He gatsie sterkte ermee, beetje leuke dvd's ?quote:Op maandag 26 september 2005 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
Voor een ieder die zijn bedje opzoekt: weltrusten!![]()
Heb nog een paar dvd's liggen dus voorlopig ben ik wel zoet![]()
+ dat de hond aan de schijt is en ik niet elke keer mijn bed uit wil komen, blijf ik nog maar even wakker![]()
A lekker screenies thx!quote:Op maandag 26 september 2005 02:04 schreef BBscanner het volgende:
Voor de mensen zonder streams het is echt boeiend!![]()
Weinig boeiend dus ga ook maar is![]()
![]()
Voor de hond is het het ergstequote:Op maandag 26 september 2005 02:02 schreef socko het volgende:
[..]
He gatsie sertkte ermee, beetje leuke dvd's ?
Kan je toch de hele nacht naar kijken toch??quote:Op maandag 26 september 2005 02:04 schreef BBscanner het volgende:
Voor de mensen zonder streams het is echt boeiend!![]()
Stream 1
[afbeelding]
Stream 2
[afbeelding]
Stream 3
[afbeelding]
Stream 4
[afbeelding]
Weinig boeiend dus ga ook maar is![]()
![]()
ASls je 1 goed vind vind je deze ook goed iets meer dialoog verder hakken en beuken!quote:Op maandag 26 september 2005 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor de hond is het het ergstemaar moet hij maar geen paardenpoep eten
![]()
Ik heb nog een dvd liggen die ik al heel lang wil zien: KillBill Vol.2![]()
Ik hou wel van een romantische film![]()
Aaaaaah kzie een heeel groot zonnebrilletje voorbij komen. Maar wie zit daar onderquote:Op maandag 26 september 2005 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan je toch de hele nacht naar kijken toch??
OOOHHH iemand de kamer uit maar zag niet wie![]()
In 1 zit mijn favoriete scene: Michael Madsen op de wijs van de muziek en met een mes gaat het oor erafquote:Op maandag 26 september 2005 02:09 schreef socko het volgende:
[..]
ASls je 1 goed vind vind je deze ook goed iets meer dialoog verder hakken en beuken!![]()
Ik kick op de het stukje in het ziekenhuis als die zieken broeder haar verkoopt en op een gegeven moment komt die ziekenbroeder weer binnen .....quote:Op maandag 26 september 2005 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
In 1 zit mijn favoriete scene: Michael Madsen op de wijs van de muziek en met een mes gaat het oor eraf![]()
![]()
![]()
![]()
Ben een fan van Quentin Tarantino maar deze film had ik nog niet gezien![]()
![]()
Had er al zo'n vermoeden van, na de streams te zienquote:
Ook zo'n mooi stukjequote:Op maandag 26 september 2005 02:15 schreef socko het volgende:
[..]
Ik kick op de het stukje in het ziekenhuis als die zieken broeder haar verkoopt en op een gegeven moment komt die ziekenbroeder weer binnen .....
ontopic: ik gok op roel rond 3:33
Ja zal denk ik weinig meer worden vanacht waarschijnlijk roel die een peukie gaat roken...quote:Op maandag 26 september 2005 02:26 schreef bemeall het volgende:
[..]
Had er al zo'n vermoeden van, na de streams te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |