abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2080740
We zijn heel druk met schrijven!! Ik vanmorgen vroeg en Ethel ook nog tot diep in de nacht maar Ethel en Female zijn nu nog niet wakker volgens mij Dus nog ff geduld! Erg he
Screw them.
We're going home.
  zondag 4 november 2001 @ 12:25:02 #52
15985 huiz
Man in Black
pi_2080751
Huiz is niet gewend aan zoveel geweld op de vroege morgen, kruipt naar buiten en plukt een bloemetje voor Mandarijn.

Met een smekende blik vraagt hij of ze niet zo hard op zijn hoofd wil slaan en biedt haar het bosje prachtige witte rozen aan.

Zal ze haar boosheid kunnen vergeten?

Scope Pure Colombia BV
  zondag 4 november 2001 @ 12:32:37 #53
6941 APK
Factual, I think.
pi_2080800
Op de eerste verdieping wordt APK wakker van enige commotie op de begane grond.
Hij neemt nog een slok champagne uit de geopende fles op het nachtkastje, draait zich om en ziet dat er een blonde vrouw naast hem ligt in diepe slaap. Een half opgerookte sigaret in haar mondhoek en een verse in haar hand.
Shit, shit, shit, shit, shit!
Hummie.....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 4 november 2001 @ 12:52:43 #54
15985 huiz
Man in Black
pi_2080958
quote:
Op zondag 04 november 2001 12:20 schreef mandarijn het volgende:
mandarijn heeft het helemaal gehad met huiz. Ze grijpt hem bij zijn kraag en mept hard met een leeg flesje bacardi breezer op zijn roodgloeiende bult op zijn kop.
Screenshot: Mandarijn mept Huiz op zijn hoofd.

Scope Pure Colombia BV
  zondag 4 november 2001 @ 13:02:48 #55
3024 mandarijn
wie lust mij?
pi_2080981
[pausmode on]

bedankt voor die bloeoeoemen

[pausmode off]

pi_2081214
sassefras staat te kijken om de agressie die er al heerst terwijl zij amper haar hoofd recht kan houden. ze kijkt het tafereeltje tussen manderijn en huiz aan, maar helaas kan ze niet zoveel zien, want ze is vergeten haar lenzen uit te doen voor het slapen gaan. wardoor de ene bijna achter haar oog zit, en de ander zo droog is dat hij bijna vergruist. ze staat op en loopt naar boven naar de badkamer om haar lenzen eventjes te fatsoeneren.

Als ze boven aan gekomen is hoort ze APK schreeuwen, hummie is wakker geworden en kruipt tegen APK aan. Hij rent, strompelend en huilend naar beneden. waar hij zijn ogen niet kan geloven......

sas staat inmiddels voor de spiegel met haar lenzen te klooien, ja ze heeft ze goed in, en ze kijkt weer de spiegel in..... en wat ze dan toch ziet......

wat gebeurd er op de begane grond, waar APK zijn ogen niet geloven? wat ziet sas?
...... hoe gaat dit verhaal verder???

*hmmmmmmmmm ik ben niet zo goed als jullie maar toch hier mijn pogingkje! *

Babe In Totale Control of Herself
  zondag 4 november 2001 @ 13:46:57 #57
15985 huiz
Man in Black
pi_2081223
Huiz ziet CarOnline rondlopen. Nieuwsgierig vraagt hij haar naar de uitslag. "Wie heeft er gewonnen? En wat is er allemaal gebeurd?"

CarOnline wil niks zeggen en glimlacht geheimzinnig. "Even geduld mannetje," zegt ze, "laten we wachten tot Femalehunter en Ethel wakker zijn."

Huiz begint ongeduldig te worden, verdorie, hij zit hier al vanaf 8 uur! "Ja hee, moeten we soms wachten tot vanavond ofzo?" schreeuwt hij naar CarOnline. Mandarijn pikt het niet dat Huiz weer grof doet tegen een vrouw en mept hem verontwaardigd het bosje bloemen om de oren. Huiz biedt mompelend zijn verontschuldigingen aan en gaat weer zitten wachten...

Scope Pure Colombia BV
pi_2081361
Kelly wordt wakker, en het eerste wat ze doet is: YESSSSSSSSSSS wat was dat een feest!! zo nu eerst mijn beauty case opzoeken.

Huiz sprint naar Kelly en vraagt haar wat er vanacht allemaal gebeurd is. Kel zegt: ik moet me eerst opmaken, huiz, ik voel me KUT, ik heb een kater. BAH.

Huiz
kelly verteld dat er camera's hangen voor de veiligheid, en dat andries 600,- aan videobanden heeft gekocht, dus kijk die maar.

Huiz gaat weer zitten wachten, de rest die wakker is wacht mee. Het is toch wel wazig dat niemand weet wat er gebeurd is. CarOnline, FemaleHunter, Ethel wakker worden!!!!!!!!!!!

pi_2081376
Huiz, ik denk dat je gelijk hebt, dat we moeten wachten tot vanavond... GRRR

nou ik ga ff schaatsen kijken, ik kom vanavond wel weer eens terug. Mits ik mijn nieuwschierigheid kan bedwingen, want wat nou als er vanmiddag al duidelijkheid verschaft wordt?

hmmmmmmmmmmmmmmmmm

zondag 4 november 2001 @ 14:28:43 #60
15985 huiz
Man in Black
pi_2081411
Huiz heeft ook geen zin meer om langer te wachten en gaat de film Leon bekijken die hij gisteren vanwege het feest heeft opgenomen. Hij laat de overige personen die al wakker zijn achter in de danszaal en gaat naar de tv-kamer.
Scope Pure Colombia BV
pi_2081449
Nu Sassefras schaatsen is gaan kijken en Huiz de film leon gaat zien, kan Ethel eindelijk uit bed komen. "Pffff, zo eerst rustig een kopske koffie drinken alvorens de nabespreking met de overige leden van CEF begint...."
  zondag 4 november 2001 @ 15:30:18 #62
15985 huiz
Man in Black
pi_2081877
He Ethel, stuur me alvast de mailconversatie maar, ok? Dan kan ik misschien mijn nieuwsgierigheid bedwingen

we zitten al drie pagina's te wachten op het verslag van dit grote feest

Scope Pure Colombia BV
pi_2081940
De vergadering van CEF is nu aan de gang. De emoties lopen hoog op...
pi_2082779
(standaard disclaimer) (de redactie kan gemaild worden op CEF_BB@hotmail.com)

Jappie schreeuwt moord en brand, geen mens die hem hoort. Bijna wanhopig is hij, totdat hij zich bedenkt dat hij de tas met John travolvopak uit "saturday night fever" nog om zn schouder heeft. Hij is samen met APK en Koos Voos vanuit de geheime plek in het bos naar Antwerpen gereden, waar ze eerst een roze truitje bij een DKNY winkel voor APK hebben gekocht. Daarna hebben ze gedrieen het pak bij de stomerij opgehaald voor hem.
Jappie heeft Koos uit de auto gezet, hij was hem zat, en Koos is geduchte concurentie, Koos kan goed dansen, dus Jappie hoopt dat Koos niet op tijd is.
Gelukkig zit daar ook z'n schroevedraaier en steeksleutel set in. Jappie is net als Nico van eigen huis en tuin, àltijd z'n gereedschap bij zich! Zo zie je maar, komt altijd wel een keer van pas. Jappie huilt zachtjes van opluchting, terwijl hij de deur uit de schanieren licht. Hij was al bang dat hij hier de hele avond moest zitten, in Club Ibiza op het stinkende toilet. "Verrek" denkt hij,"die dames van BB hadden gelijk, het is toch echt niet te doen hiero op het toilet, verdomme, kan dan niemand een keer achterom kijken als ie gepoept heeft???!! Het zal Ed wel weer zijn". Hij kon ook het slot kapot schieten met zn pistool, maar dat zou direkt iedereen alarmeren, en hij moet voorzichtig zijn, het pistool moet nog van pas komen. En Cynix zou er een nieuw slotje aan moeten hangen, maar die gunt hij wel een vrije avond. Jappie bedenkt dat ie zich nog moet omkleden, lacht om zn eigen stommiteit en gaat de wc weer in nadat hij de deur weer in de scharnieren heeft gehangen.

In de zaal is het inmiddels zo druk, dat Ethel Caronline en Femalehunter de zaal maar laten voor wat ie is, waarschijnlijk zal hij toch wel bijna worden afgebroken door het enthousiaste publiek. Caronline stelt voor dat ze wel verdiend hebben om even te relaxen, ze zegt tegen haar collegaas "we hebben twee assistenten, Spuuglokje en Sassefras, zij mogen nu even al het werk verzetten, werken voor hun geld moeten ze". Female Hunter is het hier volkomen mee eens "wij hoeven ons niet te verlagen tot dit soort werkzaamheden, duhhhhh, dat kunnen die uitzendkrachtjes wel doen hoor, en ze zijn wel wat gewend hoor, want die Mandarijn die vertelde dat ze bij der vorige klus zandzakken moest vullen en verplaatsen, dus het kind is zo blij als de weg naar groningen dat ze deze klus heeft gekregen". De stemming zit er in, de muziek staat goed, en Scanman krijgt nog even de laatste instructies van Femalehunter, aangezien Scan aangeboden heeft het te presenteren.

Mandarijntje loopt rond met een gezicht als een grapefruit, ze heeft 2 dagen in een slaapzak voor de deur gelegen (met duim in dr mond, en natuurlijk haar knuffellapje!) om maar naar binnen te kunnen, maar nu breken Ed en Attelenooie de deuren open, weg is haar voorspong. En nou is Huiz er ook nog vandoor gegaan met Femalehunter, heeft hij oogkleppen op ofzo?! Mandarijntje doet de knuffellap in haar BH omdat Kelly heeft gezegd dat ze welliswaar mooie borsten heeft maar dat een siliconen aanvulling zeker geen kwaad kan, zo alternatief als ze is gebruikt ze hiervoor haar multi-functionele knuffellap. Ze bekijkt keurend haar lage decolletée, zo, dat staat een stuk beter, en staart nog even bedachtzaam in het niets. Mandarijntje wil wel naakt voor hem dansen, als ze maar bij Huiz opvalt. Mandarijntje stort zich maar in het feestgedruis, maar het steekt wel!! Wacht maar Femalehunter, ik krijg je nog wel!!

Inmiddels kan je over de hoofden lopen, en het is bere druk. Frank en Leo staan achter de bar, samen met Richard, die ook maar weer eens is langsgekomen sinds hij er met Aldrico vandoor is gegaan. Frank kan maar moeilijk met deze drukte en hysterie omgaan, hij vind dat de organisatie met een Mindfucking game bezig is. Het zegt tegen Leo dat het is dat hij er zoveel geld mee verdiend maar anders was ie allang gestopt met dit klotewerk. Aldrico zit toch nog steeds in de psychiatrische kliniek, omdat hij met regentonnen gooide naar Hummie. TBS met dwangverpleging, dus Aldrico is nog wel even onder de pannen.

Marky zit er ook, weer diep treurig, terwijl hij het toch wel naar zijn zin moet hebben, want hij -cencuur- toch regelmatig een rondje mee. Ondertussen bedekt Marky dat het toch verrekte oneerlijk is, dat deze wedstrijd weer om god GJ draait en niet om Andries, "waarom wordt hij nou juist weer achtergesteld??", weet je wat, denkt Marky, ik zal ze krijgen en ik ga gewoon een Lijk-je-op Andries-wedstrijd organiseren in club Danielle, lekker puh, dan zullen we eens zien wie de grootste slet van de club is.

Her en der in de zaal hoor je OOOOOOOOOOOH YESSSSSSSSSSSS, iedereen is door het dolle vanwege al die roze truien. Marky krijgt een verleidelijk aanbod van Danielle, maar het schoot hem net op tijd te binnen dat hij de inschrijfformulieren nog uit moet delen voor de Andries-look-a-like-contest. Eigenlijk moest het op zn Nederlands, maar een Lijk-je-op-Andries-wedstrijd klinkt ook zo raar. Hij gaat de formulieren ophalen, hij heeft ze nog in zn fietstas, Danielle boos achterlatend.

[Dit bericht is gewijzigd door CEF op 04-11-2001 17:19]

Car, Eth & Fem roeleren!
pi_2082793
APK is inmiddels terug, hij heeft even tegen de spanning een rondje in zn Saab gereden, en SMSde naar Huiz dat hij eindelijk een date heeft. Opgepikt langs de weg; APK heeft haar meegenomen naar Club Ibiza, maar zodra hij haar in het schemerlicht bekijkt, heeft ze wel wat weg van een opblaaspop! Zelfde kapsel;zelfde model lichaam; algehele hilariteit als blijkt dat APK een opblaaspop mee heeft genomen. APK prikt haar op het hek met een rode kop van schaamte! Erg dit. Om de aandacht af te leiden loopt hij maar snel achter de bar waar hij eerst even gaat bijkomen.

Bij de bar aangekomen ziet hij Koos Voos helemaal in tranen. Jappie baalt ontzettend dat het Koos toch gelukt is om te komen, hij had zo gehoopt dat zijn geniepige actie om hem achter te laten bij de stomerij gelukt was, maar nee hoor. Koos was zwaar verontwaardigd toen hij de stomerij uitkwam en bemerkte dat Jappie & Co er vandaar waren gegaan. Ohh wat een gemene actie, maar Koos laat zich niet uit het veld slaan en ziet een mountainbike staan. Hij bedenkt zich geen moment en haalt het slotje van de fiets van Cynix af en probeert als een dolle weg te rijden. Hij heeft geen tijd om het zadel lager te zetten. Koos Voos is dus op de fiets naar deze wedstrijd gekomen maar het zadel stond veel te hoog, dus hij kon zowat niet bij de trappers en de weg was opgebroken dus hij moest steeds zijn fiets optillen en over balken heen dragen, dit breekt hem op dus als hij aankomt is hij helemaal overstuur, hij stinkt aan alle kanten en heeft het gevoel alsof hij 10 dagen in club Danielle heeft gezeten. APK is helemaal door het dolle heen nu hij Koos Voos in zo'n toestand ziet.Zijn plannetje om hem achter te laten is weliswaar mislukt, maar als hij ziet hoe Koos er nu uitziet dan barst hij in luid gehinnik uit. Koos Voos was namelijk eerst toch wel een geduchte concurrent tijdens deze wedstrijd, maar nu ziet wat er na het dragen van een fietshelm van zijn kapsel over is,*gniffel gniffel, denkt APK, Koos Voos zal nooit meer tijdens de dans die mooie wapperende lokken kunnen creeeren die toch zeker nodig zijn voor een eventuele overwinning*

De dames Sassefras en Spuuglokje zijn helemaal in hun element, wat een leuk baantje! De dames zijn dikke vriendinnen, en lachen zich gek, volop aandacht van de mannen, helemaal in hun element! De verkoop gaat hartstikke goed, de truien en videobanden gaan als warme broodjes. Ed volgt ze met zn ogen fijn toegeknepen.
Wat zou hij graag -bij de gedachte alleen al begint hij te grommen, ow dit is te gek, wat een wijfen! Beter als die Poolse van zn broer. Oh mèn, Sassefras bukt zich, en Ed kan zich amper beheersen. Al kreunend rent hij naar de WC om daar even flink af te koelen. Hij stormt een WC in, waar hij Jappie tegen komt. Zo geil als boter gooit hij zijn vriend Jappie de WC uit, "Jappie rot op, ik moet ergens vanaf!'".

Jappie, die zich net aan het omkleden was valt tegen de deur aan die open klapt. Met alleen een overhemd en een colbertje aan, broek in de handen, half vallend half glijdend botst hij tegen het podium aan, waar net Femalehunter op was geklommen om met de presentatie te beginnen. Ze wil net Scanman aankondigen als guesthost, als haar oog op Jappie valt.

De eerste deelnemer!! Ze introduceert Scanman bij het publiek, die onder een luid gejuich begint. Femalehunter helpt een tegenstribbelende Jappie het podium op, die nu in zn zwarte onderbroek zenuwachtig staat te lachen. Het publiek is door het dolle! Wat een lef! Scanman en Jappie wisselen even een paar woordjes, en Ethel en CarOnline zetten de muziek aan. Een duet van Rene Froger in samenwerking met K-otic schalt nu uit de speakers. Jappie vind het vreselijk, maar hij moet wel, wil hij een niet nog gekker figuur slaan. Hij danst wat, maar het publiek vind het maar matig. Jappie doet zn best, maar ritmegevoel was nooit zn sterkste punt. Hij wilde de blits maken in zn John Travolvopak, maar zonder broek is het het toch net niet helemaal.

Inmiddels is Ed met een gelukzalige glimlach van het toilet afgekomen, uiteraard heeft hij wederom niet achterom gekeken dus de volgende toiletbezoeker wacht een onaangename verrassing, maar dat zal Ed uiteraard geen zorg zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door CEF op 04-11-2001 17:21]

Car, Eth & Fem roeleren!
pi_2082799
Huiz, APK, Ed, Wodka, Marky, Koos Voos, Pascal en Gert gaan naar boven naar de badkamer met douches om hun haar te doen, met hun hun nieuwe speciale GJ-afwasmiddelshampoo. Kelly, die nog boven was helpt de heren een handje met hun look. Het zijn net een stel kleuters, zo spannend vinden ze het. Nu hij weet dat Koos Voos ook geen kans meer kan maken, ruikt APK een mogelijke overwinning en wil er alles aan doen om zijn doel te bereiken. APK mag Huiz eigenlijk ook niet zo, dus die sneakt naar Frank, vragen of hij de haarverf nog gekregen heeft, en legt het verhaal uit. Frank heeft er zoveel lol in, en haalt de kleurshampoo. Huiz, die nix in de gaten heeft, pakt, zonder te kijken de shampoo van APK aan, dé shampoo denkt ie en gooit de halve fles in zn haar. Als Huiz eindelijk de prikkende schuim uit zn ogen heeft gespoeld, en de condens van de spiegel heeft geveegd worden zn ogen zo groot als schoteltjes! Oh Noooooooooo!!! Zn haar is peentjes oranje. Wie heeft dit gedaan, focking mindfokker! Hij bulderd zo hard dat de lichtblauwe tegeltjes bijna van de muur vallen. APK is slechts 2 koppen groter dan Huiz en gaat voor hem staan lachen. "Ik" zegt APK "en wat wou je dan??" Huiz wil APK met een strijdkreet aanvallen, maar de arm van APK is sterk, en gooit Huiz met 1 zwaai aan de kant. Zo we zullen wel eens zien wie hier de dienst uit maakt! APK heeft het voorzien op de dames CarOnline, Ethel en Femalehunter, dus hij moet winnen.

Huiz klapt tegen de muur, maar gelukkig hij mankeert nix. Alleen zn ego heeft een deuk. Kelly zit huilend bij Ed op schoot. "En ik vind er zo nix meer aan, ik wil naar huihuihuiss"snikt ze. De heren gaan naar beneden, waar inmiddels de pauze is begonnen, Jappie was iets te vroeg met zn optreden, maar deze kans kon Femalehunter niet laten liggen om Jappie voor schut te zetten! Huiz loopt naar Female, pakt haar van achter om haar middel, en fluistert zachtjes lieve woordjes in haar oor. Female laat zich het lekker aanleunen. Huiz gaat door, al strelend en Female is al bijna in de mood, en draait zich sensueel om, om Huiz eens flink te pakken. Ze gooit haar haar los, en kijkt en proest het uit. Sorry Huiz, maar dit is te erg lacht ze. De hele sfeer is weg, Female krijgt de hiklach en Huiz druipt af met een rode kop. Die vervloekte APK gromt ie in zichzelf. APK staat inmiddels bij de bar met zn spierballen te rollen voor Ethel en CarOnline, die er danig van onder de indruk zijn.
Huiz loopt naar APK en de dames, waar hij een tirade afsteekt tegen APK. APK zegt dat hij naar bed moet gaan, dat hij dronken is en dat hij morgen wel met Huiz wil praten. Huiz roept dat hij niet meer naar zn werk kan, wat zullen zn collegas zeggen, waarop APK continue Huiz onderbreekt en zegt dat hij naar zn bed moet gaan, dat hij dronken is en dat hij morgen wel met Huiz wil praten. Huiz is woest! De adrenaline joelt hem door zn lijf, terwijl hij voor de dans contest relaxt moet zijn. Hij rent naar de slaapkamer van Kelly waar hij Teddy pakt. Ow Teddy jammert hij, ik wil altijd de knapste zijn, maar als ik dat niet kan zijn hoeft het van mij niet meer. Ik ben altijd de knapste en de beste, en nu niet meer. Hij huilt hete tranen.

Sassefras krijgt nu een grote tirade van Female Hunter over zich heen, want Sassefras heeft zo ondeugend als ze is, haar witte band niet meer om haar arm. Female Hunter schreeuwt haar toe dat ze deze toch echt weer om moet doen, omdat dat gewoon een regel is. Gedwee doet Sassefras de band weer om haar arm.

Ook in de zaal wordt het onrustig, want sommige mensen vinden dat Scanman1 niet objectief presenteert, terwijl anderen het juist wel weer leuk vinden als Scanman een deelnemer afzeikt omdat ie stom danst. Scanman baalt ervan dat ie commentaar krijgt, hij schreeuwt door de microfoon "Wees blij dat ik het presenteer en als het je niet aanstaat nou, dan ga je toch gewoon weggggggggggggggg!!!"

Het publiek is heftig geschrokken van de reactie van de presentator Scanman en gedwee gaan ze stil zitten bij het hek. Bijzonder ongepast schreeuwt Spuuglokje heel hard "OHHHH YESSSS" als er wederom een GJ look alike bij haar tafeltje de wondershampoo komt bestellen. Huiz krijgt hierdoor sterallures en denkt dat hij ondanks de kleur van zijn haar toch nog een kansje kan maken in de strijd om de overwinning. Sassefras komt op het
luide gegil van Spuuglokje hard aangerent, want onderling hebben ze afgesproken dat bij deze yell er een lekker ding is gearriveerd en dat ze dan meteen paraat moeten staan voor de battle die ze onderling iedere keer voeren om een date te krijgen met een look alike. Geheel tegen de regels van haar werkgevers in probeert Sassefras een date te regelen met deze look alike. Huiz, zo hopeloos als hij is, is maar al te blij met het oneerbare voorstel dat ze doet. Beide spreken af dat ze het wel geheim houden.

Ondertussen achter de schermen:
De drie dames van de organisatie genieten nu eindelijk van het doel waarom ze deze wedstrijd hebben georganiseerd. Ze zijn omringd door de GJ look a likes die allen hen proberen te beïnvloeden omdat ze in de jury zitten. De dames genieten met volle teugen van de aandacht die ze krijgen. CarOnline wordt echter een beetje zenuwachtig van zoveel lekkers om zich heen en probeert dit te onderdrukken door het achteroverslaan van wederom een fles sancerre. Dit wonderdrankje heeft de gewenste uitwerking want haar remmingen vallen volledig weg en ze maakt flink gebruik van de macht die ze heeft nu ze jurylid is. De wannabees gaan maar al te graag op de wensen van CarOnline in. Ook de deelnemers zijn zeer blij met de extraatjes die deze competitie met zich meebrengt.

Op het podium is nu de volgende deelnemer zijn attributen aan het installeren. APK had nogal moeite om de spastische bewegingen onder de knie te krijgen tijdens het oefenen, daarom heeft deze besloten om DE dans uit te voeren op een loopband zodat hij toch het beoogde effect zou hebben!! Deze flikkert er uiteraard af ala leo en de dierenarts, die momenteel bezig is in club danielle om de muizen te verzorgen die door Precilla bruut zijn behandeld, moet komen op naar de enkel van APK te komen kijken. APK probeert misbruik te maken van zijn verzwikte enkel door als hij op het podium staat net te doen alsof hij heel veel last heeft van zijn enkel om zo sympathie bij het publiek te winnen. Echter, achter de schermen is er nix aan de hand.

[Dit bericht is gewijzigd door CEF op 04-11-2001 17:24]

Car, Eth & Fem roeleren!
pi_2082803
Achter de schermen is nu Tattooman Hanky Panky gearriveerd op verzoek van Ed, een klein kadootje van hem aan de deelnemers van deze wedstrijd, zodat dit ook letterlijk een gebeurtenis wordt waar ze eeuwig aan herinnerd kunnen worden. Hanky Panky biedt aan om een ieder die maar wil een tattoo met de letters GJ op zijn rug te zetten. Als Ethel aangeeft dat die tatoo wellicht de kansen van de deelnemers kunnen vergroten staan alle heren meteen in de rij. Marky heeft een probleem want hij heeft al de letters BB op zijn rug laten zetten omdat Andries dat ook heeft. Gelukkig doet Hanky niet moeilijk en zet de letters GJ er gewoon boven en onder. Huiz wordt overmoedig in zijn strijd op de overwinning en roept dapper tegen Hanky dat hij wel een heel gedicht op zijn brede arm wil hebben, een soort van ode aan GJ. Hanky fronst zijn wenkbrauwen op dit verzoek, maar na het roken van nog een jointje besluit hij het maar te doen.

Het volgende gedicht wordt op eigen verzoek van Huiz op zijn arm getatoeerd:
Er is er 1 die altijd de beste zal zijn,
die weghaalt mijn angsten en pijn,
Die mij steunt in moeilijke tijden
die de zorgen van me af laat glijden
die onvoorwaardelijk van me houdt
die mooier is dan het zuiverste goud,
Die er altijd wat van kan,
Dat is mijn lieve Gert-Jan

Zo, dat zullen de dames waarderen denkt ie. Inmiddels is Ethel bij Wodka opgevallen. Wodka die ook mee doet aan de dans contest besluit alles uit de kast te halen. Hij regelt een touw ladder samen met Paskal, die sukkel kan je voor elk karretje spannen. Paskal moet bovenin op de balken gaan zitten, waar ook de camera&'s hangen, en de touwladder goed vasthouden. Ook Wodka gaat bovenin zitten, en besluit als het zijn beurt is naar beneden te klimmen. Jappie is al geweest, Ed inmiddels ook ff snel, onder luid gejoel. Hij wilde niet, maar kon niet achterblijven, eerst al het gezeur met Renee Froger -omdat hij niet als onsportief te boek wil staan doet hij toch maar mee. APK is van het podium gestort en ligt met een blessure op de bar. Scanman praat de hele avond door, doet continue verslag van wat er gebeurt. Helaas ziet hij niet wat er achter de schermen gebeurt:

Ondertussen probeert Schatje via linkse wijze achter de schermen te komen. Ze schelt Ed uit voor mamma's-Kindje. Dit leidt tot het gewenste effect, want Ed barst in tranen uit, zo ziet Schatje haar kans om voorbij de bewaking te komen. Schatje is bijzonder jaloers als ze de taferelen achter de schermen ziet. De drie dames van de organisatie zijn omringt door de GJ look a likes en worden flink verwend door de heren. Het doel van de organisatie is haar nu duidelijk en ze besluit dat ze wraak wil nemen. Allereerst scheld ze CarOnline uit voor drankorgel omdat ze weet dat dit een zeer gevoelig punt is voor haar. Daarna wil ze Ethel aanvallen, maar Ethel knipt een keer met de vingers en Schatje wordt op brute wijze door de bewaking weggedragen. Bij het zien van deze gebeurtenissen barsten er diverse GJ look alikes in huilen uit. Female Hunter geeft ze allemaal een teddybeer, zodat ze al pratend tegen de teddy wat tot rust kunnen komen. Wonder boven wonder werkt dit. De rust is achter de schermen weer teruggekeerd.

In de zaal heeft Scanman het geheel weer onder controle. Na zijn toespraak houdt de zaal zich voorlopig even rustig en geeft geen commentaar meer op zijn subjectieve manier van presenteren.

Mandarijntje heeft alle krasloten opgekocht, want ze zal en moet op dat podium haar GJ look alike toespreken. Ze heeft niet voor niets al nachten voor de deur gelegen, vele ontberingen heeft ze daarvoor moeten doorstaan, dus een paar uur krassen kan er ook nog wel bij. Het zweet gutst ondertussen van haar voorhoofd en ook het knuffeldoekje is verschoven in haar decollete. Daarnaast is dit funest voor haar nagels, Kelly is zwaar ontzet als ze de nagels van Mandarijntje ziet, ze besluit dan ook om na deze wedstrijd toch echt weer even naar de nagelstudio te gaan.

Achter de bar hebben Leo en Frank het zwaar. De sancerre is haast niet aan te slepen. Kelly moet steeds de voorraad bijvullen, maar ze kan de flessen niet meer vinden. Pascal zit gniffelend vanaf het plafond te kijken want hij heeft de flessen verstopt. Leo en Frank krijgen ook nog eens ruzie want Frank ergert zich enorm aan het langzame werktempo van Leo.

De drie dames van CEF genieten met volle teugen van alle aandacht die ze krijgen van de wannabees. Vol trots proosten zij op hun eigen geniale idee. CarOnline vind dat ze nu toch wel moeten besluiten wie wie wil, zodat de winnaars bekend kunnen worden. CarOnline weet maar niet wie ze wil want ze zien er allemaal zoooooo lekker uit. Daarom pakt ze de inschrijfformulieren er maar bij, omdat nadere selectiecriteria te bepalen. Nu wordt er op leeftijd en originaliteit beoordeeld. Ze ziet dat APK de winnaar was van de eerste aflevering van BB in Amerika, "mmmmmm, klinkt goed, Rijk en lekker is hij dus". Ook leest ze dat hij een heel mooi huis heeft op Ibiza en dat hij vroeger DJ is geweest. Hoe nobel als CarOnline is, besluit ze dat hij haar wint.

[Dit bericht is gewijzigd door CEF op 04-11-2001 17:26]

Car, Eth & Fem roeleren!
pi_2082809
Female Hunter wilde eerst dat Huiz haar zou winnen, maar toen Schatje achter de schermen kwam kreeg ze te horen dat Huiz stiekem een afspraak heeft gemaakt met Sassefras. Woedend en jaloers als Female Hunter is, stelde ze CEF voor om Sassefras te ontslaan en om Huiz niet te laten winnen. Dat geflikflooi van Huiz met Mandarijn kwam haar ook al de strot uit. Sowieso was dat het niet meer mogelijk om het zo om te draaien dat Huiz zou winnen omdat hij nu oranje haar heeft. Huiz heeft nog wel aan de echte GJ gevraagd of hij ook zijn haar niet oranje wou verven, maar GJ weigerde omdat die kleur haar zou vloeken bij zijn mooie roze lievelingstrui.

Female Hunter heeft het nu helemaal gehad met de mannen, daarom besluit ze maar dat ze voor de verandering een keer een vrouw wil. Ze heeft haar oog op Sabine16 laten vallen, maar zij heeft stiekem een oogje op Sandy. Toch denkt Female Hunter, dat als ze haar best doet, dat ze Sabine16 wel voor zich kan winnen. Sandy is toch zo labiel en druk bezig met de baas zijn, dat ze die wel kan uitschakelen. Female Hunter bedenkt meteen een plan om Sabine16 te kunnen strikken. Ze besluit om aan CEF voor te stellen om een Look-a-like-Sandy-contest te organiseren, en dan laat ze Sabine16 winnen en de hoofdprijs is dan een wilde nacht met Female Hunter. Helaas zijn CarOnline en Ethel nog niet voor dit idee te porren want zij zijn nog helemaal vol van mannen. Daarom besluit Female Hunter dat zij dus eerst hier maar iets aan moet doen;

Wodka vertelt achter de schermen aan Ethel dat hij een eigen skigebied heeft gewonnen tijdens een radiospelletje van Yorin. Hij belooft haar, dat als hij in de top 3 eindigt, dat zij dan een week met hem mee mag skiën. Wodka ziet er lekker uit, kan goed dansen, heeft een eigen skigebied, meer redenen heeft Ethel niet nodig om te besluiten dat hij ook 1 van de winnaars zal zijn.

Scanman praat maar door, en kondigd Marky aan. Eigenlijk wil Marky niet, maar hij heeft een plannetje met Scan dus hij zet zn beste beentje voor. K-Otic schalt door de speaker, Stefan zingt een nummer. Marky swingt, het publiek juicht, hij gaat helemaal uit zn bol. Scanman tikt Marky op zn schouder, zwaar over de zeik. EN WAT DENK JIJ DAT JIJ AAN HET DOEN BENT?? Marky wordt wakker uit zn roes en denkt: Verrek, dat is ook zo! Het is de bedoeling dat de contest zal worden verpest, ze zouden er een ik-lijk-op-andries-wedstrijd van gaan maken. Aangezien de beide heren Andries willen verdedigen, proberen ze de boel te saboteren. Scanman roept door de mike dat iedereen stil moet zijn! Het geroezemoes verstomt, Marky trekt de stekker uit de stereo-installatie. Algehele stilte. Marky pakt de mike en houd een pleidooi voor Andries. Hun plannetje mislukt, ze hadden niet op Sandy gerekend. Sandy rent naar het podium en met een dubbele flikflak schopt ze Scanman én Marky tegen de kin, allebei K.O. Ze worden in een hoek geveegd door de bewaking, en het feest gaat weer verder. Kelly word gevraagd het verder te presenteren, wat ze graag wil doen. Ze beaamt het met OOOOOOOH YESSSSSSS te gillen. Tijdens de commotie is Wodka naar boven geklommen en als de muziek start Klimt hij naar benenden, al zwierend aan de touwladder. Ethel is er erg van onder de indruk. Nou heeft hij al indruk gemaakt met zn skigebied, maar dit slaat alles!!
Ethel weet nu dat ze de ware heeft gevonden, en als Wodka klaar is vliegt ze hem om de hals. Oh Wodka, ik weet wat heel leuks lonkt ze naar hem. Wodka heeft daar uiteraard wel oren naar, en samen gaan ze naar boven.

Inmiddels is Koos Voos op de dansvloer gaan staan, en swingt zich gek, goede houding ook, lacht lekker ontspannen. Na hem is Pascal aan de beurt, maar Kelly kan hem niet vinden. Hij zit bovenin maar niemand hoort hem, de muziek staat te hard en het publiek joelt te erg. Pascal baalt, hij kan niet weg, de touwladder is door Ethel en Wodka mee naar boven genomen, aangezien ze allebei niet vies zijn van bondage.
Nou dan is Gert nu aan de beurt, maar die is uit het modderbad gesprongen. Gelukkig is daar Pjederdy net uit Spanje, en wil wel invallen. Pjederdy springt het podium op, een gekkenhuis is het!! Als hij klaar is zijn de dames van CEF er ook weer. Ze overleggen, terwijl ze het allang weten, en geven Kelly een grote grijze envelop. Kelly wil hem open maken en op dat moment kon Female snel met een nieuwe envelop! Andere winnaar sist ze snel tegen Ethel en CarOnline. En de winnaars zijn..! roept Kelly...Wodka, APK en Koos Voos! CarOnline neemt APK op de schouders, Ethel Wodka en Femalehunter Koos Voos.
De stemming is goed, iedereen viert feest en de drank vloeit rijkelijk!

[Dit bericht is gewijzigd door CEF op 04-11-2001 17:27]

Car, Eth & Fem roeleren!
pi_2082822
Dan is het tijd voor de uitslag van de krasloten:
Het geduld van Mandarijntje wordt beloond, na uren krassen heeft ze eindelijk gewonnen, heel hard schreeuwt ze OHHHH YESSSSSSSS Kelly roept om dat de winnaar van de krasloten nu een toespraak op het podium mag houden voor haar idool. Mandarijn die nu toch wel een beetje zenuwachtig is, ad nog snel even een fles sancerre en rookt een joint die ze van hanky panky heeft gestolen. Helemaal stony woney betreed ze het podium en vergeet waarom ze er ook al weer staat. Ze grijpt deze mogelijkheid dan maar aan om voor zichzelf een oproep te doen. Ze kwam zonder partner, omdat het haar niet gelukt was om een date te regelen voor deze wedstrijd, ondanks alle contact advertenties die ze op het fokforum heeft gezet, maar nu heeft ze besloten dat ze er in ieder geval 1 wil hebben voor de ik-lijk-op-een-fries-wedstrijd, want het is haar ter ore gekomen dat dit binnenkort georganiseerd wordt.

Prediker moet verslag doen voor de radio van dit gebeuren, maar hij ziet nu dat het weer helemaal uit de hand loopt op het podium. Hij is bang dat als hij dit letterlijk zou verslaan dat niemand hem zou geloven, daarom besluit hij maar om in te grijpen en om Mandarijntje van het podium af te halen.

Als in Club Ibiza de drank op is, stellen de dames CEF voor om naar Club Danielle te gaan voor de afterparty.
Frank, Leo en Richard zijn blij, hun battle is ook voorbij!

Wat gebeurt er op de Afterparty? Zullen Koos en Female een relatie krijgen? hoe zal deze nacht eindigen?? wordt female hunter toch pot? welke wedstrijden zullen er nog meer georganiseerd worden? hoe verloopt het met de trend van het dansje van GJ? Hoe gaat het geheime afspraakje tussen Huiz en Sassefras verder ? Krijgen de deelnemers spijt van hun tattoo??

Lees binnenkort meer in 'Club Danielle deel 2'

Car, Eth & Fem roeleren!
  zondag 4 november 2001 @ 17:38:25 #70
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2083003
Cef u word weer bedankt voor bewezen se diensten!!

En nog een paar historische updates als toetje.

Petje af!!!!!

groetjes Jappie

zondag 4 november 2001 @ 17:38:58 #71
15985 huiz
Man in Black
pi_2083009
Hahahaha!

Steengoed dames! Dit verzacht al het leed van het wachten op het verslag! Schitterend!

Helaas moet ik bekennen dat ik toch wel een beetje jaloers ben geworden. Ik heb ook altijd pech met de dames...

Hopelijk is Sassefras nog niet vergeten dat wij een afspraakje hebben

Scope Pure Colombia BV
  zondag 4 november 2001 @ 17:48:05 #72
6941 APK
Factual, I think.
pi_2083072
Wow!
Geweldig!

Maar uh, wanneer krijg ik m'n prijs?

* APK trekkebeent naar de koelkast om op de dames te proosten*

zondag 4 november 2001 @ 17:50:41 #73
15985 huiz
Man in Black
pi_2083091
Haha die APK!
Ik krijg nu toch zo'n zin om vanavond even een vervolg te schrijven, ik geloof dat er weer het eea rechtgezet moet worden
Scope Pure Colombia BV
  zondag 4 november 2001 @ 17:50:53 #74
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2083094
quote:
Op zondag 04 november 2001 17:48 schreef APK het volgende:
Wow!
Geweldig!

Maar uh, wanneer krijg ik m'n prijs?

* APK trekkebeent naar de koelkast om op de dames te proosten*

Mazzelpik!!!!
  zondag 4 november 2001 @ 17:53:16 #75
6941 APK
Factual, I think.
pi_2083116
quote:
Op zondag 04 november 2001 17:50 schreef huiz het volgende:
Haha die APK!
Ik krijg nu toch zo'n zin om vanavond even een vervolg te schrijven, ik geloof dat er weer het eea rechtgezet moet worden
Ja, m'n been
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')