hahaquote:Op maandag 26 september 2005 01:31 schreef wickie het volgende:
Gadverdamme ik keek ff naar de stream en wat zie ik.... kijk ik recht in het kruis van tanja....
Wat een ellende in 5 minuten tijd
The Horrorquote:Op maandag 26 september 2005 01:31 schreef wickie het volgende:
Gadverdamme ik keek ff naar de stream en wat zie ik.... kijk ik recht in het kruis van tanja....
Dat moet dan wel een kerel van een metertje of drie zijn geweest.quote:Op maandag 26 september 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets niet helemaal begrijpt
Heb je een capture voor in het Tanja fan topicquote:Op maandag 26 september 2005 01:31 schreef wickie het volgende:
Lieske liegt over veel dingen dus waarom zou dit wel waar zijn?quote:Op maandag 26 september 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heet een beetje kunnen inschatten wanneer iemand liegt en wanneer niet. Lieske is er absoluut de persoon niet naar om over dat soort dingen te gaan liegen.
quote:Maar ik weet dat je anti lieske bent...
Of Lieske is heel erg klein. Kan ook nogquote:Op maandag 26 september 2005 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een kerel van een metertje of drie zijn geweest.
Ze zei dat ze aan het zoenen waren en dat zijn ding bij kaar knie begon, toch
Of juist een klein mennekequote:Op maandag 26 september 2005 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een kerel van een metertje of drie zijn geweest.
Ze zei dat ze aan het zoenen waren en dat zijn ding bij kaar knie begon, toch
Ralph is ff aan de wandelquote:Op maandag 26 september 2005 01:36 schreef wickie het volgende:
Tanja had jeuk aan haar voet, en er liep iemand de slaapkamer uit....................
Nee ik moet nog ff doorlezen hoe ik moet capturen, vergeet ik telkens. En wees blij zelfs met de nightvision was het geen prettig gezicht, ze deed haar slipje even goed en je zag alles brrrquote:Op maandag 26 september 2005 01:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb je een capture voor in het Tanja fan topic![]()
Dan moet ze twee Rob-benen hebben.quote:Op maandag 26 september 2005 01:35 schreef -Delta- het volgende:
Of Lieske is heel erg klein. Kan ook nog
Korte benen etc
Ze was 15 in het verhaaltje van de grootste lul van Nederland.quote:Op maandag 26 september 2005 01:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Of Lieske is heel erg klein. Kan ook nog
Korte benen etc
Is een speciaal topic voor geopend maar het is dus gewoon met PRT-Screen toets of soms CTRL + PRT- Screen. open dan paint of ander teken programma plakken opslaan uploaden posten en klaar!quote:Op maandag 26 september 2005 01:38 schreef wickie het volgende:
[..]
Nee ik moet nog ff doorlezen hoe ik moet capturen, vergeet ik telkens. En wees blij zelf met de nightvision was het geen prettig gezicht, ze deed haar slipje even goed en je zag alles brrr
![]()
Aangezien er op de streams toch geen ruk te beleven is zal ik het eens gaan nalezen....... zodat ik jullie de volgende keer in mijn vreugde kan laten meedelen.quote:Op maandag 26 september 2005 01:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is een speciaal topic voor geopend maar het is dus gewoon met PRT-Screen toets of soms CTRL + PRT- Screen. open dan paint of ander teken programma plakken opslaan uploaden posten en klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |