Zit je nog in je garantie?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:55 schreef Janteh het volgende:
HeyIk heb ook een iPod
, een mini wel te verstaan, alleen nu beginnen mijn oordopjes wel een beetje heel erg verrot te worden (kraken aan 1 kant en draad open enzo) maar ik dacht dat je altijd gewoon nieuwe doppen kon kopen op de apple site maar ik zie alleen die speciale in ear staan en van andere merken maar niet gewoon de standaard iPod oordoppen die je ook krijgt als je een nieuwe koopt
. Kan je deze toch niet kopen of kijk ik niet goed ?? Thx!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef Mip1988 het volgende:
ach apple doet meestal niet zo moeilijk over garantie enzo
je kan het allicht proberen bij de garantie
Op zich leuk, draadloos, maar 150 euro.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:46 schreef TheTh1ng het volgende:
Heeft iemand al de wireless headphone voor de ipod?
[afbeelding]
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=2439,CONTENTID=10540&ad=emea_bycatpr_ipod_cdlhp_sept05
Klinkt ideaal..
Ik hoop dat hij het ook op de Nano doet..![]()
Sorry hoor maarquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:23 schreef MenMpje het volgende:
Ik heb een Ipod mini, net nieuw.
Heb hem aangesloten op mn pc. Dat Itunes vond ik allemaal maar onzin, dus ik heb gewoon wat muziek naar de "verwisselbare schijf" gesleept in verkenner (moet toch ook zo kunnen ??) of moet ik persé itunes gebruiken?
Daar ben ik dus nu klaar mee, maar er staat nu al uren 'do not disconnect''in het scherm. Ik weet dat hij moet laden, maar hoe lang? Ik het boekje heeft men het over 1 uur! Ik wil mn muziek luisteren
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:23 schreef MenMpje het volgende:
Ik heb een Ipod mini, net nieuw.
Heb hem aangesloten op mn pc. Dat Itunes vond ik allemaal maar onzin, dus ik heb gewoon wat muziek naar de "verwisselbare schijf" gesleept in verkenner (moet toch ook zo kunnen ??) of moet ik persé itunes gebruiken?
Daar ben ik dus nu klaar mee, maar er staat nu al uren 'do not disconnect''in het scherm. Ik weet dat hij moet laden, maar hoe lang? Ik het boekje heeft men het over 1 uur! Ik wil mn muziek luisteren
Ik snap zelf niet dat mensen ¤200 ergens aan uitgeven maar niet even vantevoren kijken wat ze nou eigenlijk kopenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:40 schreef tonks het volgende:
Waarom kopen mensen dingen waar ze geen verstand van hebben
je moet per sé itunes gebruikenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:02 schreef MenMpje het volgende:
Okee, kennelijk ben ik belachelijkMaar zou iemand mn vraag kunnen beantwoorden? Ik mocht van Anna (menmpje) even dr account gebruiken, omdat ze zo iets had van 'op fok weten ze het wel' maar kennelijk word ik niet geholpen
![]()
speelt ie je muziek niet af.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:04 schreef MenMpje het volgende:
want anders
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:11 schreef MenMpje het volgende:
Oke, dan moet ik dat maar even gaan doen dan
En dat van dat laden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |