Dus alles moet hetzelfde zijn als buiten het BB huis ... en als dat niet het geval is, is het zielig.quote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Was het maar waar... van mij mag Tanja NOG meer privileges. Ik wil de anderen wel eens over de rooie zien gaan. Ze zijn zo saai...
Over de niet zo enthousiaste reactie van Tanja op de kinderwagen... ze heeft eerder al eens verteld dat ze een hele mooie zwarte had gekocht. "Dat is het enige waar ik veel geld aan uit heb gegeven". Logisch dat ze dan niet uit haar dak gaat met nog eentje.
Ik heb de hoop opgegeven dat ze voor de bevalling het huis gaat verlaten. Na de bevalling treden de regels van de arbeidsinspectie in werking, dan mag ze wieberen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:41 schreef CartWOman het volgende:
Ze wordt idd steeds brutaler qua steken onder water geven. Dat gedrag breekt haar hopelijk nog eens op.
Yeah daar waar Antilianen mee willen ne#$ken .....is dit heel erg hoop dat ik nu niemand beledigquote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef CartWOman het volgende:
Pfff ik hoop dat ze het gauw te koud gaan vinden voor de jacuzzi... versta er geen zak van.
Tanja wil geen relaties meer. Eén hoeraatje voor de mannelijke bevolking!![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 21:43 schreef kwakveense het volgende:
rob kent monty pyton's life of brian niet...![]()
ach een rode wagen voor bij Oma thuis als ze weer gaat werken is toch makkelijkquote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Was het maar waar... van mij mag Tanja NOG meer privileges. Ik wil de anderen wel eens over de rooie zien gaan. Ze zijn zo saai...
Over de niet zo enthousiaste reactie van Tanja op de kinderwagen... ze heeft eerder al eens verteld dat ze een hele mooie zwarte had gekocht. "Dat is het enige waar ik veel geld aan uit heb gegeven". Logisch dat ze dan niet uit haar dak gaat met nog eentje.
Tja, ze heeft nooit geleerd de blik naar binnen te richten, 't is altijd iemand anders schuld.quote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef FlowKey het volgende:
wat een theatraal gezeik van TAnja zeg
'ik hoef geen vent meer'
jank, jank, huil, zeik
quote:Op zondag 25 september 2005 21:45 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tja, ze heeft nooit geleerd de blik naar binnen te richten, 't is altijd iemand anders schuld.
Tanja vindt zichzelf slachtoffer en vindt dat een heeeeerlijk gevoel.
Humor haha.....quote:Op zondag 25 september 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Hij kijkt wel altijd slim uit zijn ogen, dat scheelt.
[afbeelding]
daarom ook mijn diagnose van borderline ... maar dat is niet iedereen met me eensquote:Op zondag 25 september 2005 21:45 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tja, ze heeft nooit geleerd de blik naar binnen te richten, 't is altijd iemand anders schuld.
Tanja heeft veel en sterke principes, mar daar stapt ze volgensmij ook zo weer van af.quote:Op zondag 25 september 2005 21:43 schreef pinkplatinum het volgende:
Jeetje wat is Tanja verbitterd..
daar loopt ze altijd te zeuren bij BBquote:Op zondag 25 september 2005 21:45 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat is dan knap tragisch inderdaad. Maar verbaast me niet echt.quote:Op zondag 25 september 2005 21:43 schreef kwakveense het volgende:
rob kent monty pyton's life of brian niet...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |