Donequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:58 schreef ondeugend het volgende:
Zou in de TT deze gegevens vermeld kunnen worden ?
De Molukse acties - P. Bootsma
Op één of andere manier is dat niet doorgekomen.
[GEZ] Boek "De Molukse acties" - P. Bootsma
Bedankt
Ja onzin dus he?! Volgende keer sla je al die dingen gewoon over. En je mag voortaan alleen koffie halen.. meer nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef ElisaB het volgende:
Had sneller gekund, maar ik had zo'n trek in koffie en toen ging ik koffiepads zoeken en toen kwam ik de post tegen in de gang en toen wilde ik die even lezen en toen vergat ik weer de koffiepads en toen viel ook de klink nog uit de deur en toen heb ik die ook maar eerst even gemaakt en toen en toen en toen...
Bedankt uwe geweldigheid.quote:
dank je ratmanquote:
Ow, ehhh, ja, owkee danquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:47 schreef Dizer het volgende:
Ja onzin dus he?! Volgende keer sla je al die dingen gewoon over. En je mag voortaan alleen koffie halen.. meer niet
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
en voor ElisaB een kusje omdat ze het maar zo zwaar heeft met haar koffiepads en deurklinkjes enzo...![]()
Ur welcome !quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
dank je ratman, en voor ElisaB een kusje omdat ze het maar zo zwaar heeft met haar koffiepads en deurklinkjes enzo...
![]()
Biertjuh....??quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:02 schreef Het_Biertje het volgende:
Er hing weer zo'n typische V&A stank in m'n AT, dus ik keek hier maar weer ff
wat een ass kissing![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:02 schreef Het_Biertje het volgende:
Er hing weer zo'n typische V&A stank in m'n AT, dus ik keek hier maar weer ff
wat een ass kissing![]()
quote:
Vervlogen tijdenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:06 schreef Adelante het volgende:
dat was voor een half jaar geleden idd wel anders, heftige discussies met MrUber en sinn3rz en een discipline dat users nog opkeken tegen de mods
En dat (ruime) betaling altijd goed isquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:11 schreef Adelante het volgende:
tijd voor een nieuwe faq misschien?
voor alle te plaatsen topics dient toestemming te zijn van één van de betreffende mods
help me ff, jij bent geen mod meer omdat?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:11 schreef Adelante het volgende:
tijd voor een nieuwe faq misschien?
voor alle te plaatsen topics dient toestemming te zijn van één van de betreffende mods
Die hadden we, maar dat werkt niet. V&A-ers (en de mods) willen het liefste SC-en in het FB-topic. So be itquote:
nope, gedane zaken enzoquote:
die hadden we.. al drie keer ofzo... kwam nooit volquote:
I'd buy that for a dollarquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zelfs niet als de users gaan betalen per topic![]()
privatequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:21 schreef Het_Biertje het volgende:
help me ff, jij bent geen mod meer omdat?
geen tijd enzo?![]()
dan wel natuurlijk, maar dan mag er wat mij betreft ook echt ALLES worden aangebodenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:23 schreef ElisaB het volgende:
Zelfs niet als de users gaan betalen per topic![]()
*alvast topic maakt*quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan wel natuurlijk, maar dan mag er wat mij betreft ook echt ALLES worden aangeboden
* bordje 'reeds verkocht' omhangtquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:25 schreef Adelante het volgende:
dan wel natuurlijk, maar dan mag er wat mij betreft ook echt ALLES worden aangeboden
Voor welk bedrag hadden we de deal ook alweer gesloten ?quote:
ga uit m'n gezichtquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:24 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Voor welk bedrag hadden we de deal ook alweer gesloten ?
Oei, snelle reactie van onsquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:46 schreef spanks het volgende:
kan iemand [TK] XBOX met FIFA 2005 nieuw in doos het geouwehoer van De Geest even verwijderen? Alvast bedankt!
Ik vind het niet echt netjes, maar het gebeurt helaas wel eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:24 schreef spanks het volgende:
maakt niet uit! Bedankt!
Hij's dichtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:07 schreef xdc het volgende:
[TK] MDA T-mobile Compact , Simlockvrij + Garantie + GPS BT
mag dicht is verkocht dank alvast!!:P
Kap es met me steeds net even voor zijnquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:03 schreef RATMEN het volgende:
Kap es met me steeds net even voor zijn.
Is dichtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:00 schreef TuLlEpEtOaN het volgende:
[TK] Complete Samsung E800
Die gaat naar een nieuwe eigenaar, ofwel...verkocht!
Ook slotje op gehangen ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:19 schreef ondeugend het volgende:
[GEZ] Boek "De Molukse acties" - P. Bootsma
Deze kan dicht... ik kan het boek vrijdag ophalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |