quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:47 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ja, als je geen absurde framedrops krijgt en als het spelletje niet lagt
Kan ook nog.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:23 schreef odebeijer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een optie, misschien forza dan?
Ja, dat was kort maar krachtig. We kijken wel vanavond, eerst even ontbijtenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kan ook nog.
Ff zien wat we vandaag doen, denk dat we vanavond/vanacht wel online zijn.
Was gisteren nog wel ff lachen met PGR2.![]()
Far Cry,... spel van de maandquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:23 schreef DinoPK het volgende:
Denk je dat ik niet alle knopjes 36.889 keer heb ingedrukt in de tijd dat zo'n filmpje duurt? valt gewoon echt niet te skippen. Zelfde probleem heb ik overigens wel met meer spellen, soms wel kunnen skippen, soms niet. Vooral Ubisoft games zijn hierin nogal irritant, ghost recon2 voornamelijk.
Ik speel meer dan 1 spel, en zoals inmiddels al bekend, stop eens een ander spel in je xbox, en start daarna far cry weer eens op. Wedden dat je niet kan skippen? Het zal wel de bedoeling zijn om het spel in je xbox te laten zitten, bij mij werkt het eerder andersom dit soort geintjes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Far Cry,... spel van de maand
Bij mij skipt die primaProbeer eens je controller in port 2 te doen. En ik vind Far Cry echt een van de betere shooters op Xbox. Ik deel je mening dus niet. Sterker nog... gisteren en vanochtend heel spannend gegamed. Het is de eerste FPS die Splinter Cell stealth combineerd. Ook zijn er momenten van harde schiet gameplay... echt paniek dan, maar vluchten is de bosjes doet wonderen. Ze gaan echt naar je op zoek..... ik plant dan traps en wacht op mijn moment.
Veel meer tactiek dan de FPS games die ik ken. Tevens vind ik het verhaal top en ik ben nog niet eens zo'n predator geworden, want dat zal de gameplay echt openen. In de MP is prey mode ook echt cool.... Met zijn 4-en jagen op de predator.... deed me echt aan de film denken. Als je niet beweegt en gaat liggen in het gras ziet de predator je niet ! Spannend hoor.
Hoop mensen zullen mijn mening wel niet delen maar ik begrijp de 9-ens van Gamespot en IGN helemaal... fantastisch spelVooral de Live MP is echt
Uit is uit..... zodra de Xbox uit is zal die echt niet meer herinneren dat je Far Cry voor het laatst speelde. Maar ok... ik zal proberen eens een andere disc er in te doen. Mijn intro is iig zo te skippenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:45 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ik speel meer dan 1 spel, en zoals inmiddels al bekend, stop eens een ander spel in je xbox, en start daarna far cry weer eens op. Wedden dat je niet kan skippen? Het zal wel de bedoeling zijn om het spel in je xbox te laten zitten, bij mij werkt het eerder andersom dit soort geintjes.
Het is idd een spel dat je moet liggen. Ik vind het persoonlijk... mwah. Te veel ergernissen in het spel in te korte tijd, en ik was er echt positief aan begonnen. Gewoon vast zitten zonder een weg terug vind ik onvergeeflijk. Als dat stealth je trekt dan kan het idd een erg leuke game zijn, alleen qua stealth gameplay wil ik meer dan alleen maar in bosjes zitten wachten, precies de reden waarom de SC reeks daar juist weer goed in is (en niet te spelen is als fps). Het is een aardige poging tot een mix, en op de pc zal het idd beter tot zijn recht komen ivm het amper kunnen zien van de vijanden op de console versie (te lage resolutie). Wel leuk dat je hem leuk vindt, ook op de systemlink apps is het een redelijk populair spel (staat momenteel zelfs boven ghost recon 2 qua # spelers).
Zelf vind ik een 9 zwaar overdreven, maar een lage 8 is het wel waard.
Heb de o zo grote knoop doorgehakt, en Far Cry gehaald. Dalijk maar eens testenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:35 schreef odebeijer het volgende:
Choices, welke zal het worden:
1 Far Cry (pc versie nooit gespeeld, dus totaly new)
2 Battlefield 2: Modern combat (Komt er een 360 versie??)
3 Ninja Gaiden Black (Issie beter dan Ninja Gaiden?)
Voordeeltje van ftp toegang tot je xbox, dan weet je wat er opstaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uit is uit..... zodra de Xbox uit is zal die echt niet meer herinneren dat je Far Cry voor het laatst speelde.
eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Far Cry,... spel van de maand
Bij mij skipt die primaProbeer eens je controller in port 2 te doen. En ik vind Far Cry echt een van de betere shooters op Xbox. Ik deel je mening dus niet. Sterker nog... gisteren en vanochtend heel spannend gegamed. Het is de eerste FPS die Splinter Cell stealth combineerd. Ook zijn er momenten van harde schiet gameplay... echt paniek dan, maar vluchten is de bosjes doet wonderen. Ze gaan echt naar je op zoek..... ik plant dan traps en wacht op mijn moment.
Veel meer tactiek dan de FPS games die ik ken. Tevens vind ik het verhaal top en ik ben nog niet eens zo'n predator geworden, want dat zal de gameplay echt openen. In de MP is prey mode ook echt cool.... Met zijn 4-en jagen op de predator.... deed me echt aan de film denken. Als je niet beweegt en gaat liggen in het gras ziet de predator je niet ! Spannend hoor.
Hoop mensen zullen mijn mening wel niet delen maar ik begrijp de 9-ens van Gamespot en IGN helemaal... fantastisch spelVooral de Live MP is echt
Hoor dat je geniet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uit is uit..... zodra de Xbox uit is zal die echt niet meer herinneren dat je Far Cry voor het laatst speelde. Maar ok... ik zal proberen eens een andere disc er in te doen. Mijn intro is iig zo te skippen
Live ook erg populair.... ja je moet het trekken ja, maar ik vind dit spel leuker en tactischer dan menig ander FPS....
Ja hij is echt cool..... laatste game die ik op deze machine game... ben ook erg onder de indruk van de SP !!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hoor dat je geniet.
Bastard vind hem ook zwaar ok.
Vind het zelf wel een lekkere sfeer hebben.
Op live is ie goed te doen, vaak leuke servers.
Prey modequote:
ik heb balders gate gespeeld, erg vermakelijke RPG die je van boven af speelt, Hack and slash rpg is het.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:30 schreef damian25 het volgende:
Ben eruit gekomen. Heb ninja gaiden, Brothers in Arms en Baildurs gate gehaald. Zo eerst maar eens beginnen met Iemand baildurs gate al gespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anyway, morgen maar eens beginnen aan jade empire, hopen dat die beter isRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Heb je een van de huricanne packs gedownload? Dan krijg je de mogelijkheid om de camera handmatig te bedienen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:25 schreef damian25 het volgende:
Ben eerst begonnen met ninja gaiden. Ziet er leuk uit. Alleen wat een KUT camerastanden. Je ziet het de helft van de tijd niet. Doe ik iets fout?
Hurricane packs zijn meteen erg moeilijk. Ik zou gewoon de SP game doen en wennen aan de cam. Het eerste level (met die ninja's en kleine papieren gebouwtjes) is kut maar daarna valt het erg meequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:29 schreef damian25 het volgende:
Nee, hoe doe ik dat? En wen je er anders aan? Speelt wel moeilijk zo maar het is volgens mij wel een goede game.
Het hele spel is moeilijk maar op den duur merk je dat het steeds beter gaat. Alles is mogelijk in het spel... zelfs Almaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:02 schreef damian25 het volgende:
Ben nu met de eerste baas bezig maar wat is die moeilijk zeg. Hij maakt de hele tijd ninja-soep van me. Nog maar een keer proberen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |