Maar dat doe ik ook hoor, uitlekken eerstquote:Op maandag 26 september 2005 09:57 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja dat is vies dan zit er allemaal vet op. ik bak het altijd in een bakpapiertje dan is 't wel lekker. en champignons eet ik niet dat is viesen ui en paprika ook
he eindelijk iemand die WEL groet.quote:
Ok daar kost ik ook vanquote:Op maandag 26 september 2005 10:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
nee het was gekookt fruit en zo en dan moest je het over rijst heen doen
oja witlofandijvie
etc dat spul dat lang de weg groeit lijkt 't wel
al die shit dat vind ik echt smerig eet ik uit principe niet
Schandalig, hoe durft zequote:
ik zag t ook al aan t begin van de pagina maar toen stond er eenquote:Op maandag 26 september 2005 10:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
he eindelijk iemand die WEL groet.![]()
![]()
![]()
ik kan ook slapen en posten tegelijk.quote:Op maandag 26 september 2005 10:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik zag t ook al aan t begin van de pagina maar toen stond er eenachter dus ik dacht dat je nog sliep
![]()
![]()
Vandaar al die onzinposts recently..quote:Op maandag 26 september 2005 10:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ik kan ook slapen en posten tegelijk.![]()
Dan pas?quote:Op maandag 26 september 2005 10:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
over een jaar of 10 kan ze wel bij mij komen want dan ben ik (kinder)psychologe![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Vandaar al die onzinposts recently..
ik hoop eerder, maar goedquote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan pas?
Maar dan is Maryse natuurlijk geen kind meer![]()
Je lust het wel maar het zit in je hoofd dat je t niet wilt etenquote:Op maandag 26 september 2005 10:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
wat heeft een psycholoog er mee te maken?
Vraag aan Gizmore, hij begon eroverquote:Op maandag 26 september 2005 10:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
wat heeft een psycholoog er mee te maken?
quote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Vandaar al die onzinposts recently..
Dat dacht ik al eigenlijkquote:Op maandag 26 september 2005 10:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik hoop eerder, maar goed![]()
en daarom staat kinder ook tussen haakjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |