quote:Op woensdag 2 november 2005 12:57 schreef Thomper het volgende:
Ruzbeh, komende donder- of vrijdagse koopavond in je lokale E-Plaza of Bart Smit, 15% korting op ALLES!Oftewel, koop donder- of vrijdag je Micro bij de E-Plaza of Bart Smit, scheelt 15 euro.
Hoe moet ik weten wanneer er koopavond is? Ik dacht dat het elke laatste donderdag van de maand was ofzo?quote:Donderdag of Vrijdagavond (ligt eraan wanneer de koopavond is) vanaf 1800 uur 15% korting op soft & hardware bij Bart Smit/E-Plaza.
Gewoon kijken op je website van je stad. Bij jou dus: www.verwegvandebeschaafdewereldwaarwelconsolestekoopzijn.nlquote:Op woensdag 2 november 2005 13:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten wanneer er koopavond is? Ik dacht dat het elke laatste donderdag van de maand was ofzo?
Irritante collega trainde mee, dus ik kon voor mijn vergadering niet even de MM insneaken!quote:Op woensdag 2 november 2005 06:47 schreef Strolie75 het volgende:
ik kom vanmiddag toch langs Utrecht CS. Dan ga ik meteen langs de mediamarkt om even te kijken of hij al te koop is.
Geen Bart Smit hier in het dorp.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan ook beter wachten op een koopavond van de Bart Smit
Ik verwacht op z'n minst een foto waar jij op staat met een big smile en je gameboy micro in je handenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Inderdaad.
Ik ga morgen om 19:00 naar de Bart Smit.
WATquote:Op donderdag 3 november 2005 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem ik heb hem ik heb hem
En hij is poeperig
Bij de Dixons waren ze (op een lelijke roze na) al uitverkocht. En bij de Intertoys hadden ze er nog maar drie, waarvan eentje zilverkleurig was (die nu van mij is)
Gunstar Super Heroes, Alien Hominid en FFIX for me please.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welkom in GB Micro land! Ik heb ook goed nieuws! Tales of Phantasia komt naar de GBA
IX nog welquote:Op donderdag 3 november 2005 16:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gunstar Super Heroes, Alien Hominid en FFIX for me please.
Die jaquote:Op donderdag 3 november 2005 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IX nog wel
Je bedoelt natuurlijk IV, V en VI
Gaan die micro's zo hard dan? Had ik niet verwachtquote:Op donderdag 3 november 2005 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem ik heb hem ik heb hem
En hij is poeperig
Bij de Dixons waren ze (op een lelijke roze na) al uitverkocht. En bij de Intertoys hadden ze er nog maar drie, waarvan eentje zilverkleurig was (die nu van mij is)
Wtf...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:07 schreef Aether het volgende:
Final Fantasy IV box art (NA)
[afbeelding]
Grotere versie
Hoezo, ik heb hem alquote:Op donderdag 3 november 2005 21:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Zie je nou. We hadden gewoon allemaal netjes moeten wachten tot 4 november.
Maar ik heb hem eerderquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef Ruzbeh het volgende:.
Nou en. Ik heb 'm over een paar uur ook.
Je bent gewoon dronkendquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:09 schreef Lexie het volgende:
Wat zit dat frontje trouwens kut. Ik heb hem er nu vanaf maar krijg hem er niet meer fatsoenlijk op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |