quote:Op zondag 25 september 2005 19:57 schreef haagse_elfje het volgende:
als jullie haar niet willen, wil ik haar wel entertainen
Zo die kijkt alsof ie er 26 LAN-parties op heeft zitten.quote:
Als je het niet alleen af kan * Het_hupt werpt zich wel op als hulpjequote:Op zondag 25 september 2005 19:57 schreef haagse_elfje het volgende:
als jullie haar niet willen, wil ik haar wel entertainen
Ey die gast is best lekker, hoe heet hij ?quote:
aikuuuul of zoiets enzoquote:Op zondag 25 september 2005 19:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ey die gast is best lekker, hoe heet hij ?
Nouja :/ ze heeft een beetje het hoofd van een kerel dus eigenlijk wel jahquote:Op zondag 25 september 2005 19:59 schreef LostFormat het volgende:
Alsof jij er nee tegen zou zeggen.
Ik geloof er geen zak van.quote:Op zondag 25 september 2005 20:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nouja :/ ze heeft een beetje het hoofd van een kerel dus eigenlijk wel jah
omg.. als je zelf nou een hunk was die alle vrouwen kon krijgen kon ik je nog MISSCHIEN begrijpen...maar nu ik je foto zie denk ik dat je blij moet zijn met alles wat je kunt krijgen...quote:Op zondag 25 september 2005 20:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nouja :/ ze heeft een beetje het hoofd van een kerel dus eigenlijk wel jah
Shitquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 20:03 schreef MoChe het volgende:
[..]
omg.. als je zelf nou een hunk was die alle vrouwen kon krijgen kon ik je nog MISSCHIEN begrijpen...maar nu ik je foto zie denk ik dat je blij moet zijn met alles wat je kunt krijgen...![]()
Hahaquote:Op zondag 25 september 2005 20:03 schreef MoChe het volgende:
[..]
omg.. als je zelf nou een hunk was die alle vrouwen kon krijgen kon ik je nog MISSCHIEN begrijpen...maar nu ik je foto zie denk ik dat je blij moet zijn met alles wat je kunt krijgen...![]()
YES tenminste 1 iemand die het me me eens is ! Huldequote:Op zondag 25 september 2005 20:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk dan die foto schele
Limburgers hequote:Op zondag 25 september 2005 20:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
YES tenminste 1 iemand die het me me eens is ! Hulde![]()
Dat vind ik ook, maarja iedereen hierzo geilt op celebs dusquote:Op zondag 25 september 2005 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Limburgers he
Ze heeft een gewoon een langwerpige mannenkop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |