Met 425 ga ik mee, en dan kom ik 'm morgen halen als je wilt. Hoger kan ik niet, want meer is er niet beschikbaar voor het kado en ik lap zelf dan al het dubbele (er zijn genzenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:23 schreef fokuserdetiende het volgende:
[..]
![]()
hehe
maar ik moet je helaas teleur stellen want de monitor is onder voorbehoud verkocht voor 110 euro aan een heer uit Rotterdam.(zie
op de laptop is 425 geboden. Die man laat morgen weten of hij hem komt halen voor 450....tegenbod?![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:31 schreef Caipirinhia het volgende:
euhm noujazo dus oeps, mag het even?
Donequote:Op dinsdag 1 november 2005 12:31 schreef Zweefvliegje het volgende:
[TK] iPod Mini 4gb, Zilver <-- verkocht dus het topic mag dicht!
Done en ik zal het kusje door gevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:10 schreef Het_Biertje het volgende:
hoi, mogen alle reacties in dit topic gewist worden?![]()
[TK] SMC SMC2862W-G Wireless USB Adapter (54Mbps)
thnx(kusje is voor E)
Donequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:01 schreef Biogarde het volgende:
[TK] Sony-Ericsson P910 Verkocht, mag dicht![]()
haha das goedquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:54 schreef ElisaB het volgende:
T42, ik ga je morgen uitgebreid antwoord geven. Ik val nu bijna van mn stoel, dus komt er toch geen zinnig woord meer uit
Owkee, daar kom ik.... V&A is bedoeld voor de partikulier die eens iets over heeft. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat je als partikulier 10 nieuwe harde schijven over hebt.quote:
Dat wordt een ban dus hequote:Op woensdag 2 november 2005 11:36 schreef fokuserdetiende het volgende:
@ElisaB: Helaas is ie verkocht. Bedankt iig weer eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |