Jawelquote:Op maandag 26 september 2005 01:42 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vind jij het geen goede voorwaarde dan?![]()
![]()
* Intrepidity snel .zip-bestandjes wegstopt om niet ontdekt te wordenquote:Op maandag 26 september 2005 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
JawelMaar dan moet MaRySe wel uit de TT
Zet dan ijsmeis er maar in
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
JawelMaar dan moet MaRySe wel uit de TT
Zet dan ijsmeis er maar in
![]()
![]()
Ik wou dat ik een geil puber meisje was.. dan had ik 24/7 sexquote:Op maandag 26 september 2005 01:31 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als je aan 1 van de volgende vereisten voldoet..
- Je bent een geil puber meisje
- Je usernaam op een breezer manier geschreven
- Je hebt naaktfoto's van jezelf verspreid
- Je hebt tieten
48/14...quote:Op maandag 26 september 2005 01:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
[..]
Ik wou dat ik een geil puber meisje was.. dan had ik 24/7 sex![]()
Ow wacht 1 van de voorwaardequote:Op maandag 26 september 2005 01:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
[..]
Ik wou dat ik een geil puber meisje was.. dan had ik 24/7 sex![]()
We hebben het er laatst over gehad met haarquote:Op maandag 26 september 2005 01:46 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
* Intrepidity snel .zip-bestandjes wegstopt om niet ontdekt te worden
Was dat met of zonder cam?quote:Op maandag 26 september 2005 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
We hebben het er laatst over gehad met haarIk iig
Was best gezellig
Helaas zonderquote:
Nee, en dr string was fkin lelijk.. ik vond ze echt slecht..quote:Op maandag 26 september 2005 01:51 schreef Intrepidity het volgende:
Kan niet zeggen dat ik bepaald onder de indruk was van die foto's ofzo.. niet qua inhoud, maar zo verschrikkelijk veel was er nou ook weer niet te zien...
je gaat een nelson mandela verzuipen bedoel je?quote:Op maandag 26 september 2005 01:52 schreef Gabry het volgende:
Ik ga nu echt...
ik moet echt ff een negerparade houden..
Zelf verzonnen.. goed heh
Op alles na was er idd niet veel te zien neequote:Op maandag 26 september 2005 01:51 schreef Intrepidity het volgende:
Kan niet zeggen dat ik bepaald onder de indruk was van die foto's ofzo.. niet qua inhoud, maar zo verschrikkelijk veel was er nou ook weer niet te zien...
Inderdaadquote:Op maandag 26 september 2005 01:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
je gaat een nelson mandela verzuipen bedoel je?
Ik vond er leuk tot ik die naaktfoto's zagquote:Op maandag 26 september 2005 01:55 schreef Intrepidity het volgende:
Nouja, laat ik het zo zeggen, je zag wel alles, maar ze is m'n typ niet en kon er geen harde plasser van krijgen
Ze ziet er leuk uit en ik zou (mits vrijgezelquote:Op maandag 26 september 2005 01:55 schreef Intrepidity het volgende:
Nouja, laat ik het zo zeggen, je zag wel alles, maar ze is m'n typ niet en kon er geen harde plasser van krijgen
Trustequote:Op maandag 26 september 2005 01:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik vond er leuk tot ik die naaktfoto's zag
Mijn plasser was ook niet onder de indruk![]()
*gone*
Ookalquote:Op maandag 26 september 2005 01:59 schreef Intrepidity het volgende:
Dus..
Maar ik ga maar eens slapen..
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |