Dank.quote:Op zondag 25 september 2005 20:14 schreef mitt het volgende:
zo dan.
en Groenendaal gaat echt niks meer klaarmaken hoor. Over en uit.
Nijs all the way.
In Zeddam toch?quote:Op zondag 25 september 2005 20:19 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Dank.
Ik ben er niet helemaal zeker van dat Nijs weer net zo dominant zal zijn als vorig jaar. Hij heeft ook in de zomer al op hoog niveau gepresteerd op de mountainbike. Daarbij is hij onder andere Belgisch kampioen geworden. Het is de vraag of je zo'n goede vorm de hele winter kan vasthouden. In elk geval lijkt hij weer voldoende tegenstand van in elk geval Bart Wellens te krijgen, die dit keer niet als Ullrich heeft geleefd in het laagseizoen.
Het WK vindt plaats in Nederland, misschien kan dat Groenendaal inspireren. Hij rijdt in eigen land toch vaak net iets sterker.
Klopt, ik ga wel kijken denk ik.quote:Op zondag 25 september 2005 20:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
In Zeddam toch?
Zeer mooi rondje is dat.
Vanthourenhout is al doorgebroken hoor. Al meermaals SP - wedstrijden gewonnen, een tweetal keer op het podium van het WK. Kortom: de laatste 2 jaar constant op het hoogste niveau gepresteerd. Het is gewoon dat Nijs en Wellens de laatste jaren het crossen zo ontzettend hebben gedomineerd, dat de prestaties van de anderen zoals Vanthourenhout en ook Vervecken wat in de schaduw kwamen te staan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:29 schreef Ereinion het volgende:
Ik verwacht ook wel wat van Vanthourenhout, ik heb echt het gevoel dat die dit jaar wel eens definitief kan doorbreken.
Hij behoort zeker al tot de top, maar nog niet de absolute supertop. Ik heb wel het gevoel dat hij daar de capaciteiten voor heeft. Ik verwacht dat hij dit jaar misschien wel heel dicht in de buurt van Wellens en Nijs gaat komen, en ik verwacht dat hij wel eens een paar mooie overwinningen kan pakken (SP, maar vooral ook de Wereldbeker).quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Vanthourenhout is al doorgebroken hoor. Al meermaals SP - wedstrijden gewonnen, een tweetal keer op het podium van het WK. Kortom: de laatste 2 jaar constant op het hoogste niveau gepresteerd. Het is gewoon dat Nijs en Wellens de laatste jaren het crossen zo ontzettend hebben gedomineerd, dat de prestaties van de anderen zoals Vanthourenhout en ook Vervecken wat in de schaduw kwamen te staan.
quote:Wereldkampioen Sven Nys heeft in Zonhoven met duidelijk verschil het tweede titanenduel tegen Bart Wellens gewonnen. Aan de finish had Nys bijna één minuut voorsprong op Wellens. De alweer verrassende Niels Albert mocht mee het podium op.
Zimbabwequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |