I'd buy that for a dollarquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zelfs niet als de users gaan betalen per topic![]()
privatequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:21 schreef Het_Biertje het volgende:
help me ff, jij bent geen mod meer omdat?
geen tijd enzo?![]()
dan wel natuurlijk, maar dan mag er wat mij betreft ook echt ALLES worden aangebodenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:23 schreef ElisaB het volgende:
Zelfs niet als de users gaan betalen per topic![]()
*alvast topic maakt*quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan wel natuurlijk, maar dan mag er wat mij betreft ook echt ALLES worden aangeboden
* bordje 'reeds verkocht' omhangtquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:25 schreef Adelante het volgende:
dan wel natuurlijk, maar dan mag er wat mij betreft ook echt ALLES worden aangeboden
Voor welk bedrag hadden we de deal ook alweer gesloten ?quote:
ga uit m'n gezichtquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:24 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Voor welk bedrag hadden we de deal ook alweer gesloten ?
Oei, snelle reactie van onsquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:46 schreef spanks het volgende:
kan iemand [TK] XBOX met FIFA 2005 nieuw in doos het geouwehoer van De Geest even verwijderen? Alvast bedankt!
Ik vind het niet echt netjes, maar het gebeurt helaas wel eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:24 schreef spanks het volgende:
maakt niet uit! Bedankt!
Hij's dichtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:07 schreef xdc het volgende:
[TK] MDA T-mobile Compact , Simlockvrij + Garantie + GPS BT
mag dicht is verkocht dank alvast!!:P
Kap es met me steeds net even voor zijnquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:03 schreef RATMEN het volgende:
Kap es met me steeds net even voor zijn.
Is dichtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:00 schreef TuLlEpEtOaN het volgende:
[TK] Complete Samsung E800
Die gaat naar een nieuwe eigenaar, ofwel...verkocht!
Ook slotje op gehangen ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:19 schreef ondeugend het volgende:
[GEZ] Boek "De Molukse acties" - P. Bootsma
Deze kan dicht... ik kan het boek vrijdag ophalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |