zal ik doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:00 schreef speknek het volgende:
Overigens, er zijn al meer aanmeldingen dan vorige keer, maar het houdt nog steeds niet over. Dat betekent dat er mensen misschien teleurgesteld worden. De enige manier om niet teleurgesteld te worden, is door zelf mod proberen te worden..
Meld je dus gewoon aan, mensen.
Ik zeg het je binnen nu en 6 maanden ben ik admin-rood.quote:
Haha, ik zou het tof voor je vinden maar helaasquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik zeg het je binnen nu en 6 maanden ben ik admin-rood.![]()
![]()
![]()
Ja, en nog blijft hij maar rondhangen. Als een ongenode gast die je eigenlijk niet weg kunt sturen omdat dat lomp is.quote:
Had genoeg van de overige eindredactie. Vooral die Vagere Hein is een eikelquote:
Capibar 3n raymannl 4 teh ub3r 1337 du0 m0dquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik word in ieder geval geen mod meerDie tijd ligt achter me. Verder kan ik wel met zekerheid zeggen dat B noch Strol weer mod willen worden. Het is tijd voor de nieuwe generatie.
Jammer. Jij was altijd al een fijne mod geweestquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik word in ieder geval geen mod meerDie tijd ligt achter me. Verder kan ik wel met zekerheid zeggen dat B noch Strol weer mod willen worden. Het is tijd voor de nieuwe generatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |