Ik zie haar niet als iemand die een twintigtal frikandellen opoffert om een ander dwars te zitten.quote:Op maandag 26 september 2005 18:01 schreef Wrinex het volgende:
http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/82580566.jpg
.
Gelukkig ken je dr dus niet, en please hou dat zoquote:Op maandag 26 september 2005 20:17 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik zie haar niet als iemand die een twintigtal frikandellen opoffert om een ander dwars te zitten.![]()
Ik denk dat het sarcastische onderdeel van de uitspraak je ff ontgaan is.quote:Op maandag 26 september 2005 20:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gelukkig ken je dr dus niet, en please hou dat zo
*ik kan niet anders dan met deze gruwelijke herinneringen te leven*
Die is me idd ontgaan, mijn excuusquote:Op maandag 26 september 2005 20:23 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik denk dat het sarcastische onderdeel van de uitspraak je ff ontgaan is.Wat ik probeer te zeggen is dat ik vermoed dat ze nog liever d'r nieren er zonder verdoving uit laat slopen om iemand te naaien dan dat ze er ook maar 1 frikandel voor opgeeft.. laat staan 20.
Als ze dat al niet obsessief noemt...quote:Op maandag 26 september 2005 20:14 schreef purplerose het volgende:
ik moest ook steeds doorgeven aan hem dat ze nog van hem hield en dat ze hem zo miste en ze zou alles doen om het weer goed te maken....boefukkinghoe
ow, en een directe quote van haar was "ik ben niet obsessief, als ik dat zou zijn zou zijn hele leven al verneukt zijn"
Ik moet zeggen dat je erg creatief bentquote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef KwastaNova het volgende:
Als je mij zo lastig zou vallen, zou ik je dood slaan met je eigen arm en dumpen in een vochtige greppel.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:39 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Als ze dat al niet obsessief noemt...
Ook haar afval-race. Stuurde ze me foto's: ''Kijk eens wat een strak buikje''
.
''Dat sport ik er toch wel vanaf! Lekker naar die geile mannen kijkenquote:Op maandag 26 september 2005 20:40 schreef purplerose het volgende:
[..]ze zei dan tegen mij dat ze alweer een zak chips had weg zitten werken
Herkenbaar.quote:Op maandag 26 september 2005 20:39 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Als ze dat al niet obsessief noemt...
Ook haar afval-race. Stuurde ze me foto's: ''Kijk eens wat een strak buikje''
.
We hebben er hartelijk om zitten lachenquote:
Zou het tot haar doordringen, zou het?quote:Op maandag 26 september 2005 20:47 schreef Mattt het volgende:
Overigens wens ik MM en Qwea veel sterkte toe, qwea als je dit leest, meid , loop je zelf nou is niet zo op te fokken , en weer allemaal van die dingen te sturen, het kost jou alleen maar geld, net als de vorige keer met Erik , rekeningen van ¤200,- door het verzenden van al die troep, hou er gewoon is mee op.
Kvind dat ze nu wel genoeg de grond is ingetrapt ,en het moet nou is een tot der doordringen dat het gestoord is.
Kap er gewoon mee, en ga is normaal doen.
Groetjes, Matt![]()
Hoiquote:Op maandag 26 september 2005 20:52 schreef Zwaardvis het volgende:En iedereen maar denken dat het uit is. En patries86 die obsessief Mikey direct gaat smsen en bellen
Please,ga door. Ik heb de tijd van mn leven
Overigens mogen jullie wel sterkere dingen uit je duim zuigen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal niet meer posten in dit topic,maar gaan jullie vooral doorhi-la-risch
groetjes,
Qwea![]()
Zeg dat wel!quote:Op maandag 26 september 2005 21:11 schreef purplerose het volgende:
Je bent wel gelijk een Topic Killer zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |