CJIB STOP 56 euro STOP life sucks STOP *plop* STOPquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:12 schreef ElisaB het volgende:
En biermans baalt een beetje
Wat is er loos Biermans?
Ieks... GA DOOR akelig... GA DOOR zeker een paar km te hard... STOPquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:19 schreef Het_Biertje het volgende:
CJIB STOP 56 euro STOP life sucks STOP *plop* STOP
64 STOP waar je 50 mag STOP Koos Spee weg ermee STOPquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ieks... GA DOOR akelig... GA DOOR zeker een paar km te hard... STOP
Deed je dat maarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef Het_Biertje het volgende:
Je ziet mij toch geen Honda Civic DOHC met neon en gepimpte shit plaatjes posten of wel dan
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:15 schreef SolidasRock het volgende:
[TK] NEC3500 16x dvdbrander
kusje voor ElisaB![]()
en anders ratmen, die eeeeh sja bedankt dan maar he...
En gelijk heb jequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 08:19 schreef Arnold_fan het volgende:
Topickaper:
[TK] Heao en bedrijfseconomie boeken
idd, 5 gangen kauw ik zo 123 niet wegquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:40 schreef SolidasRock het volgende:
GoLLem, je zit verkeerd. je moet in V&A Ervaringen zijn, niet in V&A Veedback.... en de laatste replie in jouw open brief is amper 10 minuten koud... Hoe snel denk je dat Tonks eet?
dat soort lui krijgen 9 van 10 keer een ban4life..quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:02 schreef SolidasRock het volgende:
kan er niet 1 of andere blacklist worden aangemaakt met paupers die niet betalen of verzenden?
aha... oke dat is goed om te horenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:03 schreef Het_Biertje het volgende:
dat soort lui krijgen 9 van 10 keer een ban4life..
Nou, vooruit; leef je uit. Maak er een apart topic voor. Hebben we in V&A ook eens een keer wat leven in de brouwerijquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:53 schreef schvvmert het volgende:
Ja hallo is er een keer een mooie V&A rel en ook nog op Zondag.![]()
Zijn nick schept wel mogelijkheden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, vooruit; leef je uit. Maak er een apart topic voor. Hebben we in V&A ook eens een keer wat leven in de brouwerij
Mag ik diegeen zijn die een reltopic van maaktquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:54 schreef ElisaB het volgende:
Nou, vooruit; leef je uit. Maak er een apart topic voor. Hebben we in V&A ook eens een keer wat leven in de brouwerij
ja, de zogenaamde permban op fok!...quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:03 schreef Het_Biertje het volgende:
dat soort lui krijgen 9 van 10 keer een ban4life..
ik heb ook zo'n hekel aan van van die verzuurde Exmod kut lui..die na hun modschap zo gaan zeiken enzo...quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, de zogenaamde permban op fok!...
hej mênquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:16 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb ook zo'n hekel aan van van die verzuurde Exmod kut lui..die na hun modschap zo gaan zeiken enzo...
jij oo....h
hoi Adelantie![]()
namen willen we. namen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
hej mên
hier zeek ik al over toen ik nog mod was: mensen die toe zijn aan hun 4e permban, maakt de term op zich al ongeloofwaardig
Ja, eigenlijk wel. Maar méér interesse in de W550iquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
zeer bedankt, jij interesse in zon mooie telefoon?
*zucht*quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar méér interesse in de W550i
Ik was te laatquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[TK/TR] Sony ericsson W800I ruilen tegen een MDA compact
ik wil een slotje van elisaB
En geslotenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:26 schreef Nachtdier het volgende:
[TK] 4 kaarten Walibi Flevo.
Kan op slot. De kaarten zijn verkocht.
Ik denk dat de slingers op warenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[GEZ] Gebak.![]()
Aangezien ik weer terug ben van mijn weekban die op een dag na 2 weken mocht duren. Jammer genoeg zie ik helemaal geen slingers aan de wand, gebak, juichende mensen, persoonlijke e-mail, ansichtkaarten en meer van dat soort toestanden.
![]()
![]()
ik lust geen taart.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik denk dat de slingers op waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |