Best interessantquote:"iPod-accu. Een rechter in Amerika heeft een schikking tussen consumenten en Apple goedgekeurd. Apple verplicht zich in die schikking om mensen die tussen april 2003 en julie vorig jaar een iPod hebben gekocht, tegemoet te komen bij het vervangen van de accu. De accu's van de eerste generatie iPods gaan veel minder lang mee dan Apple beweerde. iPodders die zicht met een kapotte accu melden bij Apple krijgen nu $25 in contanten of een tegoedbon van $50 voor de Applewinkel. De schikking kost ongeveer $15 miljoen. Meer informatie op www.appleipodsettlement.com en via 0900-777 77 03.
Bron: Consumentengids oktober 2005
M'n mama zei van ja dan verkoop je hem tochquote:Op zondag 25 september 2005 15:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan zou ik hem bewaren en als opslagschijf ofzo gebruiken. een cadeau geef je niet zomaar weg, en ik herinner je topic nog wel toen je hem kreeg.
Ja op de accu 3 maandenquote:Op zondag 25 september 2005 15:10 schreef Mip1988 het volgende:
standaard garantie is 1 jaar toch?
Maar dat is alleen voor de USA.quote:Op zondag 25 september 2005 15:04 schreef tonks het volgende:
Game on!
Maryse postte zojuist:
[..]
Best interessant
Nieuwe SLIMME afspeellijst.quote:Op zondag 25 september 2005 21:14 schreef Scarface_ het volgende:
Ik heb perongelijk al m'n afpeellijsten verwijderd incl. ''25 meest afgespeelde nummers'' Hoe kan ik deze terug krijgen? Ik heb net geprobeerd om een nieuwe afspeellijst te maken met als naam ''25 meest afgespeelde nummers'' maar als ik dan een nummer afspeel komt ie niet in erin te staan.
quote:Op zondag 25 september 2005 15:07 schreef Remzz het volgende:
Is hier iemand trouwens goed met photoshop ofzow? Zoja zou diegene een leuk plaatje met alle iPod's willen maken? Zou erg leuk zijn, er is volgensmij eens zo'n plaatje geweest.
Ook niet als je dit neer zet?quote:Op zondag 25 september 2005 21:24 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Doet niks..Als ik een liedje afspeel dan komt ie niet erin te staan.
macquote:Op zondag 25 september 2005 21:48 schreef Scarface_ het volgende:
Ik zal het ff proberen, welke iTunes is dat?
Hold button meer nietquote:Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef QyRoZ het volgende:
Wat zit er nou eigenlijk nog aan de bovenkant bij de Nano?
iTunes 5, maar in 4 is het precies hetzelfdequote:Op zondag 25 september 2005 21:48 schreef Scarface_ het volgende:
Ik zal het ff proberen, welke iTunes is dat?
hmm, ok. Dan zal ik wel hele smerige vingers hebben ofzo. Het kan ook zo zijn dat het meer opvalt als je een zilvere (zoals ik) heb.quote:Op maandag 26 september 2005 19:38 schreef K.V. het volgende:
Mijn click wheel is nog helemaal wit en mijn roze iPod mini is nu 3,5 maand oud.
Ik heb geen hoesje/sok/whatever eromheen en hij gaat dus gewoon in de tas.
http://discussions.info.a(...)4au7wVJw.1@.688f1365
Als je een probleem hebt met je iPod mini moet je echt eens hier gaan kijken.
Mijne heeft al 4 bijna-doodervaringen gehad en elke keer stond de oplossing op dit forum.
4 bijna dood ervaringen in 3.5 maandenquote:Op maandag 26 september 2005 19:38 schreef K.V. het volgende:
Mijn click wheel is nog helemaal wit en mijn roze iPod mini is nu 3,5 maand oud.
Ik heb geen hoesje/sok/whatever eromheen en hij gaat dus gewoon in de tas.
http://discussions.info.a(...)4au7wVJw.1@.688f1365
Als je een probleem hebt met je iPod mini moet je echt eens hier gaan kijken.
Mijne heeft al 4 bijna-doodervaringen gehad en elke keer stond de oplossing op dit forum.
Ik heb em al een half-jaar en nog nooit bijna-dood ervaringen gehad, er zitten wel stofjes achter het beeldscherm, maar daar heb ik geen last meer van sinds ik een iSki hebquote:Op maandag 26 september 2005 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
4 bijna dood ervaringen in 3.5 maandenis dat normaal? zoveel heb ik er zelf niet eens als mens zijnde
Zo staat mijn Nano al 6 dagen langquote:Op maandag 26 september 2005 20:10 schreef EvilWasp het volgende:
Ik hoop dat ze gaan opschieten met mijn iPod![]()
[afbeelding]
hoe werkt dat resetten?quote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef iDex het volgende:
door niet veilig te verwijderen, heb ik wel eens een keer gehad dat hij niet meer kon syncen, dus moest ik hem ressetten en dus alle gegevens waren er dus vanaf :/
dit was bij een ipod mini.
Er is een test geweest, daar reden ze met een auto over een nano, en ze gooide hem uit een rijdende auto maar hij bleef spelenquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:24 schreef Dagonet het volgende:
Wat ik zo lees is dat het scherm ontzettend kwetsbaar is:
bronnen
Heb je al een keer geprobeerd hem te resetten zonder dataverlies?quote:
Die van mij word verzonden op of voor de 10stequote:Op maandag 26 september 2005 22:43 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zo staat mijn Nano al 6 dagen lang
Word verzonden op of voor de 29ste.
Is waarschijnlijk een gigantisch misverstand. Op iPodlounge.com zeggen ook al honderden mensen dat hij helemaal niet zo erg kwetsbaar is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:24 schreef Dagonet het volgende:
Wat ik zo lees is dat het scherm ontzettend kwetsbaar is:
bronnen
Ik vind het raar dat er zo lang blijft staan Processing Order. Maar over 2 dagen word hij als het goed is verzondenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:09 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Die van mij word verzonden op of voor de 10ste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |