Wat is dat voor raarsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:34 schreef Brennie het volgende:
Deze speciale aflevering ( part I en II) zullen beide niet in november op tv komen.
Deel I zal vertoond worden, maar deel 2 zul je de volgende dag op dvd moeten kopen.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:54 schreef Merkie het volgende:
Nee, zesde seizoen is bezig in Amerika geloof ik.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:36 schreef SunChaser het volgende:
Dus er is nog een kans dat Grissom gaat trouwen met Lady Heather
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:33 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden CSI: grave danger gezien, die door tarantino geregisseerd is en volgens mij klopt er iets niet.mensen die 'm nu wel hebben gezien, dit is gewoon een foutje toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mensen die 'm nu wel hebben gezien, dit is gewoon een foutje toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door The_S op 29-10-2005 17:32:00 ]
tja dat kan, maar vind het wel erg ver gezocht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:23 schreef The_S het volgende:
[..]
In die kist waar nick inlag zaten ook speakers, misschien werden die geluiden van het geschep bij hem afgespeeld zodat hij begon te flippen/hallucineren.
haha sorryquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:00 schreef rena het volgende:
Houd eens op met die spoilersof zet spoilertags
Haha! Ik heb die laatste game wel uitgespeeld. Zo moeilijk was die toch niet? Je ziet vast iets over het hoofd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:36 schreef gekke_sandra het volgende:
CSI rulessshet spel suckt wel trouwens. Loopt telkens vast en ik kom er niet uit
Hopelijk gaan ze er wel mee door op RTL 4.. van mij mogen ze met alle CSI's stoppen behalve LV.Ik ben super nieuwsgierig naar de Tarantino aflevering. Voorstukjes beloofden veel goeds.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:36 schreef gekke_sandra het volgende:
CSI rulessshet spel suckt wel trouwens. Loopt telkens vast en ik kom er niet uit
Hopelijk gaan ze er wel mee door op RTL 4.. van mij mogen ze met alle CSI's stoppen behalve LV.Ik ben super nieuwsgierig naar de Tarantino aflevering. Voorstukjes beloofden veel goeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |