en krimpende ... ik zou het ook niet toegeven als ik daar ooit toe had behoord ...quote:Op maandag 26 september 2005 11:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan je lang wachten want het pro-tanja groepje is klein![]()
![]()
![]()
![]()
Zal Menno wel zijn, die is inmiddels volledig into bigbrother, en is ze aan het verheffen tot halfgoden hehehequote:Op maandag 26 september 2005 11:13 schreef Loedertje het volgende:
* Het vertrouwen wat ze in mij hebben geschonken wil ik niet nog meer beschadigen* (Menno/Joost?)
Tan heeft gewoon wat moeite met sociaal gedrag, en zich verplaatsen in andere.quote:Op maandag 26 september 2005 10:30 schreef versabommie het volgende:
Toch blijf ik het grofweg een asociaal wijf vinden die Tanja: maakt een megabord vreten en gebruikt een halve pot pindakaas terwijl dat deel uitmaakt van het beperkte rantsoen van de medebewoners, en vervolgens gaat ze met lange tanden 3 hapjes wegwerken en tieft de hele bende zo de prullebak in onder de ogen van haar medebewoners.
Misschien zie ik het verkeerd en kan 1 van de pro-tanja groupies me enlighten?
dank je, maar ik bedoelde meer op welke stream er iets gebeurt wat het waard is om aan zien en te horen ... bij het wisselen van stream moet ie nogal lang bufferen, dus ik kan niet om de haverklap switchenquote:Op maandag 26 september 2005 11:18 schreef Andersom het volgende:
http://stream.garnierprojects.com/streamgate01
http://stream.garnierprojects.com/streamgate02
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03
http://stream.garnierprojects.com/streamgate04
in media player kan je ze uitproberen :-)
Roken is slechts een verslaving waar gevarieeerd eten een must is.quote:Op maandag 26 september 2005 11:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan heeft gewoon wat moeite met sociaal gedrag, en zich verplaatsen in andere.
Dat heeft ze waarschijnlijk nooit geleerd, en als niemand haar erop wijst, zal dat niet veranderen. Als ze zich er wel van bewust wordt, kan het langzaam maar zeker gaan veranderen.
Overigens zie ik mezelf niet als een pro-tanja grouppie hoor.
Trouwens wel tekenend dat er hierop zo wordt ingegaan, terwijl als een roker een sigaret opsteekt in het bijzijn van iemand die deze week niet mag roken, er veel minder verontwaardiging klinkt.
En jjjjjaaaaaaaaa hoorrrrrrrrrrr!!!!quote:
Een verslaving is voor een verslaafde ook een must hoorquote:Op maandag 26 september 2005 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roken is slechts een verslaving waar gevarieeerd eten een must is.
Appels met peren Peter, appels met peren.
Ik zie mijzelf ook absoluut niet als een pro Tanja type maar ze is soms wel zorgzaam t.o.v. andere bewoners (kussentjes op alle stoelen neerleggen tijdens die ene weekopdracht, denken vanuit *de groep* inzake weekopdrachten ect ect)quote:Op maandag 26 september 2005 11:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan heeft gewoon wat moeite met sociaal gedrag, en zich verplaatsen in andere.
Dat heeft ze waarschijnlijk nooit geleerd, en als niemand haar erop wijst, zal dat niet veranderen. Als ze zich er wel van bewust wordt, kan het langzaam maar zeker gaan veranderen.
Overigens zie ik mezelf niet als een pro-tanja grouppie hoor.
Grappig hè? Het viel mij ook al op dat niemand bijvoorbeeld Chantal of Dido volledig affikt omdat ze in het bijzijn van Roel/Natalie/Tanja gewoon rustig doorpaffen .quote:Trouwens wel tekenend dat er hierop zo wordt ingegaan, terwijl als een roker een sigaret opsteekt in het bijzijn van iemand die deze week niet mag roken, er veel minder verontwaardiging klinkt.
ik hoop dat ze het gesprek met hem in de dbk nog uitgaan zenden.quote:Op maandag 26 september 2005 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Menno overdenkt zijn zonden nog maar eens.
[afbeelding]
Ik hoop zó dat hij naar huis gaat...quote:Op maandag 26 september 2005 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Menno overdenkt zijn zonden nog maar eens.
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 september 2005 11:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ralph vertelt wel leuk, over het centrum van Utrecht.
En in iedergeval, enne, uhh, ik weet niet of dat ook werf heet maar ...etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |