Ow met van die aanmaaksausjes enzo? Dat vind ik stiekem toch best wel lekker somsquote:Op maandag 26 september 2005 09:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
whehe nee maar gewoon verse groente en niet zo een pakje met poeders maar alles vers. biologisch is een beetje overdreven
quote:Op maandag 26 september 2005 09:47 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik lust het denk ik eigenlijk wel maar ik wil het niet eten.
Dat was toch in de tijd dat je ook als een jongetje wilde plassen op het toilet?quote:Op maandag 26 september 2005 09:49 schreef MaRySe het volgende:
we hebben wel al het eten thuis net als normale mensen hoor
alleen ik eet het niet.
bijv. pate heb ik 1x gegeten, nooit meer. hamburger heb ik 1x gegeten, nooit meer. jam ben ik mee gestopt toen ik 4 was
Best apartquote:Op maandag 26 september 2005 09:49 schreef MaRySe het volgende:
we hebben wel al het eten thuis net als normale mensen hoor
alleen ik eet het niet.
bijv. pate heb ik 1x gegeten, nooit meer. hamburger heb ik 1x gegeten, nooit meer. jam ben ik mee gestopt toen ik 4 was
Ik kan me trouwens een foto herinneren van jou in de burgerkingquote:
* Intrepidity herkentquote:Op maandag 26 september 2005 09:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag in Rotterdam bij de mac even 2 Big Macs naar binnen geschoven en ik had nog echt trek daarna ook
dat is toch gekookt fruitquote:
als je mijn dochter was geweest had ik je allang gedwongen om dan maar je eigen eten te makenquote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef MaRySe het volgende:
maar van die culinaire dingen eet ik wel
en taart
eigenlijk best flauw voor m'n mama
<blabla>![]()
![]()
Geen geruld gehakt? Dat meen je nietquote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef MaRySe het volgende:
maar van die culinaire dingen eet ik wel
en taart
eigenlijk best flauw voor m'n mama
chili concarne: nee eet ik niet ik eet geen geruld gehakt mama
tuti fruti: ieuw ik moet kotsen mama dit wil ik nooooit meer eten
gehakt cordon bleus etc. : ieuw wat is dit, dit lijkt geen eens op vlees dit eet ik niet.
ieuw er zit ui op m'n vlees/groente ik eet het niet.
ieuw er zit paprika door ik eet het niet
ieuw er zit te veel vet door de groente ik eet het niet
ieuw er drijft vet op mn kippensoep ik eet het nieut
ieuw dat is groente uit blik dat eet ik niet
ieuw dat is kant en klaar dat eet ik niet![]()
![]()
Hou op, ik krijg hongerquote:Op maandag 26 september 2005 09:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
bij de mac donalds eet ik frietjes, kipnuggets, ijs, milkshake, mac flurry, cola light
bij de burgerking, frietjes, twisted fries, ijs, milkshake, cola light en dat geschaafde ijs.
Gekookt?quote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dat is toch gekookt fruitanyways ik was totaal niet voorbereid en ik heb half lopen kotsen in het aanrecht
Verwend nestquote:Op maandag 26 september 2005 09:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
mn mama kookt gewoon 2 soorten groenten en zo
Hej dat herken ik. Dat zegt mn moeder ook al, maar dat is gelukkig niet zo'n probleem meestalquote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
als je mijn dochter was geweest had ik je allang gedwongen om dan maar je eigen eten te maken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |