blaat. iedereen heeft favo CSI-serie... lekker boeiend...quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:08 schreef Shirley het volgende:
Ik heb ook een CSI spel, en die loopt ook steeds vast en kan em maar niet uitspelen.Maar dat is dus ''normaal'' lees ik hier.
Verder ben ik enorm benieuwd naar de Tarantino afleveringen,maar die woirden dus gewoon uitgezonden. LV vind ik de beste, ook qua karakter, soms nog wat humor ook.
Miami de minst leuke CSI, ik walg van Horatio die telkens op dezelfde monotone manier praat en met die zonnebril speelt, die blonde chick is ook niks.
NY is ook wel cool, ik vind Mac Taylor ook goed
Volgende week Tarantinoquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:07 schreef gekke_sandra het volgende:
Hmm.. ik vond de aflevering minder, alhoewel er wel goede grappen in zatenIk heb ook zin in volgende week! Ik wacht met smart! En o wee als ik het vergeet
der lippen zijn volgens mij wat verkeerd gegaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:15 schreef nlco het volgende:
Ben ik nu zo bijziend of lijkt het alsof Catharine een soort van face liftje heeft gehad? Ze heeft zo'n harde gezichtsuitdrukking sinds een paar afleveringen? Of komt het door haar kapsel en de nodige ouderdoms verschijnselen?
Ik focus me voornamelijk op Grissomquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
der lippen zijn volgens mij wat verkeerd gegaanmaar jah was tijdje gelee al ook dat het ook werd opgemerkt
ik had ie aflevering al gezien. Was het geen herhaling die van gisteren?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:10 schreef Shirley het volgende:
Leuke aflevering vandaag. Kan niet wachten tot volgende week. De Tarantino aflevering!
Volgens mij wordt het elke week rotter... Het zag er gister echt niet uit!!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
der lippen zijn volgens mij wat verkeerd gegaanmaar jah was tijdje gelee al ook dat het ook werd opgemerkt
Ik vind ze nu gewoon echt misvormd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:03 schreef soapie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het elke week rotter... Het zag er gister echt niet uit!!!!!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:10 schreef Shirley het volgende:
Leuke aflevering vandaag. Kan niet wachten tot volgende week. De Tarantino aflevering!
Gewoon CSI.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
voor je spel: er zijn diverse patches te vinden op het net om je spel niet vast te laten lopen! welk spel ben je aan het spelen? CSI, CSI DM of CSI: Miami?
Tja, wie lijkt dat nu niet verkeerd?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:03 schreef the_emporor het volgende:
[..]
![]()
op http://www.indies.nl/csigame/ kun je alvast een voorproefje ervan vinden én ook een geinig reisje naar Vegas winnen. Lijkt me niet verkeerd om evente zwaaien naar mijn werk en lekker 2 weken op vakantie te gaan
![]()
![]()
![]()
Misschien wil ze op haar collegaatje bij NY lijkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:07 schreef BlueCurl het volgende:
stella of aidenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:58 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Misschien wil ze op haar collegaatje bij NY lijken![]()
![]()
Ofcourse! Lijkt me erg spannend..quote:Op donderdag 3 november 2005 18:58 schreef BlueCurl het volgende:
maandag al eerste deel van seizoens afsluiter![]()
hebben we der al zin in?
Yeah!!!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:58 schreef BlueCurl het volgende:
maandag al eerste deel van seizoens afsluiter![]()
hebben we der al zin in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |