stel het voor zou ik zeggenquote:Op zondag 25 september 2005 14:22 schreef darLin het volgende:
TS begint: mij lijkt het wel wat!Als mijn vriend weleens vrienden op visite heeft en ik zit tussen mijn vriend en een vriend op de bank denk ik er regelmatig aan hoe het zou zijn om ze nu allebei te pijpen...
![]()
puik ideequote:Op zondag 25 september 2005 14:25 schreef darLin het volgende:
Tja...wil het wel voorstellen, maar durf het niet!!! Wat als ze nee zeggen... (Van mijn vriend weet ik wel dat het ok zou zijn, maar die ander...)
als ze nee zeggen dan ga je ze niet pijpenquote:Op zondag 25 september 2005 14:25 schreef darLin het volgende:
Wat als ze nee zeggen...
Ja. En verder gaat het ook om het totaalpakket. Vooraf afspreken alleen te pijpen vind ik ook zo incompleet.quote:Op zondag 25 september 2005 14:28 schreef darLin het volgende:
Maarre ik zie nog geen beroemdheden voorbij komen. Moet ik daaruit de conclusie maken dat er toch eerst een soort vriendschap of liefde in het spel moet zijn voor de meeste Fokkers?
ik denk het wel ja. Want beroemdheden zijn toch ook gewoon mensen, en ik laat niet zomaar iedereen mijn mond gebruikenquote:Op zondag 25 september 2005 14:28 schreef darLin het volgende:
Maarre ik zie nog geen beroemdheden voorbij komen. Moet ik daaruit de conclusie trekken dat er toch eerst een soort vriendschap of liefde in het spel moet zijn voor de meeste Fokkers?
maar je wil het dus met je vriend en een van zijn vrienden? Willekeurig een van zn vrienden, of heb je er een op het oog? En wil je dat dan als er meer mensen bij zijn zoals je in de OP zei, of gewoon the three of you. En blijft het dan bij pijpen, of sta je open voor meer? Kan me voorstellen dat de heren dan wel verder zouden willen gaan zeg maarquote:Op zondag 25 september 2005 14:29 schreef darLin het volgende:
hehehe, ja duidelijk, fokschaap ;-)
Dan noem je ook wel iemand opquote:Op zondag 25 september 2005 14:32 schreef darLin het volgende:
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat veel jongens een verzoek van Paris Hilton om haar te beffen af zouden slaan...
quote:Op zondag 25 september 2005 14:22 schreef darLin het volgende:
Qua beroemdheid zou ik Nelly (de rapper he, niet Furtado) weleens willen pijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |