Dat kán ze niet gemeend hebben!quote:Op zondag 25 september 2005 20:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja.
Mevrouw is altijd zo lekker moeilijk geboren![]()
Kijk maar naar d'r gezicht... Moet genoeg zeggen toch?quote:Op zondag 25 september 2005 20:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat kán ze niet gemeend hebben!
Toch???
Zie weinig verschil met anders...quote:Op zondag 25 september 2005 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk maar naar d'r gezicht... Moet genoeg zeggen toch?![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 25 september 2005 20:36 schreef -Delta- het volgende:
Sjongejonge 2 streams buik en 2 slaapkamer.![]()
Gelukkig zit er zowat 10 man in de woonkamer, maar hey die hoeven we niet te zien hoor![]()
Ik denk dat ze dat denkt als ik zeg dat t niet lekker is vinden de medebewoners het minder erg dat ze niks krijgen.......quote:Op zondag 25 september 2005 20:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat kán ze niet gemeend hebben!
Toch???
Ik denk dat we Tanja niet mee moeten tellen... Die zal nét na de bevalling met een zak geld naar huis vertrekken.quote:Op zondag 25 september 2005 20:41 schreef Lolalala het volgende:
Vraagje: Er gaat nu donderdag iemand uit, en de donderdag erop wordt er genomineerd, donderdag erna weer iemand eruit, als je zo doorgaat, dan zitten er op 29 december nog 4 in het huis.
Dat klopt toch niet?
Ze eet altijd met van die lange tanden, alsof ze het meest smerige eten op aarde heeft.quote:Op zondag 25 september 2005 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
had ze kookles moeten nemen ze heeft t zelf klaar gemaaktquote:Op zondag 25 september 2005 20:39 schreef NG het volgende:
Ja... ze zei idd "Niet te eten"
Nah ik kan het niet geloven... ze zal dat expres hebben gezegd uit piëteit....quote:Op zondag 25 september 2005 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En laat haar kind per ongeluk in de studio liggenquote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat we Tanja niet mee moeten tellen... Die zal nét na de bevalling met een zak geld naar huis vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |