noem je me dom?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:35 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, virtueel bier is meer iets voor je![]()
Iets minder bier drinken biermans, dat houdt je scherp. Je leest nu dingen die er niet zijn.quote:
ow, je noemt me nu ook al alcoholist?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Iets minder bier drinken biermans, dat houdt je scherp. Je leest nu dingen die er niet zijn.![]()
Sinds wanneer ben jij weer vrij?>quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:02 schreef S1nn3rz het volgende:
Iets minder bier drinken biermans, dat houdt je scherp. Je leest nu dingen die er niet zijn.![]()
Donequote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:30 schreef TuLlEpEtOaN het volgende:
[TK] SonyEricsson K700i
Die is verkocht, dus mag dicht aub!
hey stukquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer vrij?>
Je foto staat verkeerd omquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:36 schreef RATMEN het volgende:
Ow en Het_Biertje en S1nn3rz, ga elkaar ff lekker op MSN of in elkaars FoBo spammen ofzo.
Damn, het is echt waar. Je weet niet welke rust je had tot S1nn3rz weer terug isquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:28 schreef S1nn3rz het volgende:
Je foto staat verkeerd om![]()
ik denk ik zeg het ff![]()
Oi Elisaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Damn, het is echt waar. Je weet niet welke rust je had tot S1nn3rz weer terug is
Aha dat deed je eerst niet dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:35 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Oi Elisa![]()
Ik heb jullie ook gemist hoor, en ik zal me gaan gedragen![]()
Naar nigaria NOOIT sturen, ik krijg die mails ook. gwoon niet beantwoorden, zijn oplichters en markplaats is hiervan op de hoogte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:39 schreef Molluck het volgende:
Sorry dat ik hiervoor dit topic misbruik, maar ik heb ff een vraag die ik zo gauw niet in een ander subforum kwijt kan...
[TK]Finlux Portable DVD-speler
Ik heb zojuist dat topic namens mijn broertje geopend omdat hij op Marktplaats 3 (!) verschillende verzoeken kreeg het ding naar Nigeria te versturen. Mannen en vrouwen en allemaal uit een heel ander deel van het land, maar wel allemaal met het verzoek om hem naar Afrika op te sturen...
Jullie hebben ervaring met internetverkopen, zijn jullie zoiets eerder tegen gekomen? Ik zat zelf aan een soort scammail te denken waarin om zo'n DVD-speler wordt gevraagd
'Ze' zijn met velen en 'ze' doen het bij heel veel aanbiedersquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:04 schreef Molluck het volgende:
Ja ik was ook absoluut niet van plan er op in te gaan, maar het is dus toeval dat het 3x bij die DVD-speler gebeurt...ze doen het dus bij alle producten?
YWquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:53 schreef Roolio het volgende:
ElisaB bedankt trouwens voor het schoonhouden van mn topic!
en dicht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:02 schreef chiren het volgende:
[TK] Sony PSP valuepack + Tech Pack + Verzekering!
Is vanochtend verkocht! Kan op slot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |