Óók zoiets!quote:Op zondag 25 september 2005 19:40 schreef PsyCha het volgende:
Ja en om 2.12 mag je hem gaan uitlaten
das goed om te weten,quote:Op zondag 25 september 2005 19:37 schreef Yildiz het volgende:
Dat ik 's avonds 2.00 thuiskom en dat beest mij doodbijt.
Dat ik 's avonds 2.10 slaap, en dat dat beest gaat staan blaffen.
Dat ligt grotendeels aan de eigenaar die te lui is om de rotzooi achter zn reet op te ruimen.quote:Op zondag 25 september 2005 19:44 schreef PsyCha het volgende:
Ik haat honden sowiezo, vervuilen alleen maar de straat met hun gore shit
Alsof ik er iets over te zeggen heb wat ze hier doenquote:
300000 mensen per jaar zeggen "dat doet-ie anders ooit" als er weer iemand door zo'n klerebeest is gebeten...quote:Een hond bijt je niet
dan ken jij mijn zussies nog niet, die doen dat welquote:Op zondag 25 september 2005 20:29 schreef polini het volgende:
Mwa valt allemaal reuze mee. Ik lachte me rot om onze hond toen die nog klein was... (haalde bij de buren altijd de was op)
Een hond bijt je niet, zolang je um nooit schopt/slaat (wordt ie agressief van), een draai om de oren kan dan weer wel
wederom, die doen dat wel, zo van "aaaahh hij kijkt zo lieeevvv, hier een bot om te knagenquote:En dat over die stront moet je em leren, onze hond schijt alleen nog maar bij de buren dus dat is goed geregeld.
En nog een tip laat um nooit schooien, geef um gewoon niks als ie je zo lief aankijkt, want dat valt um niet af te leren.
Bléérbeest.quote:Wat voor hond wordt het trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |