abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 09:05:13 #226
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_31078568
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:47 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Ja, als je geen absurde framedrops krijgt en als het spelletje niet lagt

Nog geen last gehad.
Loopt allemaal wel lekker.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 09:06:38 #227
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_31078582
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:23 schreef odebeijer het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een optie, misschien forza dan?
Kan ook nog.
Ff zien wat we vandaag doen, denk dat we vanavond/vanacht wel online zijn.
Was gisteren nog wel ff lachen met PGR2.
Halo Stats
360 Blog
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:11:26 #228
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_31081454
als ik me dit weekend ga vervelen ofzo dan ga ik denk ik ff een OP klussen voor het volgende topic waar alle toppers in komen te staan van de paar jaar xbox
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_31082135
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:06 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Kan ook nog.
Ff zien wat we vandaag doen, denk dat we vanavond/vanacht wel online zijn.
Was gisteren nog wel ff lachen met PGR2.
Ja, dat was kort maar krachtig. We kijken wel vanavond, eerst even ontbijten .
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:54:48 #230
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31084297
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:23 schreef DinoPK het volgende:
Denk je dat ik niet alle knopjes 36.889 keer heb ingedrukt in de tijd dat zo'n filmpje duurt? valt gewoon echt niet te skippen. Zelfde probleem heb ik overigens wel met meer spellen, soms wel kunnen skippen, soms niet. Vooral Ubisoft games zijn hierin nogal irritant, ghost recon2 voornamelijk.
Far Cry,... spel van de maand

Bij mij skipt die prima Probeer eens je controller in port 2 te doen. En ik vind Far Cry echt een van de betere shooters op Xbox. Ik deel je mening dus niet. Sterker nog... gisteren en vanochtend heel spannend gegamed. Het is de eerste FPS die Splinter Cell stealth combineerd. Ook zijn er momenten van harde schiet gameplay... echt paniek dan, maar vluchten is de bosjes doet wonderen. Ze gaan echt naar je op zoek..... ik plant dan traps en wacht op mijn moment.

Veel meer tactiek dan de FPS games die ik ken. Tevens vind ik het verhaal top en ik ben nog niet eens zo'n predator geworden, want dat zal de gameplay echt openen. In de MP is prey mode ook echt cool.... Met zijn 4-en jagen op de predator.... deed me echt aan de film denken. Als je niet beweegt en gaat liggen in het gras ziet de predator je niet ! Spannend hoor.

Hoop mensen zullen mijn mening wel niet delen maar ik begrijp de 9-ens van Gamespot en IGN helemaal... fantastisch spel Vooral de Live MP is echt

[ Bericht 5% gewijzigd door Chocobo op 01-10-2005 14:06:57 ]
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_31085676
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:54 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Bij mij skipt die prima Probeer eens je controller in port 2 te doen. En ik vind Far Cry echt een van de betere shooters op Xbox. Ik deel je mening dus niet. Sterker nog... gisteren en vanochtend heel spannend gegamed. Het is de eerste FPS die Splinter Cell stealth combineerd. Ook zijn er momenten van harde schiet gameplay... echt paniek dan, maar vluchten is de bosjes doet wonderen. Ze gaan echt naar je op zoek..... ik plant dan traps en wacht op mijn moment.

Veel meer tactiek dan de FPS games die ik ken. Tevens vind ik het verhaal top en ik ben nog niet eens zo'n predator geworden, want dat zal de gameplay echt openen. In de MP is prey mode ook echt cool.... Met zijn 4-en jagen op de predator.... deed me echt aan de film denken. Als je niet beweegt en gaat liggen in het gras ziet de predator je niet ! Spannend hoor.

Hoop mensen zullen mijn mening wel niet delen maar ik begrijp de 9-ens van Gamespot en IGN helemaal... fantastisch spel Vooral de Live MP is echt
Ik speel meer dan 1 spel, en zoals inmiddels al bekend, stop eens een ander spel in je xbox, en start daarna far cry weer eens op. Wedden dat je niet kan skippen? Het zal wel de bedoeling zijn om het spel in je xbox te laten zitten, bij mij werkt het eerder andersom dit soort geintjes.

Het is idd een spel dat je moet liggen. Ik vind het persoonlijk... mwah. Te veel ergernissen in het spel in te korte tijd, en ik was er echt positief aan begonnen. Gewoon vast zitten zonder een weg terug vind ik onvergeeflijk. Als dat stealth je trekt dan kan het idd een erg leuke game zijn, alleen qua stealth gameplay wil ik meer dan alleen maar in bosjes zitten wachten, precies de reden waarom de SC reeks daar juist weer goed in is (en niet te spelen is als fps). Het is een aardige poging tot een mix, en op de pc zal het idd beter tot zijn recht komen ivm het amper kunnen zien van de vijanden op de console versie (te lage resolutie). Wel leuk dat je hem leuk vindt, ook op de systemlink apps is het een redelijk populair spel (staat momenteel zelfs boven ghost recon 2 qua # spelers).

Zelf vind ik een 9 zwaar overdreven, maar een lage 8 is het wel waard.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:02:53 #232
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31086156
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:45 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Ik speel meer dan 1 spel, en zoals inmiddels al bekend, stop eens een ander spel in je xbox, en start daarna far cry weer eens op. Wedden dat je niet kan skippen? Het zal wel de bedoeling zijn om het spel in je xbox te laten zitten, bij mij werkt het eerder andersom dit soort geintjes.

Het is idd een spel dat je moet liggen. Ik vind het persoonlijk... mwah. Te veel ergernissen in het spel in te korte tijd, en ik was er echt positief aan begonnen. Gewoon vast zitten zonder een weg terug vind ik onvergeeflijk. Als dat stealth je trekt dan kan het idd een erg leuke game zijn, alleen qua stealth gameplay wil ik meer dan alleen maar in bosjes zitten wachten, precies de reden waarom de SC reeks daar juist weer goed in is (en niet te spelen is als fps). Het is een aardige poging tot een mix, en op de pc zal het idd beter tot zijn recht komen ivm het amper kunnen zien van de vijanden op de console versie (te lage resolutie). Wel leuk dat je hem leuk vindt, ook op de systemlink apps is het een redelijk populair spel (staat momenteel zelfs boven ghost recon 2 qua # spelers).

Zelf vind ik een 9 zwaar overdreven, maar een lage 8 is het wel waard.
Uit is uit..... zodra de Xbox uit is zal die echt niet meer herinneren dat je Far Cry voor het laatst speelde. Maar ok... ik zal proberen eens een andere disc er in te doen. Mijn intro is iig zo te skippen

Live ook erg populair.... ja je moet het trekken ja, maar ik vind dit spel leuker en tactischer dan menig ander FPS....
pi_31088103
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 00:35 schreef odebeijer het volgende:
Choices, welke zal het worden:

1 Far Cry (pc versie nooit gespeeld, dus totaly new)
2 Battlefield 2: Modern combat (Komt er een 360 versie??)
3 Ninja Gaiden Black (Issie beter dan Ninja Gaiden?)
Heb de o zo grote knoop doorgehakt, en Far Cry gehaald. Dalijk maar eens testen .
pi_31089445
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:02 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Uit is uit..... zodra de Xbox uit is zal die echt niet meer herinneren dat je Far Cry voor het laatst speelde.
Voordeeltje van ftp toegang tot je xbox, dan weet je wat er opstaat >
Misschien leuk om te weten:
De xbox harde schijf is standaard opgedeeld in 5 partities:
- C van ~500mb. Alleen de xbox software, dvd speler enzo
- E van ~5 gig. Hierop staan je savegames, custom soundtracks en downloadable content
- X+Y+Z: Cache partities waarop sommige games hun tijdelijke informatie opslaan om alles sneller te laden:

Toepassingsmogelijkheden van de cache schijven:
voorbeeld 1: Doom 3 gooit hier een hele optimalisatie zooi neer waardoor de hele console in turbo mode gaat (geen idee hoe ze dat doen maar alles is sneller na doom3 te hebben gespeeld.
voorbeeld 2: PGR2 gooit hier de steden neer die als laatste gespeeld zijn. Daarom duurt een stad laden soms lang, soms kort.
voorbeeld 3: Farcry: de console plaatst hier data neer. Wordt deze overschreven door het laden van een andere game, dan moet farcry het erna weer opgooien en zit je weer naar dat kutfilmpje te kijken (als die nou boeiend was...). Speel je geen ander spel tussendoor dan blijft die data daar gewoon staan, en weet de xbox dus wel dat farcry als laatste gespeeld is

Ik vond het leuk om te weten iig toen ik hier achter kwam.
pi_31089528
Ik vind hem via kai echt superrrrrrr
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:09:00 #236
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31091208
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:54 schreef Chocobo het volgende:

[..]

eens

kheb alleen geen geduld soms en ben ook al tig keer doodgegaan
zeker een superspel. Ben gisteravond totaan die speciale moves gekomen, ga ik morgen weer verder

ik ga je een keer opjagen
The line is a dot to you!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:21:56 #237
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_31091613
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:02 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Uit is uit..... zodra de Xbox uit is zal die echt niet meer herinneren dat je Far Cry voor het laatst speelde. Maar ok... ik zal proberen eens een andere disc er in te doen. Mijn intro is iig zo te skippen

Live ook erg populair.... ja je moet het trekken ja, maar ik vind dit spel leuker en tactischer dan menig ander FPS....
Hoor dat je geniet.
Bastard vind hem ook zwaar ok.
Vind het zelf wel een lekkere sfeer hebben.
Op live is ie goed te doen, vaak leuke servers.
Halo Stats
360 Blog
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:27:01 #238
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_31091740
ik hoop far cry woensdag of donderdag binnen te hebben, dan ga ik mee jagen live.
en dino mischien ligt het aan je versie dat van het skippen?
Neem aan dat je em niet orgineel hebt en dat daar mischien het verschil inzit?
pi_31092062
Heb je mijn stukje hierboven gelezen gamedemon? Daar leg ik toch duidelijk uit hoe het technisch zit
Ligt dus niet aan mijn versie, retail of niet. Sowieso vind ik dit soort intro filmpjes erg jammer, het spoiled toch een beetje wat er komen gaat alá Halo2.
pi_31093609
Ben eruit gekomen. Heb ninja gaiden, Brothers in Arms en Baildurs gate gehaald. Zo eerst maar eens beginnen met Iemand baildurs gate al gespeeld?
Bijna 360 bezitter...
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:43:55 #241
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31094044
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:21 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Hoor dat je geniet.
Bastard vind hem ook zwaar ok.
Vind het zelf wel een lekkere sfeer hebben.
Op live is ie goed te doen, vaak leuke servers.
Ja hij is echt cool..... laatste game die ik op deze machine game... ben ook erg onder de indruk van de SP !!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:46:47 #242
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31094159
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:09 schreef kepler het volgende:

[..]

ik ga je een keer opjagen
Prey mode

Stappp iiinnnn daannn
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:50:30 #243
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_31094308
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:30 schreef damian25 het volgende:
Ben eruit gekomen. Heb ninja gaiden, Brothers in Arms en Baildurs gate gehaald. Zo eerst maar eens beginnen met Iemand baildurs gate al gespeeld?
ik heb balders gate gespeeld, erg vermakelijke RPG die je van boven af speelt, Hack and slash rpg is het.
Erg leuk ook om samen met een vriend de Co Op door te spelen

Ik heb net kotor 2 uitgespeeld na 35 uur gamen, hij viel me nogal tegen.
2 van de 6 planeten rechtstreeks gejat van kotor alleen dan korter gemaakt en een andere twist.
en de verhaallijn was ook niet echt boeiend, vooral het einde vond ik nogal vreemd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anyway, morgen maar eens beginnen aan jade empire, hopen dat die beter is
pi_31095375
Ben eerst begonnen met ninja gaiden. Ziet er leuk uit. Alleen wat een KUT camerastanden. Je ziet het de helft van de tijd niet. Doe ik iets fout?
Bijna 360 bezitter...
pi_31095437
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:25 schreef damian25 het volgende:
Ben eerst begonnen met ninja gaiden. Ziet er leuk uit. Alleen wat een KUT camerastanden. Je ziet het de helft van de tijd niet. Doe ik iets fout?
Heb je een van de huricanne packs gedownload? Dan krijg je de mogelijkheid om de camera handmatig te bedienen!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_31095492
Nee, hoe doe ik dat? En wen je er anders aan? Speelt wel moeilijk zo maar het is volgens mij wel een goede game.
Bijna 360 bezitter...
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:35:49 #247
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31095684
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:29 schreef damian25 het volgende:
Nee, hoe doe ik dat? En wen je er anders aan? Speelt wel moeilijk zo maar het is volgens mij wel een goede game.
Hurricane packs zijn meteen erg moeilijk. Ik zou gewoon de SP game doen en wennen aan de cam. Het eerste level (met die ninja's en kleine papieren gebouwtjes) is kut maar daarna valt het erg mee
pi_31095915
Ik heb ook weinig moeite met de camera gehad, zoals Chocobo zegt. Je went eraan.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_31096539
Ben nu met de eerste baas bezig maar wat is die moeilijk zeg. Hij maakt de hele tijd ninja-soep van me. Nog maar een keer proberen
Bijna 360 bezitter...
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:31:31 #250
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31102987
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 21:02 schreef damian25 het volgende:
Ben nu met de eerste baas bezig maar wat is die moeilijk zeg. Hij maakt de hele tijd ninja-soep van me. Nog maar een keer proberen
Het hele spel is moeilijk maar op den duur merk je dat het steeds beter gaat. Alles is mogelijk in het spel... zelfs Alma

Na het eerste level zal het beter gaan met de cam...

He shit... krijg zin in Ninja Gaiden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')