quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:15 schreef twi het volgende:
Nou nou, Daggla, wel sportief blijven. Is goed voor 't UEFA-coefficient
Ohnee, da's een ander topic
probeer is een keer wat anders dan alleen de zelfde games die constant remakes krijgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hebben ze ook bananenschillen en schildpadden in PGR3?
Waar kan je die halen dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:28 schreef Fliepke het volgende:
* Fliepke heeft een reserveringskitje gehaald
De longsleeve is niet eens echt lelijk
Dat is idd waarquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jawel, maar het is gewoon lekker om die Ken met z'n grote bek voor lul te zien staan.
Hmm, ik ben nog niet gebeld door mijn gameshopquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:28 schreef Fliepke het volgende:
* Fliepke heeft een reserveringskitje gehaald
De longsleeve is niet eens echt lelijk
Ga dr heen en blaf ze af. Wat denken ze wel nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, ik ben nog niet gebeld door mijn gameshop.
alleen met Harddiskquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:47 schreef twi het volgende:
Niet 100%, maar ze werken aan emulatie-software om alle games compatible te maken. Gamesals Halo 2 en veel andere populaire titels zullen wel direct te spelen zijn, naar het schijnt.
Wat is de maatquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:33 schreef H.Flick het volgende:
Dan ga ik ook maar even kijken.
Wil iemand nog een Xbox trui hebben?
Doe mij maarquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:33 schreef H.Flick het volgende:
Dan ga ik ook maar even kijken.
Wil iemand nog een Xbox trui hebben?
Microsoft - gezonde concurrentie!quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:47 schreef Bastard het volgende:
gezonde concurrentie
Staat bij voorbaat al vast dan dat Microsoft smerige spelletjes speelt?quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:52 schreef Roellio het volgende:
[..]
Microsoft - gezonde concurrentie!![]()
Alles waaraan de naam Nintendo is verbonden heeft toch alleen te maken met liefdadigheidsinstellingen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:38 schreef Notorious het volgende:
En iedereen is zeker vergeten wat voor smerig spelletje Nintendo in de 8-bit generatie heeft gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |