quote:Op maandag 26 september 2005 00:47 schreef kwakveense het volgende:
roel: ik dacht echt, jij wordt genomineerd door tanja...de hele tijd maar bouten...
ralluf: ik denk ze stnken vast niet
muhahahahaha
Dat komt niet omdat de regie alles maar lekker laat zien de hele tijd. Dat komt omdat er hier een stel freaks bij elkaar zit die elke blote tepel of doos onmiddelijk capturen.quote:Op maandag 26 september 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Yeah right, ik weet van elke meid wie en hoe en wat er geschoren is. En de vormen ook nog![]()
Als Nathalie mijn kerstkaartje ziet van dit jaar dan is ze niet blijquote:Op maandag 26 september 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt toch?
Er glipt af en toe weleens een blote tiet doorheen, maar de regie doet toch behoorlijk zijn best om de private parts private te houden.
Nee hoor, ik kon door de streams zien dat bepaalde alles kaal scheren.quote:Op maandag 26 september 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt niet omdat de regie alles maar lekker laat zien de hele tijd. Dat komt omdat er hier een stel freaks bij elkaar zit die elke blote tepel of doos onmiddelijk capturen.![]()
niet alles is meteen bashen hoorquote:Op maandag 26 september 2005 00:48 schreef versabommie het volgende:
jaaaaaaaa wederom in de herenkamer: tanja-bashen
Absoluut niet!!quote:Op maandag 26 september 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Voordat ze verslonden worden kunnen ze toch eerst wel even langs in de laboratoria van b.v. cosmeticaproducenten?
Aaaa lolquote:Op maandag 26 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Nathalie mijn kerstkaartje ziet van dit jaar dan is ze niet blij
Klaar as in je hebt gelijk of Klaar klaar mondje dicht?quote:Op maandag 26 september 2005 00:49 schreef BBscanner het volgende:
Roel';Als ze niet zwanger was geweest was ze allang weg geweest
Rob; ja klaar.
Er glipt weleens wat doorheen. En daar doen we het allemaal voor.quote:Op maandag 26 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat Tanja heel afstandelijk doet over het kind.quote:Op maandag 26 september 2005 00:49 schreef kwakveense het volgende:
roel: t lijkt me wel lachen als er een kleintje is hiero
rob: voor een paar dagen
*gelach*
roel:"ja waarschijnlijk heb je wel gelijk...
Dat krijg je als een regie vanalles probeert om het NIET te laten zien. Dan wordt het een sport.quote:Op maandag 26 september 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt niet omdat de regie alles maar lekker laat zien de hele tijd. Dat komt omdat er hier een stel freaks bij elkaar zit die elke blote tepel of doos onmiddelijk capturen.![]()
omg you sick fuckquote:Op maandag 26 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |