dat is te zien, wat een typo'squote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:15 schreef BlueCurl het volgende:
over twee weken komt grave danger toch al? ik volg het niet suoer meer omdat ik heta l heb gezien inzo. Maar ikben ook ff de kluts kwijt
hij duurd gewoon anderhalf uur... Zonder reclame!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:32 schreef jimjim1983 het volgende:
ja het is een langere aflevering, duurt bijna anderhalf uur
Oh dat persoonlijke aspect vind ik juist wél leukquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef rena het volgende:
Ik word dat persoonlijke aspect nu wel een beetje zat eerlijk gezegd, 1 of 2 keer is leuk, maar als het nu elke keer zo gaat (Eerst die met Brass en toen dat met Sara in het gekkenhuis) vind ik het een beetje voorspelbaar worden![]()
Wel een leuke aflevering, maar niet echt boeiend of zo.
ik vond ht ook niet echt tof. ook omdat ik 1 echte favo heb van LV. dus dan raak ik snel afgeleid als diegene er niet inzit!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:25 schreef Nuna het volgende:
[..]
Oh dat persoonlijke aspect vind ik juist wél leukWordt het elke keer toch een andere aflevering, dus niet alleen een moord oplossen.
Hmm, ik vind iedereen eigenlijk wel leukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vond ht ook niet echt tof. ook omdat ik 1 echte favo heb van LV. dus dan raak ik snel afgeleid als diegene er niet inzit!
Die van volgende week vind ik echt heel tof btw!
Ik ga er straks heen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niemand hier meegedaan a/d prijsvraag voor die sneak preview vanavond in Ede?
Ik wil weten wie de special guest is
Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:09 schreef Laniboekje het volgende:
Er is ook echt nergens uitgelekt wie de Special Guest zou kunnen zijn, irritant is dat.
En nou is het al 22.45 uur, en weten we nog niksquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:09 schreef Laniboekje het volgende:
Er is ook echt nergens uitgelekt wie de Special Guest zou kunnen zijn, irritant is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |