abonnement Unibet Coolblue
  Donald Duck held dinsdag 27 september 2005 @ 02:17:50 #51
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30962278
Af en toe kijk ik livestreams. En 's avonds even de streamverslagen doorlezen.
Ik vind de weekopdrachten maar saai en ongeinspirereerd, en erger me steeds meer aan de voorkeursbehandeling van Tanja.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 27 september 2005 @ 02:20:30 #52
6941 APK
Factual, I think.
pi_30962305
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:10 schreef marky het volgende:

Wat me tegenstaat is de preutsheid en de weinig sensatiebelustheid van de redaktie.
Tieten, Piemels of expliciete handelingen komen niet in beeld.
Op het Internet zijn meer piemels en tieten te zien dan bij eerdere Nederlandse BB's.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 27 september 2005 @ 02:23:04 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30962319
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 02:20 schreef APK het volgende:

[..]

Op het Internet zijn meer piemels en tieten te zien dan bij eerdere Nederlandse BB's.
Denk het niet. BB2 was toch weg de topper wat dat betreft.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30963162
Kijk dus niet meer naar de uitzendingen maar volg het gebeuren via FOK. Ik vind de uitzendingen alleen maar de grote Tanja show en de live uitzendingen zijn helemaal dramatisch om naar te kijken.
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_30965037
Volg de streams intensief, maar heb het idee dat Hummie haar eigen programma aan het verkloten is.
Sinds het incident met Menno, blijven interressante ontwikkelingen tussen hem en Ingrid buiten de streams.
Er zijn nu 2 personen die de volle aandacht krijgen, Tanja, die de hele dag op haar nest ligt en zeurt en Rob, die zonodig de psycholoog uit moet hangen.
BB moet zorgen dat de bewoners aktief blijven. Als ze niks te doen hebben komt er niet veel uit.
Verder moesten de streams interresanter worden. Volg meerdere bewoners. Er zijn 4 streams en de laatste paar dagen zijn die vaak op hetzelfde gericht.
pi_30970521
Ik ga afhaken denk ik.

Degenen die de meeste airtime krijgen zijn:
Misselijkmakend: Tanja
Domme mensen die denken dat ze wijs zijn: Dido en Chantal
Pseudo psycholoog/pseudo Ruud/pseudo leider: Rob

De mensen die je amper ziet zijn
Interessant: Ingrid
Gek maar lief: Joost
Normaal: Menno
Cute: Lieske

Hummie heeft andere prioriteiten dan ik. Ik volg het wel op het forum tot het weer leuk wordt.
'Boy, it's like a sauna in here'
pi_30970556
Ben al lang afgehaakt, ik kijk zelfs niet meer als ik er voorbijkom met zappen...
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_30973244
Ik ben wel begonnen met kijken, maar de tijden komen niet uit voor mij. Ook vind ik nu ik Fok! lees de normale uitzendingen wat achterhaald. De live uitzending is een Tanja show en ik vind het nep dat zij een ander contract heeft dan de andere bewoners. Al met al volg ik het nu alleen nog maar een beetje hier. Melden ze op het blog wat leuks dat kijk ik in het forum.
The truth? Down the hall, second door to the left.
It sure as hell ain't here...
pi_30973289
Ben gestopt met kijken op TV, blijf wel het forum en de logs volgen, hoewel ook dat minder wordt.
Het is dit jaar bar en boos. Onvoorstelbaar dat er straks iemand met heel veel geld het huis mag verlaten en het enige wat hij of zij daarvoor heeft moeten doen is vakantie vieren.

Kunnen ze die Ed er weer een keer niet ingooien, zulke type's missen we nou!
  dinsdag 27 september 2005 @ 15:38:29 #60
61966 Rbj
TweetyTown.com
pi_30974210
Ik kijk het eigenlijk helemaal niet meer op tv. Volg nog wel de items op Fok. Hoe meer ik er over lees hoe minder behoefte ik krijg er daadwerkelijk naar te gaan kijken.
Misschien als de meest irritante bewoners (Tanja, Rob, Chantal) er straks een keer uit gaan kijk ik wel weer een keer.
Verstuur Gratis Tweety Valentijnsdag E-Cards: www.TweetyTown.com
  dinsdag 27 september 2005 @ 15:48:34 #61
242 Pinball
Electric Monk
pi_30974509
Ik kijk nooit naar de uitzendingen, alleen de live probeer ik wel eens te zien.
De reguliere uitzending is toch alleen een slechte herhaling, en het ligt maar net aan Hummie wie er goed of slecht afgeschilderd wordt.
Bovendien heb ik eigenlijk geen plek op m'n scherm om naast de streams en Fok ook nog TV te kijken
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2005 @ 17:14:46 #62
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30976934
Ik blijf kijken. Het is maar een half uurtje per dag, dus dat pik ik gewoon even mee. Meestal combineer ik het wel met een broodje eten of de post even doorwerken. Ik blijf er niet voor thuis trouwens, wat ik bij BB2 en BB3 nog wel deed.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 27 september 2005 @ 18:58:12 #63
129751 FlowKey
Living Receiver
pi_30979977
Ik kijk niet meer naar de reguliere TV-uitzendingen, omdat het - in de woorden van Nico Dijkshoorn - steentijdtelevisie is: als er iets gebeurt duurt het twee dagen voordat het op TV komt, en dan heb ik nog niet over iets dat vrijdag gebeurt en over het weekend heengetilt moet worden.

Elke keer als ik zo'n uitzending zat te kijken dacht ik: 'o ja, daar las ik een tijdje terug iets over op internet'.

Ik vind het overigens ronduit verdacht. Ik snap ook wel dat je een beetje TV programma niet in een kwartiertje in elkaar zet, maar het is toch niet al te veel gevraagd om iets dat om pakweg 16.00 uur gebeurt nog even mee te nemen in een uitzending om 19.30 (!) uur?!
I am a firm believer in the philosophy of a ruling class ... especially since I rule
pi_30984941
Ik volgde het de eerste paar weken zeer intensief, keek bijna de hele dag naar de streams. Na verloop van tijd begon ik me steeds meer te ergeren aan bewoners zoals "de Kraai" "Smurfin" "Buik" en "Freggel". Aan het begin was het leuk om ze elke nacht te bashen met de ene wrede opmerking na de ander op het forum, maar op den duur werd de irritatiegrens zo hoog dat ik er steeds minder plezier in had. Nu ben ik druk met 4 dagen stage, 1 dag school en 1 dag werken dus hou weinig vrije tijd over. Aan het begin vond ik het wel jammer dat ik de streams niet meer zo intensief kon volgen maar na een paar dagen afkickverschijnselen te hebben ondergaan ben ik nu wel blij dat ik verlost ben van de big-brother verslaving. Ik kijk nog wel dagelijks op het FOK! Forum, de FOK! weblog en de officiele Big-Brother website. Ik heb helaas niet meer elke dag de tijd om de uitzending te kijken. Maar om eerlijk te zijn mis ik het met de dag minder, zoals nu vind ik het wel best. Dagelijks op internet en soms een uitzending meepikken. Wat dat betreft ben ik misschien toch nog wel een trouwe big-brother volger maar in vergelijking tot een paar weken terug is het drastich verminderd. Wegens tijdgebrek en wegens irritatie aan bewoners.
Viper 4 life
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2005 @ 23:13:34 #65
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30985633
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef Showtime het volgende:
Ik kijk nog wel dagelijks op het FOK! Forum, de FOK! weblog en de officiele Big-Brother website...
Ik heb nog niet één keer op de officiële site gekeken. Is daar wat te zien dan?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_30985881
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:13 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik heb nog niet één keer op de officiële site gekeken. Is daar wat te zien dan?
Prive foto's van Hummie die zich laten palen door John.
Viper 4 life
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:21:07 #67
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30985915
Al zou ik willen afhaken, ik kan het niet.

Maar ik blijf er iig niet meer voor thuis.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:25:48 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30986082
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:21 schreef Sanne het volgende:
Al zou ik willen afhaken, ik kan het niet.

Maar ik blijf er iig niet meer voor thuis.
Als donderdag Roel of Lieske exit moet, dan zie ik het somber in of ik december haal.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:26:50 #69
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30986118
Zelfs dan blijf ik kijken, ik kan er gewoon niets aan doen...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:28:29 #70
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30986176
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:26 schreef Sanne het volgende:
Zelfs dan blijf ik kijken, ik kan er gewoon niets aan doen...
Jij moet ook wel als mod natuurlijk
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30986409
Ik kijk niet meer. Lees hier nog wel wat streamverslagen en de commentaren erop, en als ik toevallig thuis ben op donderdagavond zap ik af en toe even langs tijdens de reclames van 'Herken de homo'. Eerder stelde ik al dat ik dit de saaiste BB ever vind, de groep is bijzonder ongeïnspireerd. Ik word hier nog lamlendiger van dan kijken naar Koos die op de bank hangt. Dus ben ik er maar mee gestopt.
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2005 @ 23:42:08 #72
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30986682
We zijn natuurlijk ook gewoon verwend na een paar onvergételijke edities van BB. Zo gek veel lamtakkiger dan de eerdere bewoners zijn deze niet, hoor. In BB2 werd er bijvoorbeeld nóg minder bewogen en zelfs in BB1 kwam Bart al amper zijn bed uit.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_30988307
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:42 schreef Cynix ® het volgende:
We zijn natuurlijk ook gewoon verwend na een paar onvergételijke edities van BB.


BB3 The Battle met Coos, Gert-Jan, Pascal, Kelly en Diane.
Viper 4 life
  woensdag 28 september 2005 @ 00:44:10 #74
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30988591
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:31 schreef Showtime het volgende:

[..]



BB3 The Battle met Coos, Gert-Jan, Pascal, Kelly en Diane.
En Leo natuurlijk
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30988592
Ik sta op het punt van afhaken na de reguliere uitzending van vandaag. Vijf minuten heeft die Tanja op dat pannetje met pindakaas staan kloppen, of ze het allemaal wel gezien hebben dat hun rantsoen wordt verklooid. En dat gezeur over dat eten paste ook al precies in de uitzending. Zet mensen op rantsoen en geef er eentje een overdaad. Ik kreeg hier heel sterk de indruk dat het gedrag van Tanja door BB gestuurd was om maar voldoende materiaal te genereren voor de uitzending. Hetzelfde geld voor de rookpolitie. Dan moeten ze weer naar de dagboek kamer en krijgen instructies om een paar keer met die petjes rond te lopen, waar dan een pink panter muziekje achter gezet kan worden.

Misschien is het de wanhoop van de programmamakers dat ze met dit zooitje geen fatsoenlijk programma te maken is. Nu hebben ze dan een opdracht gekregen om een A4-tje van buiten te leren. Dit zal wel een voorbereiding voor volgende week zijn wanneer alle bewoners elke dag in de dagboekkamer een uur de tijd hebben om hun tekst van buiten te leren. Big Brother met ghostwriters is dan verworden tot een soap. Op alle 4 de streams zie je dan het zelfde kleine groepje hangen en waarvan je door het slechte geluid de conversatie niet kunt volgen. Dit zijn dan de acteurs die zitten te wachten tot ze aan de beurt zijn voor de volgend opname.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')