn burostoel
De TYFUS inderdaad.. die camerastand zo in de auto, die gebouwen, het relaxte rijden is nog net zo zo te zien.. het is een verbetering van PGR2 denk ik.. die ik niet had durven dromen...quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:02 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb met open mond zitten kijken en viel bekant van mijn burostoel
Je hebt helemaal gelijk,.. laat mij het eerste filmpje zien van een spel, wat wel zn spel recht aan doet!! Je moet het op je eigen tv zien, zoveel helderder!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:20 schreef P-Style het volgende:
Ziet er goed uit, maar dat filmpje doet het spel geen recht. Dit moet je gewoon op 1280x720 zien om echt onder de indruk te raken.
Nooit gehoord over de contracten die Nintendo developers liet tekenen waarin stond dat ze geen games voor de Sega Master System mochten maken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee... dat weet ik eigenlijk niet! Toen was ik nog jong... Licht ons eens in!
Dat filmpje met het interieur van die auto zag er zéér indrukwekkend uit, maar de rest zag er niet echt anders uit dan de mooiere racegames die we gewend zijn van de huidige consoles.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:42 schreef Bastard het volgende:
Je hebt helemaal gelijk,.. laat mij het eerste filmpje zien van een spel, wat wel zn spel recht aan doet!! Je moet het op je eigen tv zien, zoveel helderder!
Nee.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:51 schreef Notorious het volgende:
Nooit gehoord over de contracten die Nintendo developers liet tekenen waarin stond dat ze geen games voor de Sega Master System mochten maken?
dat heet een exclusieve game, net zoals PGR voor de Xbox isquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:51 schreef Notorious het volgende:
[..]
Nooit gehoord over de contracten die Nintendo developers liet tekenen waarin stond dat ze geen games voor de Sega Master System mochten maken?
Nee, klopt, filmpje is eigenlijk kut.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
maar de rest zag er niet echt anders uit dan de mooiere racegames die we gewend zijn van de huidige consoles.Formaat van het filmpje is gewoon te klein daarvoor.
dan moet je nog maar eens kijken, ok het is niet duidelijk vanwege het kleine formaat. Maar het ziet er echt superuitquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat filmpje met het interieur van die auto zag er zéér indrukwekkend uit, maar de rest zag er niet echt anders uit dan de mooiere racegames die we gewend zijn van de huidige consoles.Formaat van het filmpje is gewoon te klein daarvoor.
Niet echt, bedrijven die in die tijd spellen wouden maken voor de NES (weinig andere keuze hadden ze niet) moesten een contract tekenen dat ze geen spellen voor andere consoles zouden maken. Ze treiterden ook nog winkelketens door hun ook te dwingen alleen maar nes consoles te verkopen, pas aan het einde van de nes tijden werdt er pas wat aan gedaan en moest Nintendo 5$ tegoedbonnen bij hun NES spellen doen (zodat ze nog meer nes spellen konden verkopenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:17 schreef kepler het volgende:
[..]
dat heet een exclusieve game, net zoals PGR voor de Xbox isZal vast ook wel een contract aan vast zitten
Precies!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:18 schreef Bastard het volgende:
Nee, klopt, filmpje is eigenlijk kut.
Ik wil wel beter kijken, maar het filmpje laat het niet toe!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:20 schreef kepler het volgende:
dan moet je nog maar eens kijken, ok het is niet duidelijk vanwege het kleine formaat. Maar het ziet er echt superuit
Ik bestel hem gelijk morgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:43 schreef kepler het volgende:nieuwe PGR3 filmpjes, nog meer? Jah nog meer!
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6626
niks te zienquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:24 schreef P-Style het volgende:
Ik snap alleen niet dat mensen hier lopen te kwijlen over een filmpje waar bijna niks op te zien valt.
Nou ja.. je snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:34 schreef kepler het volgende:
niks te zien
ik zou dan maar eens naar de opticien gaan als ik jou was![]()
Pfff n00bs. PGR is een 2nd party game. Anyway ga maar lekker zoeken op Google als je wilt weten over Nintendo machtsmisbruik back in the 80's.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:17 schreef kepler het volgende:
[..]
dat heet een exclusieve game, net zoals PGR voor de Xbox isZal vast ook wel een contract aan vast zitten
Google is inderdaad beter dan een xbox 360 topic!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:45 schreef Notorious het volgende:
Anyway ga maar lekker zoeken op Google als je wilt weten over Nintendo machtsmisbruik back in the 80's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |