Huiz heeft vandaag genoeg gedaan, stuk of wat vervolgverhalen geschreven, een paar screenshots gemaakt en en passant nog even Club Daniëlle van de ondergang gered. Dussss, wat wil je nog meer?
En nu gaat Huiz echt slapen!
quote:Jaaa! Ik luister net even naar een MP3-tje van Ome Henk over Barbie Girl: "Vrouwen horen thuis, achter het fornhuis..."
Op dinsdag 06 november 2001 00:18 schreef Jappie o.a. het volgende:Het "Ladies rule" tijdperk is dus al een tijdje voorbij.
Hoe je er trouwens met dit soort opmerkingen een managingburootje op na kan houden, is me een raadsel, maar Nyrem schijnt tevreden te zijn... ![]()
Nog even ontopic: We zitten op nu pagina 10. Wil degene die deel 3 aanmaakt de eerste twee berichten van dit topic even overnemen om de boel een beetje op orde te houden? Bedankt alvast.
Sas
quote:Tuurlijk en vrouwen zijn natuurlijk uiteraard dienend ingesteld!
Op dinsdag 06 november 2001 01:05 schreef huiz het volgende:[..]
Jaaa! Ik luister net even naar een MP3-tje van Ome Henk over Barbie Girl: "Vrouwen horen thuis, achter het fornhuis..."
Hoe je er trouwens met dit soort opmerkingen een managingburootje op na kan houden, is me een raadsel, maar Nyrem schijnt tevreden te zijn...
(voor de mensen die het ook echt serieus nemen deze opmerking: hij is allebehalve dat)
quote:;-) hehe
Op dinsdag 06 november 2001 12:52 schreef Nyrem het volgende:[..]
Tuurlijk en vrouwen zijn natuurlijk uiteraard dienend ingesteld!
(voor de mensen die het ook echt serieus nemen deze opmerking: hij is allebehalve dat)
Maarre, Nyrem! Volgens de spelregels ben je nu een vaste bezoeker, dus de volgende keer speel je weer een hoofdrolletje! Niet dat er nog niet over je geschreven werd, maar toch... je was al een beetje buiten beeld geraakt. Daar gaan we binnenkort weer wat aan doen ![]()
Nog wensen hoe je graag in het verhaal wilt voorkomen?
Hé Sabien, je speelde al zijdelings wat bijrolletjes, zin in een hoofdrol?
Ik ben bezig een lijstje aan het opstellen van alle spelers in club Daniëlle, misschien dat het zo makkelijker wordt voor andere schrijvers om mee te schrijven aan het verhaal.
En gelijk dan maar even de echte bewoners naar voren halen, die zijn zo langzamerhand ondergesneeuwd in de grote hoeveelheden bezoekers...
Marky schrikt op van een fel in zijn gezicht schijnende lamp. "W wwaar ben ik?" Een politie agent kijkt hem aan. "U bent waarschijnlijk een slachtoffer geworden van een misdrijf". Marky kijkt wat om zich heen. "Van wie is die bus?" Tja zegt de agent Hij staat op naam van een slotenmaker. Marky stamelt dat hij zich totaal niks kan herinneren van het geen er gebeurd moet zijn. De agent vraagt of hij enig idee heeft van wie er voor de bus ligt. Marky staat op en kijkt voor de bus. Marky weet een schrikreactie te onder drukken bij het aanschouwen van zoveel bloed. Marky merkt koeltjes op "tussen al dat bloed en wild vlees kan ik niet echt makkelijk iets herkennen". De agent zegt dat hij toch even mee naar het bureau moet. Marky geeft aan dat dat niet echt een probleem is. Marky zou wel graag even een dokter spreken. De agent geeft aan dat alleen de dierenarts nog aanwezig is in Brasschaat. Marky gaat ermee akkoord dat hij even naar hem kijkt.
Zo ik heb mezelf weer effe gered.
Daniëlle: naïeve uitbaatster van Club Daniëlle. Vriendin van Andries, die haar echter vaak ontrouw is.
Andries: Friese ex-docent, nu werkzaam in Club Daniëlle als gigolo. Heeft echter nooit het 'schoolmeestertje-imago' van zich af kunnen schudden.
Diane: vaste klant van Andries, vanwege geldgebrek werkzaam als prostituee in de Club. Na haar mislukte carrière als zangeras psychisch zeer labiel geworden. Berucht om haar woede-uitbarstingen.
Frenk: ex-schoeneverkoper, die sinds hij Diane uit de handen van Leo heeft gered, werkzaam is als kabeltrekker, buitengooier en systeembeheerder. Heeft sindsdien wel eeuwig de pik op Leo.
Leo: heeft de opleiding 'communitcatietechnieken voor dummies' gevolgd, afgestudeerd in de richting 'Zinloos Lullen', maar is nu werkzaam als manusje-van-alles in club Daniëlle. Fungeert ook als afreageervoorwerp van Frenk en Andries.
Priscella: ex-KLM stewardess, (ex?)vriendin van Ed. Werkt nu als SM-meesteres in Club Daniëlle. Tevens SOA-deskundige van het huis.
Coos P: of gewoon Coos voor zijn vrienden. Van eenvoudige inbreker opgeklommen naar sluwe drugsdealer, nu eigenaar van Club Ibiza, die z'n gedresseerde slaafje Pascal alle klusjes laat opknappen. Coos ligt nu echter zwaargewond in het Brasschaat Memorial ziekenhuis, nadat er in club Daniëlle een aanslag op zijn leven is gepleegd. De dader is nog onbekend.
Pascal: was vroeger kok, totdat ie Coos leerde kennen op vakantie in Spanje en sindsdien nooit meer van Coos' zijde is geweken. Werkte als floormanager in Club Ibiza, maar sinds zijn (ex?)vrouw dat baantje heeft opgeëist, dwaalt Pascal een beetje doelloos in de rondte.
Het gerucht, dat door Hummie van de Hoerenbond de wereld in is geholpen, gaat trouwens dat Coos en Pascal het resultaat zijn van een mislukt experiment om de perfecte Siamese tweeling te creëren.
Sandy: werkt als bisexuele prostituee in de Club, maar is er nu tevens interim-floormanager.
Kelly: zeer ijdele, omgebouwde ex-chippendale danser, door een van de zeldzame brainwaves van Pascal als 'Speciale Attractie' ingezet, maar heeft sindsdien een fulltime contract in de Club.
Ed: voormalig stukadoor en tevens bodyguard van Coos, maar werd bij een ripdeal getroffen door een verdwaalde kogel en hij werkt nu als uitsmijter annex schoonmaker in de Club. Volgt stiekem zangles bij Diane van Club Daniëlle.
GJ: ondernemer en wijnproever. Heeft Club Ibiza opgezet, maar is daarna door Coos aan de kant gezet Nu het slecht gaat met 'Ibiza' is hij is nu door Coos binnengehaald als crisismanager. Schijnt over een fantastisch geheugen te beschikken en in sommige gevechten wil hij deze troefkaart wel eens tevoorschijn halen. Is mateloos populair bij de dames, vooral sindsdien hij zijn dirty danskunsten aan het publiek liet zien.
Hummie van de Hoerenbond: was vroeger Nederlands beroemde roddeltante alias zakenvrouw, maar na een misplaatste grap over het Koninklijk Huis werd de Nederlandse bodem te heet onder haar voeten en heeft ze haar toevlucht gezocht tot het Belgische Brasschaat, waar ze een vakbond heeft opgestart voor Prostituee's.
Patty: deze ex-prostituee is officieel persvoorlichter van Hummie. Heeft bij een partijtje wurgsex te lang zonder zuurstof gezeten en kan sindsdien haar ogen niet meer helemaal open doen.
Huiz: vaste klant van Club Ibiza, voornamelijk doordat Sandy daar ook werkt. Heeft al de nodige conflicten met Coos gehad, maar na een heldhaftig gevecht zijn Huiz en Coos bloedbroeders geworden. Sindsdien is hij Coos' hofleverancier. Huiz is de most wanted crimineel van de Belgische rijkswacht, die speciaal om die reden en compleet politieburo met Commando-unit in Brasschaat heeft neergezet.
Jappie: Heeft zijn jeugd doorgebracht in de beruchte gevangenis Alcatraz en kent daarom daarom de fijne kneepjes van het criminele vak. Toen Alcatraz (om voor de buitenwereld onduidelijke reden) werd gesloten, kwam Jappie vrij en kon aan het werk in de bouw, waar hij Ed en Attelenooje heeft leren kennen. Sinds hij weer de beschikking heeft over een pistool, is hij vuurwapengevaarlijk, vooral als bij hem 'de knop omgaat'.
Marky: sexverslaafde bezoeker van de Clubs. Is door de politie opgepakt, en moet infiltreren in de organisatie van Coos en Huiz. Anders moet hij 15 jaar zitten in een Belgische cel.
Kavu: niet zoveel over bekend, behalve dat hij Andries adoreert en dat hij er alles aan doet om zijn idool te plezieren en te assisteren.
APK: komt ook vaak over de vloer bij de Clubs. Zit ook in het drugscircuit, maar werkt voornamelijk samen met Koos Voos en Attenelooje.
Koos Voos: was vroeger striptekenaar en had een eigen bedrijfje voor het produceren van valse paspoorten, vals geld etc. Tot hij ontdekte dat de drugsscène veel meer geld opleverde.
Attelenooje: onverstaanbare mafkees, die in de bouw slachtoffer is geworden van een bedrijfsongeval en sindsdien afgekeurd in de WAO zit. Omdat hij zichzelf en zijn vrouw Bea niet van die vergoeding kon onderhouden, is hij ook maar het criminele pad opgegaan.
Cynix®: Heeft vroeger als commandant in de Korea-oorlog gevochten, en heeft daar heel wat organisatie talent opgedaan. Het nadeel is dat hij 5 jaar als krijgsgevangen opgesloten is geweest in een Koreaanse cel en daar een dwangobsessie voor slotjes heeft gekregen. Heeft zich in Brasschaat gevestigd en heeft het geschopt tot Koninklijk Slotenmaker van België. Herkenbaar aan of zijn blauwe pet, maar meestal draagt hij zijn zwartleren helm met metalen puntjes erop en bijpassende zonnebril met rode lichtjes.
Scope: uit de klei getrokken Overijsselse boer, groot fan van Andries. Tenminste dat denkt Andries. Tevens lid van de IOD, Internationale Opsporings Dienst, maar hoe hij daar lid geworden is kan Scope zich niet meer herinneren.
MisterDre: taxichauffeur met Afrokapsel en geheim agent van Europol, alleen doordat hij vaak vergeet zijn mobieltje aan te zetten, begint hij vaak te laat aan zijn 'assignments'.
Dr_Greene: Eerste Hulp arts in het Brasschaat Memorial, nu behandelend arts van Coos. Heeft 'schoonmaakhokrelatie' met de zus van Daniëlle, die ook als verpleegkundige in het ziekenhuis werkt.
Scanman: ook een graag geziene gast in de Clubs, is vroeger pro deo advocaat geweest, maar houdt zich nu bezig met observeren van vrouwelijk schoon. Laat zich de laatste tijd niet meer zoveel zien in de Club.
CarOnline, Femalehunter en Ethel: sinds zij GJ in de club hebben gespot zijn ze niet meer weg te slaan. Hebben zich als CEF verenigd en fungeren nu als feestcommissie. Zo hebben zij de fantastisch geslaagde GJ Look-a-like contest georganiseerd. Er is flink wat concurrentie tussen de drie dames, en daar profiteren de mannelijke gasten en werknemers van de club goed van.
Sassefras, Mandarijntje, Sabine16 en andere die ik ben vergeten: informatie hierover komt eraan.
het Pak: Het pak is een anonieme undercoveragent van de Nederlandse Narcotica Brigade, alleen herkenbaar aan zijn Armani pakken. Hij is op jacht naar Huiz en Coos. Is echter betrokken bij een verschrikkelijk auto-ongeluk, dat hij waarschijnlijk niet heeft overleefd.
Inspecteur Van der Elst: werkt in het nieuwe politieburo van Brasschaat, waar hij de beschikking heeft over een heel peloton Amerikaanse Commando's, die op weg naar een of andere oorlog in een woestijn iets te vroeg uit hun vliegtuig gesprongen waren en daarom in België terecht waren gekomen. Ven der Elst is ook levensgevaarlijk gewond geraakt bij een recent auto-ongeluk.
BTW: post gerust jullie op- of aanmerkingen, wijzigingen of aanvullingen!
[Dit bericht is gewijzigd door Scope op 06-11-2001 14:41]
Huiz, In deel 3 moet deze lijst ook ff aan het begin! en uiteraard moet er nog een samenvatting van deel 2 komen.
pfff, jullie hebbn druk, naast het schrijven van nieuwe verhalen.
Sassefras, vol spanning wachten we op jouw eerste echte lange deel!!!!!!!!! Dussssss, waar blijft ie nou?? Je dacht toch niet dat we het vergeten waren!?!
quote:Dank je, Ethel. Ik begin langzaam beetje af te kicken! Vanmorgen had kon ik het forum al niet in vanwege onderhoudswerkzaamheden. En..ik ben heel benieuwd welke draai het CEF en Jappie (et al) aan het verhaal gaan geven, dus vandaar dat ik ff wat rustiger aan doe.
Op dinsdag 06 november 2001 14:09 schreef Ethel het volgende:
Jeetje Scope, je maakt er echt werk van zeg! Toppie!
[is de verslaving een beetje doorgeslagen????]
Maar de lijst van de cast is voor mijzelf ook wel handig om alles even op een rijtje te hebben.
quote:sjeee!!!! ik durf al bijna niet meer in de club te komen, omdat ik dan een stuk moet schrijven! meid, ik heb daar echt geen tijd voor op het ogenblik. Sorry!!!!
Op dinsdag 06 november 2001 14:09 schreef Ethel het volgende:
Sassefras, vol spanning wachten we op jouw eerste echte lange deel!!!!!!!!! Dussssss, waar blijft ie nou?? Je dacht toch niet dat we het vergeten waren!?!
:):):)
quote:Gewoon lekker blijven komen hoor, dacht al dat je gehoopt had dat we het vergeten waren, maar das dus nie zo, dat wou ik alleen even zeggen. Neem alle tijd zou ik zeggen! Vergeet echter niet: belofte maakt schuld....
Op dinsdag 06 november 2001 14:27 schreef Sassefras het volgende:[..]
sjeee!!!! ik durf al bijna niet meer in de club te komen, omdat ik dan een stuk moet schrijven! meid, ik heb daar echt geen tijd voor op het ogenblik. Sorry!!!!
maar ik geloof dat we nog 7 weken hebben toch? Ik beloof er komt eens een heeel lang stuk van mij. maar niet deze week.ik had gehoopt dat jullie het vergeten waren
![]()
:):):)
De verslaving is weer groot, ik vraag me af hoeveel mensen er moeten afkicken van Club Daniëlle na 31 december...
Hulde aan Scope!!!
ontopicmode/
Het begint inderdaad een beetje op te vallen dat er nauwelijks over de bewoners gepraat wordt. Het is natuurlijk vreselijk saai momenteel, hoewel er op dit tijdstip een battle draait, toch moeten we proberen eventjes wat meer over de bewoners te praten. Er valt nog genoeg te verzinnen, bijvoorbeeld GJ die op bezoek gaat bij Coos een eea uitpraat, Ed die als een papegaai GJ napraat, Kelly die een zangavondje verzorgd (waarbij de bezoekers weglopen), etc. Wie voelt zich geroepen om hier wat van te maken? Wie gaat de huidige battle in het verhaal werken? We moeten tenslotte met ons allen voorkomen dat we tot de Onzincategorie bestempeld worden...
/ontopicmode
offtopicmode/
Scope, geweldig werk heb je verricht. Ethel, goed idee, maar ik heb het gevoel dat de start van deel 3 wel heel erg doorspitten wordt met zoveel lappen tekst (samenvattingen, spelregels en spelersoverzicht), ik dacht zelf aan het maken van een simpel websaitje met de spelerslijst, tevens downloadversies van deel 1 en 2 (en 3 en 4, etc) en de screenshots. Wat denken jullie daarvan? We moeten nog zeven week, dus wel de moeite waard...
/offtopicmode
zwaar_offtopicmode/
Wanneer plaatst iemand nou eens een reactie in mijn fotoboek??? ![]()
/zwaar_offtopicmode
Huiz heeft alle spelers nodig, alle bewoners, de beide clubs, alle auto's en wapens die momenteel in het spel zijn, inspecteur Van der Elst, de commando's en Marky.
Duurt misschien wel eventjes, maar vanavond staat mijn verhaal er wel op. Iemand bezwaar?
Schrijf vooral allemaal door, mijn inspiratie is op, ik weet niet eens meer waar ik zelf in t verhaal gebleven ben!
Sorry ben een beetje flauw lees dit maar niet. Of ik druk niet op invoeren. Oeps te laat.
quote:Doe maar iets.... mensen redder.......zoals brandweer ofzo..... of als Hacker
Op dinsdag 06 november 2001 12:56 schreef huiz het volgende:
Over vrouwen laat ik me even niet uit, ik krijg zelfs commentaar als ik in de fantasie verhalen al succes heb...Maarre, Nyrem! Volgens de spelregels ben je nu een vaste bezoeker, dus de volgende keer speel je weer een hoofdrolletje! Niet dat er nog niet over je geschreven werd, maar toch... je was al een beetje buiten beeld geraakt. Daar gaan we binnenkort weer wat aan doen
Nog wensen hoe je graag in het verhaal wilt voorkomen?
(standaard disclaimer)
Midden in de nacht, kruispunt nabij Brasschaat.
Marky wordt uitvoerig ondervraagd door de commando's. Ze vertrouwen het niet helemaal omdat hij in de gestolen politiebus rijdt. Voor de zekerheid wordt hij maar gearresteerd, samen met Maurice de Autodealer. Ook inspecteur Van der Elst is weer overeind gekrabbeld. De hele groep gaat op weg terug naar het politieburo, behalve inspecteur Van der Elst die bij het hoopje schroot en de resten van het pak op wacht blijft, totdat de sleepdienst de boel weer in orde gemaakt heeft.
Op het buro gekomen, staan de commando's nog een verrassing te wachten. Een man in een tuinbroek legitimeert zich als hoofd Fraudezaken en Belastingen. Zijn naam blijft onbekend, hij prefereert zijn bijnaam 'de tuinbroek'. Hij blijkt een opdracht te hebben voor de commando's, er moet een inval gebeuren bij Club Ibiza in verband met eventuele belastingfraude. Iedereen moet opgetrommeld worden. De commandant van de commando's belt direct iedereen op zijn lijstje, waaronder ook MisterDre, die wonder boven wonder zijn mobieltje aan heeft staan. Iedereen maakt zich gereed en gaat lopend onderweg.
Intussen is MisterDre aardig beneveld, en vanwege de vriendschappelijke banden die hij heeft gekregen met een aantal bezoekers, waaronder Schatje die hem voortdurend met stralende blikken in zijn haren zit te wroeten. Dus vertelt hij Gert-Jan dat er een politie inval aankomt. "Sorry," zegt hij met een blik van medeleven, "maar dit moet je alleen opknappen." Gert-Jan is allang blij dat hij het van te voren hoort en dus de kans krijgt om zijn plan met Andries waar te maken. Snel belt hij Andries op om hem te vragen zich gereed te houden. Daarna verzamelt hij alle werknemers van Club Ibiza en legt hen uit dat ze nu moeten gaan. "Neem alles mee waar je aan gehecht bent, we gaan even tijdelijk in Club Daniëlle wonen. De werknemers van Club Daniëlle zorgen hier voor de tent. Geen paniek jongens, het is maar tijdelijk, misschien voor een paar dagen maar tot de rust weerkeert." Gespannen zoeken Kelly, Pascal, Kelly, Sandy en Gert-Jan alle spullen bij elkaar, ook zoeken ze wat rommel van Coos op. Gert-Jan gaat nog snel de administratie verbergen in de kelder. Natuurlijk worden de bezoekers niet ingelicht, als het tot een treffen komt hebben ze voldoende gijzelaars als stootbuffer. Nee, laat Gert-Jan maar schuiven, als crisismanager heeft hij de zaakjes goed voor elkaar.
Net op het moment dat ze naar buiten willen en met de BMW van Huiz willen vluchten, horen ze de politiehonden buiten al blaffen. Snel rennen ze terug naar de kelder, samen met Huiz en MisterDre, die als chauffeur zouden dienen. Er is nog maar één oplossing om buiten te komen, dat is graven! Verwoed tillen ze wat vloertegels op en beginnen te graven. Hopen zand worden omhoog gesmeten terwijl de kuil al dieper wordt. Ed graaft als een bezetene en breekt met zijn blote handen door de fundering heen. Kelly staat op dat moment nog snel even haar lippen bij te werken en schudt geërgerd wat zand van haar roze gympen af.
Boven in de danszaal is het een geweldige drukte. Niemand begrijpt er meer wat van en iedereen denkt het er zijne van. Sommige mensen verbranden in paniek alle illegale waren die ze bij zich dragen, zodat al snel een weeïge geur van brandende cocaïne door de zaal trekt. De commando's hebben intussen de honden losgelaten, die bedenken zich niet, bijten hier en daar een flard broek van een lichaam en storten zich vol overgave op het geurige goedje wit poeder dat her en der door de zaal ligt. In paniek springen talloze mensen door de ramen naar buiten, waar ze door de commando's opgevangen worden, een paar stevige klappen ontvangen met de knuppels, even bij het vage licht van een zaklantaren bekeken worden waarna de commando's hun teleurgesteld verder laten lopen. Weer geen medewerker, slechts een onschuldige bezoeker. De commando's worden zenuwachtig als ze geen personeel naar buiten zien springen en besluiten de zaak maar te bestormen.
Op dat moment breekt Ed zich met geweld door de funderingen naar buiten. Snel rennen ze met Huiz en MisterDre naar de BMW en Mercedes en scheuren weg, richting Club Daniëlle. Daar aangekomen blijkt Andries en de overige werknemers van Club Daniëlle al gereed te staan. Ze stappen in de auto's van MrDre en Huiz en rijden op hun gemak wat rondjes door het dorp, tot het rustig geworden is in Club Ibiza. Intussen hebben Gert-Jan en zijn kameraden zich rustig geïnstalleerd in het smerige en goedkoop uitziende etablissement. Kelly begint nog te zeuren over haar roze lip-gloss die ze vergeten is en met alle geweld op wil halen. Gelukkig kan ze tegen gehouden worden door Pascal en Gert-Jan, die zich in deze moeilijke omstandigheden tijdelijk verzoend hebben.
Andries en Frenk dragen intussen Priscella naar binnen, die nog steeds niet kan lopen. Leo wilde een handje helpen maar werd zodanig afgesnauwd door Frenk en Priscella, die ondertussen echte maatjes geworden zijn, dat hij de moed maar opgegeven heeft. Hij kijkt om zich heen en mist Diane, maar wordt snel de mond gesnoerd door Daniëlle die hem een rauw ei in de mond drukt. Aangezien Leo sinds een tijdje een fobie heeft voor eieren, durft hij het ei er niet uit te halen en blijft zodoende nog een tijdje rondlopen zonder een woord te zeggen.
Het is rustig in Club Ibiza, heel erg rustig. Hier en daar liggen nog wat bewusteloos geslagen bezoekers en nog twee herdershonden die schijnbar stevig high zijn. De commando's zijn intussen onverrichte zake vertrokken. De meeste bezoekers die het geluk hadden er zonder kleerscheuren van af te brengen, zijn stijf van de spanning en angsten hard weggerend. Frenk en Andries lopen met bewondering door Club Ibiza, Frenk veegt een beetje stof van de koperen trapleuning en zegt vol bewondering: "Tiefus hé, mooi spul! Zoiets heb ik nooit eerder gezien, zo hé!" Daniëlle besluit te douchen, zich dat armetierige koude waterkraantje herinnerend van Club Daniëlle. Het voorbeeld wordt gelijk opgevolgd door de overige personen.
Intussen is Daniëlle ook aangekomen, lopend. Lapje om de duim gewikkeld en al zuigend komt ze binnen wandelen. In het ziekenhuis waren zoveel gewonde bezoekers aan komen zetten dat ze begrepen had dat het voorstel van Andries en GJ zich nu afspeelde. Ze kan het niet laten en verwoed begint ze gelijk te boenen en te vegen, al die rommel kan ze niet aanzien...
Frenk lacht maar wat en roept nog een vies woord naar haar, duidelijk zijn afkeer te kennen gevend over huishoudelijk schoonmaakwerk. Met een fles champagne duikt hij het bubbelbad in...
----------
Hoe loopt dit af? Willen ze deze club wel weer verlaten zodra de belastingdienst geen interesse meer heeft in deze zaak? Kunnen GJ en Kelly het wel redden in de arme Club Daniëlle? Sterft Coos intussen een gruwelijk pijnlijke dood in het ziekenhuis? Moet Pris met haar verwondingen binnenkort Brasschaat verlaten? We zullen zien...
[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 06-11-2001 19:10]
maar nou wordt het wel weer tijd voor een hoofdrol voor CEF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |