abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30945419
Welke mensen doen hier BBL ( 4 dagen werk, 1 dag school )
Bevalt het?

Ik wil dit mischien ook gaan doen.
Ik kan namelijk echt niet tegen die druk van huiswerk, leerwerk, presentaties, opdrachten enzo, het loopt constant achter me aan te hollen, en als ik het af heb, komt er weer nieuwe bij etc, zo heb ik nooit rust in me hoofd, en altijd maar stress!
Is dit bij BBL mischien wat minder?
Sowieso schrijf je zo.
pi_30945556
ik doe BBL (detailhandel)

mij bevalt t prima. veel minder huiswerk en je hoeft minder te doen voor school. natuurlijk moet je wel leren voor de examens en leren/opdrachtenmaken voor engels. maar tis gewoon veel minder werd dan bij BOL (5 dagen school)

verder verdien je nog een leuk salaris omdat je 4 dagen gaat werken.
en ik vind de combinatie 4 dagen werken/1 dag school veel leerzamer dan de hele week school omdat je het toch grotendeels uit de praktijk moet leren
en je bouwt al gelijk een goeie CV op
  maandag 26 september 2005 @ 16:21:31 #3
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_30946058
ik werk in de Ict. deeltijd.
Het bevalt me prima. Zeker omdat je veel meer werkervaring opdoet.
Maar je hebt nog steeds huiswerk en praktijk opdrachten / verslagen e.d. Wel in mindere mate dan een bol opleiding vind ik.

Welke richting wil je gaan studeren ?
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_30946061
ik heb dit gedaan van 99 tot 02, en mij beviel het prima.
Maar minder stress bij BBL, je krijgt nu ook de druk van een baan erbij en ook hier zul je huiswerk moeten maken. Ik had vooral bij de opdrachten, die soms ontzettend saai en lang zijn, wat moeite om dit binnen de tijd af te krijgen (met de kanttekening dat ik altijd overal te laat aan begin).
pi_31015395
Ik meld me ook nog maar even
Doe net als Cardinoz BBL Detailhandel (niv 4). In het begin vond ik het super, en dan vooral het geld dat binnenstroomde, en het feit dat ik amper meer naar school hoefde (1 halve dag per week). Maar toch, nu na 1,5 jaar vind ik het niets meer, en wil ik niets liever dan weer 'fulltime' naar school. Geen idee, misschien dat ik nog niet klaar ben voor werken, misschien omdat al mijn vrienden wel gewoon naar school gaan, of misschien omdat ik het idee heb dat ik weinig meer leer dan een 'gewone' werknemer.
Ga dus vooral na of je überhaupt al echt wíl werken. Is er geen voltijd opleiding met weinig studiedruk, zodat je rustig kunt beginnen en later misschien nog een wat zwaardere opleiding kunt gaan doen?
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:59:15 #6
125688 sweet-lady
as sweet as i can be
pi_31058425
ligt eraan welke opleiding je wilt gaan doen. mijn opleiding hebben ze bv weer niet in een BBL variant. hier moet je dan echt voltijd naar school. dus zou goed gaan navragen of de opleiding die je wilt doen ook gegeven word in BBL succes
>>>>>>>SEE YOU AT FOK<<<<<<<<
pi_31163734
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:33 schreef Douwe het volgende:
Ik meld me ook nog maar even
Doe net als Cardinoz BBL Detailhandel (niv 4). In het begin vond ik het super, en dan vooral het geld dat binnenstroomde, en het feit dat ik amper meer naar school hoefde (1 halve dag per week). Maar toch, nu na 1,5 jaar vind ik het niets meer, en wil ik niets liever dan weer 'fulltime' naar school. Geen idee, misschien dat ik nog niet klaar ben voor werken, misschien omdat al mijn vrienden wel gewoon naar school gaan, of misschien omdat ik het idee heb dat ik weinig meer leer dan een 'gewone' werknemer.
Ga dus vooral na of je überhaupt al echt wíl werken. Is er geen voltijd opleiding met weinig studiedruk, zodat je rustig kunt beginnen en later misschien nog een wat zwaardere opleiding kunt gaan doen?
Offtopic: En dan zaten we delen van die halve dag nog in Amsterdam ook .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')