quote:Op maandag 26 september 2005 10:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat dacht ik al eigenlijkMaar mensen die psychologie studeren zijn vaak heel vervelend want ze passen dat ook de hele tijd toe op mensen waar ze mee omgaan
Whehe dat is weer een nadeel van dat je zo klein bent inderdaadquote:Op maandag 26 september 2005 10:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
das waar ja.. maar goed, dat vind ik een beetje bemoederen en dat gebeurt door mensen juist bij mij
omdat ik zo klein en schattig ben ofzo
![]()
uuh.. noem dan es een voordeel van klein zijnquote:Op maandag 26 september 2005 10:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe dat is weer een nadeel van dat je zo klein bent inderdaad
Je kunt in wachtrijen er even lekker tussendoor knijpenquote:Op maandag 26 september 2005 10:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh.. noem dan es een voordeel van klein zijn![]()
ja precies, niemand ziet jequote:Op maandag 26 september 2005 10:19 schreef MaRySe het volgende:
Ik vind mensen onder de 1,55 irritant.
Ik val er altijd over.
Net of dat ik wel steeds omval met mn 1.93quote:Op maandag 26 september 2005 10:17 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dan ben je schattig en zo
en dan val je niet steeds omdat je benen en zo een groeispurt hebben gehad
Wat leuk, ben ik 40 cm langerquote:Op maandag 26 september 2005 10:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja precies, niemand ziet je![]()
ik ben dus onder de 1.55![]()
Dat is toch juist sexy als meisje als je lange benen hebt?quote:Op maandag 26 september 2005 10:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik werd van 1,50 ineens 1,75 dus m'n benen en zo zaten in de weg steeds en ik liet alles vallen omdat ik nog niet er aan gewend was.
Want ik heb net zulke lange benen als m'n vader en die is 1,90
Zo ineens van de ene op de andere nacht..quote:Op maandag 26 september 2005 10:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik werd van 1,50 ineens 1,75 dus m'n benen en zo zaten in de weg steeds en ik liet alles vallen omdat ik nog niet er aan gewend was.
Want ik heb net zulke lange benen als m'n vader en die is 1,90
Dat heb ik met een vriend van me die 1.72 is ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 10:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
omg dan ben je echt mini!
ik vind 1,60 al mega klein
Want dan kijk ik om me heen
doe ik een stap naar voren
*bam*
knal ik op zo een mini mensje die achter me stond of zo
quote:Op maandag 26 september 2005 10:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
omg dan ben je echt mini!
ik vind 1,60 al mega klein
Want dan kijk ik om me heen
doe ik een stap naar voren
*bam*
knal ik op zo een mini mensje die achter me stond of zo
Laat ik nu eigenlijk niet weten wat je daarmee bedoeltquote:Op maandag 26 september 2005 10:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja maar die zitten wel in de weg
en ik heb een te kort bovenlichaam volgens mij
lang bovenlichaam is mooi
bij jou kom ik dan tot je middel ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 10:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat heb ik met een vriend van me die 1.72 is ofzoVind t altijd wel grappig als mensen nog niet eens tot mn schouder komen
Ik groeide ook eerst in de lengte.. en het laatste jaar groei ik veel in de breedte, en das niet leukquote:Op maandag 26 september 2005 10:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja je kan eerst in de breedte groeien en dan in de lengte
maar ik was eerst zo 1,50 en 40 kilo
en toen was ik na een jaar 1,75 en 40 kilo
en dan ja dat werkt niet zo goeddan is 't evenwicht nog een beetje zoek
Dat verandert anders wel snel meestalquote:Op maandag 26 september 2005 10:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
dit is niet leuk
![]()
![]()
![]()
maar ik ben iig wel groter dan de (meeste) brugmuggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |