toen ik ruim een jaar geleden een verhaal las over dat Zelda:OOT (mijn favoriete spel ooit gespeeld) op 2D werd gemaakt door fans. wel, ik keek wat rond op het net en zag een aantal screens en het zag er goed uit. Ook kwam ik erachter dat dit spel door fans werd gemaakt, en dat die al jaren bezig zijn.
afijn, daarna heb ik nog wel een beetje rond gekeken ervoor. en nu is het weer stil rond de maak van dit gedoe.
als ik een driekwart jaar geleden al klaagzang hoorde over dat dit spel maar niet kwam, waarom hoor ik er nu nóg niks boeiends van.
nu lees ik ergens op een forum dit:
quote:
No, Nintendo did not 'catch' them, as far as I know it never was going to be finished. OoT took Hundreds of people years to make, one guy wasn't going to be able to do it with any speed. On top of that there are already programs available that let you make 2D Zelda games, he, apparently, didn't want to use these though. The end reasult was a project doomed from the start. The guy stopped posting updates quite a while ago, must be close on a year by now, and Nintendo had nothing to do with it
en daarna nog wat heen-en-weer gediscussieer over dit spel.
de maker zelf post deze plaatjes, en zegt dat hij zelf nog bezig is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat compare plaatjes:
![]()
![]()
eindbazen:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb er al weer wat meer vertrouwen in, de maker (daniel barras) geeft zelf aan dat hij bezig is met een demo.
ik kan in iedergeval niet wachten tot ik eindelijk dit kan spelen
meer screens post ik later